Резюме від 19 лютого 2018

Ирина

Менеджер учета, бухгалтер, помощник руководителя

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помощник руководителя, начальник отдела дебиторской задолженности, заместитель главного бухгалтера

з 01.2010 по 08.2015 (5 років 7 місяців)
B&G Grup, Киев (Продажи, дистрибуция, перевозки)

Бухгалтер, менеджер по логистике

з 05.2007 по 12.2009 (2 роки 7 місяців)
ООО "Агрофирма Столичная ", Киев (Производство)

Освіта

ГАСУА

Бухгалтерский учет и аудит, Киев
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — просунутий

Додаткова інформація

ДОСВІД РОБОТИ:

2007-2009 ТОВ «Агрофірма Столична»
Бухгалтер - економіст. Ведення первинного обліку, виписка первинних документів, податкових накладних, доручень, звірка взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями, облік продукції на складі, інвентаризація,робота з податковими накладними, коригування ПДВ за поверненням, облік та списання ГСМ, частково нарахування заробітної плати, кадрова робота, внутрішня звітність для керівників, укладання договорів, діловодство.

2010- 2011 B&G Grup (дистриб’ютор ТМ «Чумак», «АВК», «Конті», «Нові продукти»)
Відділ дебіторської заборгованості. Посада бухгалтер, через 14 місяців керівник відділу. Звірка з покупцями, аналіз дебіторської заборгованості. Робота з первинними документами, внутрішня звітність для керівників. Підписання актів звірок. Організація роботи відділу.
2011- 2015 B&G Grup (дистриб’ютор ТМ «Чумак», «АВК», «Конті», «Нові продукти», «Нестле»)
Ревізійний відділ. Посада бухгалтер по ціноутворенню. Контроль за цінами (знижки, націнки, утворення ціни на новий товар). Звітність щодо коливання цін для керівництва.
Нарахування та виплата бонусів клієнтам, нарахування заробітної плати., взаєморозрахунки затратних фондів постачальників.
Ведення обліку основних засобів та кондитерського обладнання (укладання договорів, оформлення документів, інвентаризація).
Ведення бухгалтерського обліку мережі продуктово-роздрібних магазинів (оприбуткування товару, утворення цін, укладання договорів з постачальниками, розрахунки з постачальниками, підписання актів звірок, ведення касових документів, нарахування заробітної плати, інвентаризація торгового залу, нарахування заробітної плати працівникам)
2016 – по теперішній час ТОВ « Домініон Сервіс»
Операційний менеджер. Управління та планування руху грошових коштів . Контроль за фінансуванням та витратами процесу виробництва, калькуляції.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: