Резюме від 1 квітня 2018

Марина

Customer Care, Order Processor

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Technical Writer

з 04.2016 по нині (8 років)
Volya, Киев (IT)

Main Responsibilities:
Organize and write supporting documents for products
Writing easy-to-understand user interface text, online help and developer guides
Gather usability feedback from customers, designers, and manufacturers
Working with internal teams on product and documentation requirements
Revise documents as new issues arise

Customer Care Manager / Order Processor

з 12.2007 по 04.2016 (8 років 4 місяці)
Ashlar-Vellum Ukraine / Alphacorr (IT-software Manufacturing), Киев (IT)

Skills and Achievements

Over 8 years of Order Processing and email and phone customer service for English-speaking customers all over the world.

Maintained daily average order entry rate as minimum of 35 orders per day while average error rate below 2% of entire processed orders.

Raised the sales of the product thanks to well-organized mass email campaigns.

Trained 5 new employees in how to use Filemaker, entering customer data, processing different types of orders (wrote the order processing manual for new employees).

Main responsibilities:

Processing Orders in Filemaker 13 (which included: completing customer's contact information, sending out invoices, processing refunds, creating credits, processing download requests)
Daily work with Kayako support suite ticket system
Processing customer complaints, requests via email and phone
Assisted customers in navigating the companies website, and placing orders online and trouble shooting any technical issues.
Work with BlueSnap payment system (creating new group of products, contracts, updating prices, creating discount coupons, processing refunds, disputes, etc.)
Sending Mass Emails via Jangomail, Constant Contact, Mailigen (up to 40 000 customers)
Preparing databases for target group of customers for Mass Mailings
Arranged product shipment via Mimeo shipping company.

Translator

з 08.2007 по 01.2008 (5 місяців)
Group of Companies Industry, Житомир (Russian localization of operation and maintenance manuals for construction machinery (excavators, wheel loaders, concrete pumps).)

Teacher of English and German

з 09.2001 по 08.2007 (5 років 11 місяців)
Zhytomyr Builders' Training College, Житомир (Education and science)

Освіта

Zhitomir State Pedagogical University named after Ivan Franko

Faculty of Foreign Languages, teacher of English and German, Житомир
Вища, з 1995 по 2001 (5 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Work as Au-Pair in Germany

2001, 1 year

Знання і навички

Adobe Acrobat Reader Adobe MS Excel MacOS MS Word MS Office OpenOffice MS Outlook PC User TeamViewer

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Personal qualities

Responsible, attentive to details, logical thinking, punctual, enthusiastic, able to work remotely.

Схожі кандидати

Таргетолог (Customer care, Sales)
Дистанційно

Finance, order processing, customer support manager
35000 грн, Київ, Дистанційно

Customer care agent, Lead generation, CRM manager
18000 грн, Харків, Дистанційно

Customer Care Team Lead
Київ

Customer care, Community manager
40000 грн, Дистанційно

Sales representative, customer care specialist, IT specialist
Харків, Дистанційно

Усі схожі кандидати