- PRO
Наталія
Начальник відділу кадрів, оператор 1С, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Начальник відділу кадрів, оператор 1С, Помічник керівника, Адміністратор, Офіс-менеджер, Оператор call-центру, Менеджер з продажу
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 50 років
- Місто:
- Самар
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3623274/
Досвід роботи
Оператор информаційного центру
з 02.2024 по нині
(1 рік 5 місяців)
КП "Рідне місто", Новомосковськ (Телекомунікації, зв'язок)
Прийом та обробка заявок для комунальних підприємств міста, надання зворотнього зв'язку про інформацію та вирішення питань замовника
Начальник відділу кадрів
з 11.2023 по 01.2024
(2 місяці)
ТОВ "Феррум-стіл", Новомосковськ (Металургійна промисловість, металообробка)
Ведення кадрового діловодства (формування особових справ, прийом, звільнення, переведення, відпустки і т.п.), ведення військового обліку, знання 1С, work, exel та ін.
Старший інспектор з кадрів
з 01.2022 по 06.2023
(1 рік 5 місяців)
СТОВ агрофірма "Вільне-2002", с.Вільне (Сільське господарство, агробізнес)
Повне кадрове діловодство, ведення військового обліку, бронювання працівників підприємства, співпраця з військоматами області, району, ін.областей
Менеджер з персоналу
з 11.2020 по 08.2021
(9 місяців)
ТОВ "Арго Ком", Новомосковськ (Сільське господарство, агробізнес)
Повне ведення кадрового документообігу з виконанням обов'язків секретаря, підбір персоналу. Військовий облік. Штат-110 чол.
Інспектор з кадрів
з 03.2018 по 03.2020
(2 роки)
ТОВ "Контракт Продрезерв 5", Новомосковськ (Гостинично-ресторанный бизнес)
прийом, звільнення працівників, оформлення особових справ, розрахунок відпусток, надання довідок, заповнення табелів відпрацювання робочого часу, і т.п., робота в 1С.8. Штат-400-500 чол.
Менеджер з персоналу
з 03.2017 по 01.2018
(10 місяців)
ТОВ "Финансовая компания "Система", Днепр (Финансы, банки, страхование)
Оформлення документації, прийом, звільнення, пошук працівників по вакансіях, відпустки і т.д. з кадрової роботи, доп. робота-оформлення фінансових актів і доп.соглашеній до договорів. Штат-90 чол.
Ст. інспектор з кадрів
з 10.2013 по 09.2016
(2 роки 11 місяців)
КНП "Новомосквоський МЦ ПМСД", Новомосковск (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Оформлення документів при прийомі і звільненні співробітників, переміщення або переведення співробітників, підбір персоналу, ведення та складання особистих справ, складання звітності, оформлення та ведення трудових книжок, планування і підвищення кваліфікації співробітників, оформлення документації (вхідні, вихідні та внутрішні документи, підготовка відповідей на листи, телефонограми тощо), складання лікарняних і графіків відпусток і т.д., ведення військового обліку, знання трудового законодавства. Штат-450 чол. Голова тендерного комітету.
Ст. інспектор з кадрів, інженер ОП
з 12.2012 по 10.2013
(10 місяців)
Днепропетровская городская клиническая стоматполиклиника №4, Днепр (Днепропетровск) (Медицина, здравоохранение, аптеки)
Оформлення документації (вхідні, вихідні та внутрішні документи, підготовка відповідей на листи, телефонограми тощо), оформлення документів при прийомі і звільненні співробітників, підбір персоналу, ведення та складання особистих справ, складання звітності, оформлення та ведення трудових книжок , планування і підвищення кваліфікації співробітників, складання графіків відпусток і облік невикористаних відпусток, ведення військового обліку і т.д.
В якості інженера з охорони праці - ведення документації з охорони праці, метрологія, вступні та періодичні інструктажі, надання вказівок і т.д. Штат-110чел.
Ст. інспектор з кадрів, інженер ОП
з 10.2010 по 12.2012
(2 роки 2 місяці)
КЗ "Новомосковская городская стоматологическая поликлиника", Новомосковск (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Оформлення документації (вхідні, вихідні та внутрішні документи, підготовка відповідей на листи, телефонограми тощо), оформлення документів при прийомі і звільненні співробітників, підбір персоналу, ведення та складання особистих справ, складання звітності, оформлення та ведення трудових книжок , планування і підвищення кваліфікації співробітників, військовий облік, складання та виконання графіків відпусток, облік невикористаних відпусток. Штат-120 чол. Голова тендерного комітету
Освіта
Київський національний університет технологій та дизайну
Інженер-технолог-конструктор, швейні вироби, Киев
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Дніпропетровська фінансова держакадемія
2010, до 1 мес.
Центр державних закупівель
2014, 1 неделя (повышение квалификации)
Вища школа кадровика, университет Ярослава Мудрого
2021, три місяці
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь ПК
- 1С
- Пользователь Internet
- Работа с оргтехникой
- 1С ЗУП
- Skype
Додаткова інформація
Відповідальна, організована, комунікабельна, націлена, здатна швидко засвоєти нове, присутнє бажання працювати і постійно вдосконалюватися. Рекомендації і резюме з фотографією відправлю на замовлення. Будь ласка, не пропонуйте роботу в сфері мережі маркетингу.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу
30000 грн, Самар, Дніпро -
Директор з персоналу
Самар, Дніпро, Синельникове -
Керівник відділу продажу
50000 грн, Самар, Дніпро, Дистанційно -
Оператор 1C
18000 грн, Самар -
Менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів
35000 грн, Самар