Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 грудня 2023 PRO

Юрій

Заступник директора з загальних питань, 28 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник Управління оренди та експлуатації об'єктів нерухомості

з 07.2018 по нині (5 років 9 місяців)
СГ ТАС, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечення роботи управління, перевірка та узгодження договорів оренди нежитлових приміщень та Комунальних договорів, контроль витрат на оренду у тому числі на оплату комунальних послуг, координація роботи регіональних управлінь підтримки бізнесу у розрізі договорів оренди нежитлових приміщень, Комунальних договорів та експлуатації об'єктів нерухомості, Контроль за роботою єдиної бази 1С по орендованих та власних приміщенях. Робота з орендодавцями та орендарями.

Заступник начальника інспекції

з 03.2009 по 06.2017 (8 років 3 місяці)
ДІЕН у Центральному регіоні, Киев (Контроль за надійним і сталим функціонуванням об’єднаної енергетичної системи України)

Керування колективом більше 100 чоловк.
Забезпечення фінансово-економічної і господарської діяльність інспекції,
фінансовое планування виробничої та господарської діяльності;
- проведення комплексного економічного аналізу та оцінки результатів виробничо-господарської діяльності інспекції;
- координації роботи щодо підготовки інвестиційної програми, контроль за її виконанням на місцях;
- підготовки та своєчасного подання начальнику інспекції на затвердження річного, квартальних та місячних фінансових планів інспекції, а також звітів за підсумками їх виконання;
- контролю платіжних статей інспекції відповідно до фінансового плану та планів руху грошових коштів, а також своєчасністю платежів до державного та місцевого бюджетів;
- здійснення закупівельної діяльності
- організації ведення договірної роботи в межах компетенції інспекції;
- забезпечення розвитку транспортного господарства, контроль за належною експлуатацією та утриманням автомобільного транспорту в належному стані;
- організації охорони об’єктів, забезпечення додержання пропускного режиму;
- організації проведення ремонту приміщень, контроль за якістю виконання робіт в межах наданих повноважень;
- організація експлуатації, ремонту, реконструкції та модернізації засобів зв’язку, локальної комп’ютерної мережі та обчислювальної техніки;
- представлення інспекції у межах наданих повноважень в органах державної влади та інших організаціях.
-організация роботи з підрядниками, проведення переговорів заключення договоров, контроль якості виконання робіт, контроль за дотриманням графіку виконання робіт, перевірка актів виконаних робіт

Підприємець

з 04.2006 по 09.2016 (10 років 5 місяців)
ФОП Хомець Ю.М., Залізний порт (Готель, Громадське харчування.)

Будівництво пансіонату. Оформлення всіх документів. Пансіонат працює. Заповненість 100% в сезон. Роздрібна торгівля, громадське харчування. Взаємодія з контролюючими та державними органами. Підбір та організація роботи персоналу.

Директор

з 09.2004 по 01.2009 (4 роки 4 місяці)
ТОВ "Перлина-АНД", с.Залізний порт Херсонська обл (Надання готельних послуг та послуг громадського харчування, роздрібна торгівля.)

Будівництво пансіонату. Оформлення документації. Організація роботи пансіонату та магазину з нуля.

Директор

з 12.1994 по 01.2004 (9 років 1 місяць)
ТОВ "Будівельник-2", Житомир (Будівництво будівель та споруд до 5-ти поверхів "під ключ")

Організація роботи будівельних бригад, роздрібна торгівля, громадське харчування, проведення переговорів з замовниками та постачальниками. Оформлення договорів та інших супровідних документів. Контроль за роботою торгівельної мережі, відкриття торгівельних точок та об'єктів громадського харчування з "0" . Оптова торгівля продуктами харчування та промисловими товарами з доставкою. Взаємодія з контролюючими та державними органами.

Освіта

Харківський національний університет міського господарства імені О.М.Бекетова

Електричні системи електроспоживання, інженер-електрик, Харьков
Вища, з 2013 по 2016 (2 роки 5 місяців)

Харківська державна академія міського господарства

Післядипломної освіти, Економіка підприємства,, Харьков
Вища, з 1998 по 2000 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Центр з сертифікації систем якості продукції будівельного комплексу України "БудЯКІСТЬ"

2000, 4 дні

ПП "ТЕРРА" (Бух. облік; 1С)

2005, 3 місяці

Державний інститут підготовки кадрів (державні закупівлі)

2010; 4 дні

Знання і навички

Впевненість Організация роботи колективу 100 і більше осіб Досвід ведення переговорів Будівнцтво та відкриття кафе з "0" Керування колективом понад 20

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Стаж роботи керівника 21 рік, Паралельно як ФОП організовую роботу пансіоната (Проживання та громадське харчування)
Власний автомобіль, кат. В,С. Стаж водія 22,5 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати