• PRO

Natalia

Account, Learning project manager, 30 000 грн

Розглядає посади:
Account, Learning project manager, Заступник керівника відділу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Account manager

з 10.2022 по нині (2 роки 10 місяців)
Connect-i, Opigno LMS, Львів (IT)

- Operating as the lead point of contact for any and all matters specific to the client accounts
- Building and maintaining strong, long-lasting customer relationships
- Overseeing customer account management, including negotiating contracts and agreements to maximize profit
- Conducting the presentation of the product for the clients

Керівник відділу продажу

з 10.2020 по 08.2022 (1 рік 10 місяців)
IT Step Academy, Львів (Освіта, наука)

- комунікація з клієнтами
- документообіг
- підбір і навчання персоналу
- розвиток відділу
- робота з CRM
- аналітика ринку та робота з ризиками
- аналіз результатів відділу та підготовка звітності
- виконання плану продажі

Sales manager

з 09.2016 по 09.2020 (4 роки)
Lviv IT Step Academy, Львів (ІТ освіта)

- Ведення документообігу (заключення договорів, виставлення рахунків, актів і т.п.);
- Ведення бази клієнтів, комунікація з клієнтами;
- Холодні дзвінки;
- Підбір інформації, статтей для постів у соціальних мережах;
- Навчання персоналу;
- Аналітика та формування звітності.

Event-manager

з 06.2015 по 07.2016 (1 рік 1 місяць)
DaKiRy, Lviv (консалтингові послуги в ІТ)

-Ведення документообігу (заключення договорів, виставлення рахунків, актів і т.п.);
-Організація проведення конференцій, тренінгів і т.п.;
-Ведення реєстраційного списку, комунікація з клієнтами;
-Розрахунок та формування бюджетів подій;
-Підбір інформації, статтей для постів у соціальних мережах;
-Підбір та навчання персоналу;
-Пошук та комунікація з портнерами;

Операційний менеджер

з 09.2014 по 05.2015 (8 місяців)
StartUp Club, Львів (консалтингові послуги в ІТ)

-Ведення документообігу (заключення договорів, виставлення рахунків, актів і т.п.);
-Організація проведення конференцій, тренінгів і т.п.;
-Ведення реєстраційного списку, комунікація з клієнтами;
-Розрахунок та формування бюджетів подій;
-Підбір інформації, статтей для постів у соціальних мережах;
-Навчання персоналу;

Менеджер по роботі з клієнтами

з 11.2012 по 02.2014 (1 рік 3 місяці)
VFS Global (ПП Візовий Сервіс Центр), Львів (Надання інформаційних послуг)

-Комунікація з клієнтами;
-Документообіг (формування пакету документів);
-Перевірка документів;
-Внесення даних в електронний реєстр;
-Навчання та перевірка персоналу;

Старший експерт відділу кредитування , супервайзер

з 12.2011 по 10.2012 (10 місяців)
PAT «Platinum Bank», Львів (Фінанси, банки, страхування)

-Підбір персоналу, проведення співбесід;
-Розробка системи мотивації співробітників, розробка та впровадження посадових інструкцій, навчання персоналу;
-Формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників, оцінка ефективності роботи персоналу;
-Перевірка документів, перенесення даних в електронний реєстр, формування фінансових звітів;
-Домовленість з партнерами про співпрацю
-Комунікація з клієнтами, ведення особових справ клієнтів.

Менеджер відділу продаж та кредитування

з 10.2011 по 12.2011 (2 місяці)
PAT "A Bank" партнер "Private Bank", Львів (Фінанси, банки, страхування)

-Комунікація з клієнтами, продаж продукту банку;
-Перевірка документів, внесення даних в електронний реєстр, ведення особових справ клієнтів;
-Робота з партнерами;

Освіта

ЛНУ ім. І. Франка

Механіко-математичний, Львів
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 8 місяців)

механіко-математичний факультет, кафедра математичного та функціонального аналізу.

Додаткова освіта та сертифікати

Lviv QA School

2014, 5 місяців (два курси)

1C: Enterprise 8 "Бухгалтерія для України"

2012, 3 місяці

"Безпечні продажі" - тренінг

2012, 2 дні

“Як комунікувати з важкими клієнтами” - тренінг

2013, 1 день

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Windows
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Веб-браузери
  • Linux
  • Skype
  • MacOS
  • Google
  • Операційні системи
  • Уміння переконувати
  • TeamViewer
  • Dropbox
  • OneDrive
  • Комунікація з клієнтом/замовником
  • Підбір та навчання персоналу
  • Робота з документацією (персональними даними)
  • Ведення баз даних клієнтів/працівників
  • Наповнення соціальних мереж, контент
  • LinkedIn (Sales Navigator)
  • Уміння аналізувати
  • Trello
  • Ведення CRM

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Наталя Дацків
Дата народження: 13 серпня 1989 року, Львів
Сімейний стан: одружена
Адреса: м.Львів
Мобільний номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Освіта:
• 2004-2006 Технологічно тренінговий центр Шевченківського району у м.Львов, облік та аудит;
• 2006-2011 ЛНУ ім.І.Франка, механіко-математичний факультет, кафедра математичного та
функціонального аналізу.

Курси та тренінги:
• Січень-березень 2014- Lviv QA School, Сертифікат “Basics of software testing” – курси;
• Червень 2014 - Lviv QA School, Сертифікат “Technical knowledge test” – курси;
• "Безпечні продажі" – тренінг;
• “Як комунікувати з важкими клієнтами” - тренінг;
• “Безпека даних перш за все!” – тренінг;
• “Увага до деталей” – тренінг;
• 1C: Enterprise 8 "Бухгалтерія для України" - курси.

Досвід роботи:
• Червень 2015 – Липень 2016 – event-manager – DaKiRy
Обов’язки:
- Ведення документообігу (заключення договорів, виставлення рахунків, актів і т.п.);
- Організація проведення конференцій, тренінгів і т.п.;
- Ведення реєстраційного списку, комунікація з клієнтами;
- Розрахунок та формування бюджетів подій;
- Підбір інформації, статтей для постів у соціальних мережах;
- Підбір та навчання персоналу;
- Пошук та комунікація з портнерами;
• Вересень 2014 – травень 2015 – операційний менеджер - StartUp Club
Обов’язки:
- Ведення документообігу (заключення договорів, виставлення рахунків, актів і т.п.);
- Організація проведення конференцій, тренінгів і т.п.;
- Ведення реєстраційного списку, комунікація з клієнтами;
- Розрахунок та формування бюджетів подій;
- Підбір інформації, статтей для постів у соціальних мережах;
- Навчання персоналу;
• Листопад 2012 –Лютий 2014 - Manager - VFS Global (ПП Візовий Сервіс Центр).
Обов’язки:
- Комунікація з клієнтами;
- Документообіг (формування пакету документів);
- Перевірка документів;
- Внесення даних в електронний реєстр;
- Навчання та перевірка персоналу;
• Грудень 2011 - Жовтень 2012 – Старший експерт відділу кредитування , супервайзер - PAT
«Platinum Bank»
Обов’язки:
- Підбір персоналу, проведення співбесід;
- Розробка системи мотивації співробітників, розробка та впровадження посадових інструкцій,
навчання персоналу;
- Формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників, оцінка
ефективності роботи персоналу;
- Перевірка документів, перенесення даних в електронний реєстр, формування фінансових
звітів;
- Домовленість з партнерами про співпрацю
- Комунікація з клієнтами, ведення особових справ клієнтів.
• Жовтень 2011 - Грудень 2011- менеджер відділу продаж та кредитування- PAT "A Bank"
партнер "Private Bank"
Обов’язки:
- Комунікація з клієнтами, продаж продукту банку;
- Перевірка документів, внесення даних в електронний реєстр, ведення особових справ
клієнтів;
- Робота з партнерами;
• 2008-2011 – рекламна агенція «Від А до Я».

Операційні системи:
• Windows XP, 7, 8, 10
• Базові знання Linux та Mac OS

Інші програми:
• Microsoft Office;
• Браузери: Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome;
• Dropbox, OneDrive, GoogleDrive
• TeamViewer, AmmyAdmin
• Skype.

Володіння мовами:
• Ukrainian – рідна;
• English – pre-intermediate strong;
• Polish – початковий рівень;
• Russian – вільно.

Персональні характеристики:
Комунікабельна, швидко вчусь, стресостійка, відповідальна, пунктуальна, ініціативна, весела.

Хоббі:
Соціальна, культурна та волонтерська активність, подорожі, література, кулінарія, пишу вірші.
Ви можете використовувати мої персональні дані

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: