Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 квітня 2024 PRO

Тетяна

Помічник керівника, адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №7 (сервісного центру)

з 12.2022 по нині (1 рік 4 місяці)
Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, Житомир (Державні організації)

Надання послуг населенню з питань оформлення пенсії, субсидій/пільг тощо

Провідний спеціаліст відділу технологій, ІТ підтримки та документального забезпечення

з 01.2016 по 11.2021 (5 років 10 місяців)
Фонд державного майна України, Житомир (Державні організації)

1. Прийом, обробка та реєстрація вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції; звітність; прийом та реєстрація заяв, запитів про надання публічної інформації, контроль за своєчасністю розгляду заяв та запитів.
2. Підготовка та реєстрація наказів. Підготовка ділових листів.
3. Методично-консультативна допомога працівникам інших структурних підрозділів з питань роботи з документами, термінів виконання, порядку їх обліку та зберігання.
4. Організація роботи приймальної керівника, прийом та розподіл телефонних дзвінків, прийом відвідувачів.
5. Архівне діловодство (складання номенклатури справ, описів постійного, довготривалого зберігання справ та особового складу, актів вилучення документів на знищення, формування справ тощо).

Помічник голови організації; начальник служби

з 09.2004 по 08.2011 (6 років 11 місяців)
Товариство сприяння обороні України (ТСОУ - ДТСААФ), Житомир (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

1. Прийом, обробка та реєстрація вхідної документації; реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції.
2. Ведення кадрової (підготовка наказів про прийняття, переведення, звільнення, про надання відпусток, про відрядження; ведення та облік трудових книжок, книги обліку трудових книжок, формування та ведення особових справ; складання посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи, графіків відпусток, складання звітності тощо) та архівної документації (складання номенклатури справ, описів постійного, довготривалого зберігання справ та особового складу, актів вилучення документів на знищення, формування справ тощо). Надання архівних довідок.
3. Підготовка розпоряджень, ділових листів, планування роботи на рік (місяць) тощо.
4. Аналіз та узагальнення звітів підпорядкованих організацій, підготовка звітності Товариства.
5. Підготовка та організація засідань Товариства, підготовка проектів постанов, підготовка протоколів засідань.
6. Робота з підпорядкованими організаціями стосовно Статутних завдань Товариства. Організація та проведення тематичних місячників з військово-патріотичної та спортивної роботи, підготовка положень до спортивних змагань, планування військово-патріотичної та спортивної роботи Товариства та узгодження планів роботи підпорядкованих організацій, узагальнення звітів підпорядкованих організацій та аналіз проведених заходів.
7. Організація роботи приймальної керівника, прийом та розподіл телефонних дзвінків, прийом відвідувачів.

Старший інспектор канцелярії

з 04.2001 по 03.2004 (2 роки 11 місяців)
Міський відділ МВС України, Житомир (Державні організації)

1. Прийом, обробка, розподіл та реєстрація вхідної кореспонденції, звернень громадян, реєстрація та відправка вихідної кореспонденції.
2. Організація роботи приймальної.
3. Прийом та розподіл телефонних дзвінків.
4. Прийом відвідувачів.

Касир пунктів обміну валют

з 05.1996 по 12.1999 (3 роки 7 місяців)
Житомирське головне управління Промінвестбанку України, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Валютно-обмінні операції

Оператор пункту обміну валюти

з 09.1995 по 05.1996 (8 місяців)
ТзОВ "Екзо Сервіс", Житомир (Фінансові послуги населенню)

Валютно-обмінні операції

Освіта

Державний університет "Житомирська політехніка"

Публічне управління та адміністрування, Житомир
Вища, з 2017 по 2020 (2 роки 5 місяців)

Присвоєно професійну кваліфікацію: магістр публічного управління та адміністрування

Житомирський державний педагогічний інститут ім. І.Франка

Педагогіка і методика початкового навчання; спеціаліст, Житомир
Вища, з 1991 по 1995 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Мала академія народного мистецтва «Витинанка»; інструктор-викладач народного мистецтва

2000 р.

Онлайн курс "Основи кібергігєни"

травень 2021 р.

Онлайн курс "Політична освіта публічних службовців України"

травень 2021 р.

Підвищення кваліфікації за спеціальною коросткостроковою програмою "Техніка управлінської діяльності"

грудень 2020 р.

Підвищення кваліфікації за програмою "Запобігання корупції та забезпечення доброчесності в органах публічної влади"

грудень 2020 р.

Онлайн курс "Цифрова грамотність державних службовців на базі інструментів Google

травень 2020 р.

Підвищення кваліфікації за загальною професійною (сертифікатною) програмою "Персональна ефективність на державній службі"

15 - 24 вересня 2021 р.

Онлайн платформа Дія. Цифрова освіта. Тестування "Цифрограм для держслужбовців"

17 липня 2022 р.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Робота з оргтехнікою

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

У 2005 році отримала звання Майстра народної творчості з витинанки.
З 1994 року прийняла участь у більше, ніж 20 виставках народної творчості, присвячених різним святам та подіям в Україні та на Житомирщині, провела 2 персональні виставки особистих робіт. Маю досвід в організації та проведення виставок.
У якості волонтера, проводила та проводжу майстер-класи з витинанки для дітей різних вікових груп та для дорослих, приймаючи участь у заходах, які організовують благодійні організації та фонди Житомирської області.

Вмію працювати з великим обсягом документів, оформляти ділові папери.
Вмію працювати в режимі багатофункціональності.
Відповідальна, організована, комунікативна, стресостійка, творча, займаюсь самоосвітою та саморозвитком.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: