Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 лютого 2024 PRO

Оксана

Менеджер із закупівель (зернові і олійні культури, техн. продукція), керівник, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з закупівель зернових і олійних культур

з 09.2022 по 01.2024 (1 рік 4 місяці)
ТОВ «АГРО-ЕКО-ГРАУНД», ПГ "ВіОйл", Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

•наявна база с/г виробників в розрізі с/г культур, база автоперевізників;
•проведення переговорів із виробниками зернових, олійних культур щодо закупівлі, узгодження закупівельних цін і умов;
•організація закупівлі зернових, олійних культур;
•документальний супровід угод на закупівлю;
•моніторинг закупівельних цін на зернові, олійні культури;
•пошук автотранспорту для внутрішніх і міжнародних перевезень зернових і олійних культур;
•робота на платформах Lardi-trans.com, Della.com.ua, Zernovoz.ua, у відповідних телеграм-каналах, супровід і контроль водіїв від подання автомобіля до розвантаження, вирішення спірних ситуацій, моніторинг тарифів на автоперевезення.

Менеджер з закупівель

з 09.2021 по 06.2023 (1 рік 9 місяців)
ТД «Укрсервіс» (ФОП Лук'ян М.Ф.), Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•проведення переговорів з потенційними та діючими постачальниками щодо закупівлі продукції, укладення та супровід договорів щодо закупівлі продукції ( ціль – максимально вигідні умови для компанії );
•вирішення конфліктних і спірних ситуацій, захист інтересів компанії;
•управління асортиментом та складськими залишками;
•супроводження і контроль всіх етапів процесу закупівлі продукції - переговори з постачальниками; укладення договорів; контроль дотримання постачальниками договірних зобов’язань; логістика; контроль заборгованості; опрацювання запитів відділу продаж; робота з номенклатурою; контроль документообороту з постачальниками, робота в CRM-системі.

Начальник відділу закупівель

з 04.2018 по 09.2021 (3 роки 5 місяців)
ПП „МОЛОТОК”, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•проведення переговорів з потенційними та діючими постачальниками щодо закупівлі продукції, укладення та супровід договорів щодо закупівлі продукції ( ціль – максимально вигідні умови для компанії );
•організація і вдосконалення, супроводження і контроль всіх етапів процесу закупівлі продукції;
•вирішення конфліктних і спірних ситуацій, захист інтересів компанії;
•управління логістикою, асортиментом та складськими залишками;
•навчання персоналу.
•супроводження і контроль всіх етапів процесу закупівлі продукції - переговори з постачальниками; укладення договорів; контроль дотримання постачальниками договірних зобов’язань; логістика; контроль заборгованості; опрацювання запитів відділу продаж; робота з номенклатурою; контроль документообороту з постачальниками, робота в CRM-системі.

Начальник управління супроводу кредитних продуктів Центру супроводу та підтримки ( Головний банк з робочим місцем у м.Вінниця)

з 03.2017 по 02.2018 (11 місяців)
Credit Agricole, Головний банк робоче місце у м.Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи та забезпечення якісного виконання завдань новоствореного управління головного банку в складі Центру супроводу та підтримки, навчання персоналу, контроль відкриття/закриття/лонгаціі в системі банку кредитних договорів, договорів застави/поруки/страхування юридичних осіб МСБ і КБ,контроль бек-офісного супроводження кредитних операцій юридичних осіб МСБ і КБ всієї мережі банку.

Начальник операційного відділу, відповідальний працівник з фінансового моніторингу; начальник відділу супроводження карткових операцій

з 01.2006 по 03.2017 (11 років 2 місяці)
Credit Agricole, Ровно (Фінанси, банки, страхування)

• контроль операційної діяльності центрального відділення, перевірка юридичних справ клієнтів;
• контроль касових операцій, в т.ч. видалення / сторно касових операцій, контроль касових символів;
• контроль залишків коштів на транзитних рахунках, звірка оборотів операційної каси;
• контроль оформлення документів та проведення операцій купівлі/продажу готівкових коштів;
• контроль обліку операцій з МБПК через ПОС- термінали, контроль обліку операцій завантаження/розвантаження банкоматів, моніторинг банкоматної мережі;
• контроль бухгалтерського обліку операцій з індивідуальними сейфами, операцій з ювілейними монетами, виконання операцій щодо оприбуткування/списання цінностей в сховищі цінностей центрального відділення та в підзвіті працівників відділення;
• контроль зарахування заробітних плат та інших виплат на карткові рахунки клієнтів, контроль зарахування на карткові рахунки пенсій, соціальних допомог і допомог по безробіттю;
• контроль формування касових та меморіальних документів дня;
• виконання функцій відповідального працівника відділення з фінансового моніторингу; очолення системи запобігання легалізації ( відмивання ) доходів, одержаних злочинним шляхом у ЦВ ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» в м.Рівне;
• прийняття рішень про повідомлення Уповноваженого органу про фінансові операції, щодо яких є мотивовані підозри, що вони можуть здійснюватись з метою легалізації ( відмивання ) доходів, одержаних злочинним шляхом, або, що вони пов’язані, мають відношення чи призначені для фінансування тероризму;
• внесення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до реєстру та забезпечення направлення файлів-повідомлень про дані операції до зведеного реєстру Банку;
• забезпечення реалізації Правил внутрішнього фінансового моніторингу та програм здійснення фінансового моніторингу, і ін.
• нарахування відсотків по депозитам юридичних та фізичних осіб;контроль та відправлення зовнішніх платежів; контроль дебіторської заборгованості по виплаті переказів, видачі коштів в еквайринговій мережі; нарахування та списання комісійних доходів по РКО юридичних осіб;робота з кредитними картками; надання статистичної звітності НБУ.

Начальник відділу платіжних карток

з 07.2003 по 01.2006 (2 роки 6 місяців)
ЗАТ КБ ПРИВАТБАНК, Ровно (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділу, підбір і навчання персоналу.Залучення клієнтів на обслуговування по платіжним карткам, а також на відкриття депозитів та кредитних карток, надання консультацій, відкриття, видача та обслуговування платіжних карток, зарахування безготівкових коштів, обслуговування зарплатних проектів, контроль за сплатою РКО, вирішення спірних та проблемних ситуацій, які виникають при обслуговуванні карток, робота з кредитними лініями, контроль дебіторської заборгованості по картрахункам.

Спеціст бухгалтерії , викладач

з 07.2002 по 07.2003 (1 рік)
Рівненський державний аграрний технікум, Ровно (Освіта, наука)

• підготовка та надання платіжних документів в Державне Казначейство, виконання обов’язків касира, викладацька діяльність на факультеті „Комерційна діяльність” у групі „Фінанси”.

Освіта

Тернопільська академія народного господарства

Факультет фінансів, спеціальність "економіст", спеціалізація "Фінанси та кредит", Тернополь
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 9 місяців)

Мирогощанська ЗОШ

Дубно
Середня, з 1986 по 1997 (11 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг «Побудова взаємовідносин з постачальниками. Процес пошуку та ефективного управління постачальниками»

Березень 2019р.

Тренінг «Перемовини закупівельника з постачальником: досягнення умов співробітництва»

Червень 2019р.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Outlook Ведення CRM Користувач Бітрікс24 1С:Підприємство Google Sheets Управлінські навички Бажання вчитися і розвиватися

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Французька — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Водійське посвідчення категорії В.
Професійні та особисті якості: здатність до навчання та самоосвіти, вміння працювати в команді, стресостійкість, комунікабельність,бажання розвиватись.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: