Резюме від 2 листопада 2023 PRO

Оксана

Фінансовый директор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 07.2014 по 06.2022 (7 років 11 місяців)
ТОВ "Рекламне Агентство "Кепітал Медіа Баїнг", Київ (Рекламні агентства, зовнішня реклама, контекстна реклама, реклама в пошуковій системі, promo-marketing, event-marketing, веб-портали, розробка та технічна підтримка веб-сайтів.)

-Організація бухгалтерського обліку відповідно до облікової політики, за необхідності коригування облікової політики відповідно до діяльності Компанії.
-Організація роботи фінансового відділу, постановка завдань та розподіл обов'язків між працівниками.
-Ознайомлення керівництва та працівників Компанії з нормативно-методичними та інформаційними документами, що стосуються їх діяльності, а також із змінами у чинному законодавстві та аналіз даних змін на діяльність Компанії.
-Проведення не виїзних перевірок, досвід у проведенні планових перевірок та документальних ревізій. Взаємодія з органами, що перевіряють.
-Зовнішньо економічна діяльність, імпорт/експорт, бухгалтерський та податковий облік валютних операцій. Контролює договірні відносини з Клієнтами та Підрядниками, які мають статус «нерезидент». Взаємодія з відділом валютного контролю у банку у процесі проведення валютних операцій.
-Контроль та ведення усіх напрямками бухгалтерського та податкового обліку та відображення господарських операцій, робота в програмі BAS-бухгалтерія версії 8.3 (1С:Підприємство), зокрема:
1.Реалізація послуг, розрахунки з підрядниками та клієнтами, Комунікація та проведення звірки взаємозаліків із контрагентами, податковий облік реєстрація податкових накладних.
2.Рух коштів на валютних та гривневих рахунках, використання системи «Клієнт-Банк»
3.Нарахування та перерахування заробітної плати співробітників компанії, податків, всіх платежів до державного бюджету, розрахунки з підзвітними особами, документальне оформлення (форми та бланки).
4.Бухгалтерський та податковий облік основних засобів, нарахування амортизації, покращення, списання продаж тощо. Оренда основних засобів.
5.Облік операцій пов'язаних із рухом ТМЦ.
6.Оформлення та прийом первинної документації , а також організація електронного документообігу у сервісах «Вчасно» FREDO.
-Взаємодія з банками за кредитними та депозитними договорами, підготовка повного пакета документів для банку щодо оформлення даних договорів, контроль виплат.
-Оформлення на основі даних бухгалтерського обліку фінансової та податкової звітності Компанії, складання електронної звітності та подача у встановлені терміни до контролюючих органів сервіс FREDO Звіт.
-Аналіз договорів та доповнень до них на відповідність статтям Податкового Кодексу України. Робота із договорами ЦПГ.
- Ведення ФОП усіх форм оподаткування та різних видів діяльності.
-Підготовка та надання керівництву підприємства достовірної та своєчасної інформації що до фінансової діяльності організації (аналіз витрат, собівартості, прибутків, мінімізація податків і т.д.), ведення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку.

Головний бухгалтер

з 07.2006 по 07.2014 (8 років)
ТОВ "СЕВЕНТ", Київ (Розробка та проведення маркетингових компаній, зокрема: promo-marketing, event-marketing, креативні розробки, виробництво (щодо вимог під час проведення промо-кампаній), реклама на радіо, проведення концертної діяльності.)

Головний бухгалтер

з 07.2006 по 07.2014 (8 років)
ТОВ "Еф Ем Солюшинз", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Освіта

Национальная академия статистики, учета и аудита (ГАСУА)

Учет аудит, Киев
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)

Школа Песоцкого Бухгалтер главный бухгалтер, делопроизводство, кадровое делопроизводство.

Киев
Середня, з 1999 по 1999 (11 місяців)

НТУ КПИ,

Инженер електрик, Киев
Вища, з 1992 по 1998 (6 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК 1С:Підприємство MS Outlook Бухгалтерський облік Outlook Express Ведення звітності Express

Додаткова інформація

Кваліфікація:
Фінансовий директор, головний бухгалтер, діловодство, кадрове діловодство.
Персональний профіль:
Фінансовий директор (7 років), головний бухгалтер зі значним досвідом роботи (8 років), бухгалтер (5 років). Маю високий рівень відповідальності, аналітичний склад розуму, математичні здібності, посидючість і скрупульозність. Впевнено почуваю себе у стресовій ситуації маю здатність швидко та обдумано приймати рішення. Робота як у колективі фінансового відділу так і як єдиний бухгалтер на підприємстві. Пройшла курс навчання "Фінансова звітність за міжнародними стандартами", маю сертифікат. Мене цікавить можливість як повної зайнятості так і частково віддаленої роботи з виїздом у офіс (за потреби) для роботи з документами. Також маю досвід ведення декількох підприємств ТОВ та ФОП. Маю повністю облаштоване робоче місце з ПК та програмним забезпеченням для бухгалтерського та податкового обліку, що надає можливість за необхідністю віддаленої роботи.
Досвід роботи до 2006 року:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАУРУС-2000" головний бухгалтер
Спеціалізація компанії: оптова торгівля будівельними матеріалами.

01 листопада 2001 – 01 березня 2006
Товариство з обмеженою відповідальністю «Віст ЛТД» бухгалтер
Спеціалізація Компанії: оптова торгівля будівельними матеріалами

Персональні навички:
комунікабельність, уміння працювати у команді
сильна мотивація до отримання нової інформації та навичок у роботі
послідовність, уважність
орієнтація на результат

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: