Резюме від 7 травня 2024 PRO

Юлія

Бухгалтер

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 04.2019 по 04.2023 (4 роки)
ТОВ "Енергетичні системи-сервіс", Ромни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Єдиний бухгалтер- весь бухгалтерський та податковий облік,
Виробництво та оптова торгівля компресорів, фільтрів, рекуперації тепла, послуги сервісу та технічного обслуговування обладнання.
Дистанційно.

Фінансовий директор

з 01.2018 по 04.2019 (1 рік 3 місяці)
Тов "Антарес Інвест", Ромни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Весь фінансовий, бухгалтерський та податковий облік підприємства,
Оптова торгівля зерном, транспортні перевезення.

Провідний бухгалтер

з 08.2017 по 10.2017 (2 місяці)
ТОВ "Аудит Консалтинг Груп "Едвайс", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Обов»язки головного бухгалтера. Весь бух.облік та звітність декількох підприємств одночасно.

Головний бухгалтер

з 05.2015 по 07.2017 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Вент-Заводы", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Єдиний бухгалтер- весь фінансовий, бухгалтерський та податковий облік підприємства, оптова торгівля вентиляторами та повітряочисним устаткуванням, інженерні проектування даних систем.

Освіта

КУТЕП

Облік та аудит, Київ
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)

Знання і навички

M.E.Doc Програма 1с8 (1,2,3) конфигурации УТП , 1с7 , інші програми.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Привіт, мене звати Юлія, я професійний бухгалтер підприємства з ПДВ. ( Послуги, оптова/роздрібна торгівля, вантажні перевезення, імпорт/експорт товарів)
В мене багато досвіду і я з радістю допоможу вам створити та здати звітність, декларації, податкові накладні зареєструвати, розблокувати, вирішити різні поточні питання, та інше. Питань багато в цей час великих змін.

Мої навички:
Організація бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві з нуля або приведення його до ладу;
Вміння працювати з 1С різної конфігурації;
Медок;
інші офісні програми;
Облік ТМЦ та основних засобів (купівля, продаж, експлуатація, модернізація);
Кадрове ведення (накази, приймання, звільнення, відпускні, декрет, лікарняні- оформлення, нарахування, звітність), зарабітна плата;
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Ведення банківських операцій;
Складання та здача звітності;
Досконале знання та користування електронним кабінетом;
Облік відрядження та авансових звітів;
Облік транспорту на підприємстві;
ПДВ- повне обслуговування операцій;
Розблокування податкових накладних;
оперативне реагування на зміни в законодавстві;
Знання Зед - імпорт, експорт, валюта, договора, фін моніторинг;
Та інше.
В тому числі ведення підприємства понад 20 млн/рік,
Робота в команді.
Досвід роботи більше 10 років.
Досвід проходження перевірок по податку на прибуток та кадрам;
Оперативне реагування на зміни в законодавстві; знання законодавчої бази; впевнена взаємодія з банками з питань кредитування; взаємодія з контролюючими органами за потреби.

Активна, працьовита, відповідальна, зацікавлена в постійному професійному збільшенні свого рівня навичок, активна позитивна життєва позиція, аналітичний склад мислення.
Працюю не перший рік. Було багато ситуацій, питання бувають різні, але всі вони вирішуються, працюю на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: