Резюме від 29 березня 2024 PRO

Олена

Адміністративний менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністративний менеджер

з 01.2022 по 01.2024 (2 роки)
ТОВ "ІНКОНЦЕПТ", Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Складання проектів листів і здійснення листування за дорученням директора, протоколювання нарад.
- Контролювання своєчасного надання відповідей на запити.
- Планування зустрічей директора з огляду на їх актуальність, організовування зустрічей та поїздок.
- Контролювання витрат підрозділів та підприємства у ввірених напрямах, своєчасне замовлення необхідних товарів та розходних матеріалів, сприяння отриманню замовлень від ділових партнерів.
- Забезпечування ефективних комунікацій між директором та персоналом.
- Забезпечувати звʼязки директора з підприємствами, установами, організаціями, державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськістю, 3МІ.
- Розробка внутрішніх інструкцій та контролювання їх дотримання персоналом.
- Складання звітності та презентацій згідно стандартів команії.

Менеджер з надання кредитів

з 04.2017 по 06.2021 (4 роки 2 місяці)
ТОВ "ЦЕТЕХНО", Харків (Роздрібна торгівля)

- Консультування клієнтів щодо споживчого кредитування.
- Оформлення кредитів та продаж банківських продуктів.
- Аналіз показників по кредитам на торговій точці в розрізі співробітників і подальший зворотний зв'язок з постановкою завдань співробітникам, що відстають.
- Навчання та проведення тренінгів з кредитних продуктів та контроль знань співробітників згідно кредитного меню.
- Ведення обліку кредитних досьє та дотримання стандартів іх оформлення.
- Складення звітності згідно стандартів компанії.

Керівник відділення

з 07.2016 по 04.2017 (9 місяців)
ТОВ "СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР", Харків (Фінанси, банки, страхування)

- Пошук нових клієнтів.
- Консультування клієнтів та оформлення заявок на кредит.
- Оформлення пакета документів для видачі кредиту.
- Здійснення операцій з прийому та видачі коштів.
- Робота з проблемною заборгованістю, проведення реструктуризації.
- Забезпечення життєдіяльності відділення (замовлення канцтоварів, побутової хімії, води, поточний ремонт техніки та приміщення).
- Складання щоденної звітності.

Менеджер по цінам, помічник керівника

з 11.2014 по 07.2016 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "М'ЯСОКОМБІНАТ М'ЯСНИЙ", Харків (Харчова промисловість)

11.2014 - 03.2015 року - секретар:
- Прийом та розподіл телефонних дзвінків.
- Прийом скарг та пропозицій.
- Своєчасне замовлення витратних матеріалів на підприємство (вода, канцтовари, побутова хімія та інше).
- Організація харчування співробітників на підприємстві.
- Організація проведення зустрічей, нарад, переговорів.
- Виконання доручень керівника.
03.2015 - 07.2016 року менеджер по цінам:
- Створення цінників, своєчасна видача їх на магазини.
- Контроль цін у мережі фірмових магазинів.
- Забезпечення співробітників підприємства спецодягом, контроль їх зовнішнього вигляду згідно стандартів компанії.

Освіта

Луганськй національний аграрний університет

Агрономічний факультет, агроном, Луганськ
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Отримувала додаткову іменну стипендію від обласної ради за відмінні успіхи у навчанні.

Знання і навички

Пользователь ПК Битрикс24 Комунікабельність Здатність до навчання Привітність Користувач 1С MS Office Відповідальність

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидконавчання, відповідальність, цілеспрямованість, стресостійкість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, вміння працювати в команді, управління персоналом.
Можливе надання рекомендацій за запитом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: