Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Варвара

Маркетолог, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог

з 05.2023 по нині (11 місяців)
Maestro Hotel Management, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Розсилки sms та Viber: планування, бюджетування, створення матеріалу, розсилка.
2. Розміщення в пабликах у Instagram та Telegram: пошук, планування, бюджетування, планування контенту з SMM, ведення комунікацій та взаєморозрахунків.
3. Контроль та організація фото та відео-зйомок: написання сценарію, підбір референсів, моделей, фото та відео оператора, підготовка локації, пошук та придбання реквізиту, контроль процесу зйомки, контроль та коригування підсумкового матеріалу, взаєморозрахунки.
4. Взаємодія з інфлюєнсерами (від блогерів до зірок): пошук, переговори, контроль виконання офферу, допомога у підборі вражень для гостей, облік результативності.
5. Маркетинговий аналіз ринку та аудиторій.
6. Ведення партнерських взаємин: пошук, переговори, разові та тривалі колаборації, бартерна взаємодія, фіксація договірних відносин, контроль за дотриманням умов.
7. Забезпечення представлення компанії у профільних заходах (конференції, семінари, благодійні акції, фестивалі та виставки, форуми, тренінги тощо): пошук та моніторинг, формування довготривалої стратегії, розгляд умов взаємодії, підготовка всіх матеріалів від тексту для соціальних мереж партнера до розробки банерів спільно з дизайнерами та замовлення/встановлення конструкцій, створення спільно з дизайнером усіх поліграфічних матеріалів, презентацій, написання спічів, репетиції виступів зі спікерами, контроль взаєморозрахунків.
8. Забезпечення представлення бренду на рекламних офлайн-майданчиках: пошук локацій, домовленості з партнерами, підбір/створення матеріалу, розміщення, контроль взаєморозрахунків.
9. Організація та контроль роботи відділу маркетингу, автоматизація процесів.
10. Контроль роботи SMM: підбір кандидатів, навчання та адаптація, складання медіа-планів, написання іміджевих постів, вичитування текстів, планування та перевірка креативів, допомога при зйомках, розробка концепцій.
11. Створення контенту: статті для видань (для таких, як https://ain.ua/, https://focus.ua/ru, https://interfax.com.ua/ і т.д.) у тому числі інтерв'ю, авторські та СЕО-статті, створення не дизайнерських презентацій та макетів, текстів для сайтів, гугла, для розсилок гостям, для комерційних пропозицій, для ділового листування тощо.
12. Аудит сайтів та соціальних мереж, виявлення багів.
13. Пошук, розробка та замовлення брендової продукції, подарунків для гостей та партнерів.

Про себе

Я практик, а не теоретик. Усі мої знання та навички — результат моєї праці, саморозвитку, моїх спроб і помилок. Я м'який і справедливий керівник і завжди перебуваю на боці своїх співробітників, бо вважаю це вірним підходом. Вимагаю багато, швидко і якісно, рівняючи по собі, але ніколи не переходжу межу — поводжуся з людьми так, як хочу, щоб чинили зі мною.

З керівництвом сперечаюся, якщо в цьому є потреба. Тому якщо вам потрібний зручний співробітник — це не я. А якщо потрібен відповідальний професіонал із шаленою працездатністю, з великим пулом знань та адекватними судженнями — буду рада знайомству.

Керівник відділу маркетингу

з 05.2022 по 05.2023 (1 рік)
ГК «ПРОСТРАНСТВО», Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Відбір та найм співробітників.
2. Розробка та контроль контент та медіа-планів
3. Прорахунок бюджетів рекламних кампаній.
4. Запуск таргетованої реклами.
5. Аналітика та звіти.
6. Проведення глибинних інтерв'ю та робота з фокус-групами.
7. Постановка завданнь дизайнеру, фотографу, оператору та SMM (повний контроль всього контенту від ідеї до процесу створення).
Створення спільно з дизайнером фото та відео презентацій: тексти, фото та відео-матеріали.
8. Контроль та організація фото та відео зйомок: написання сценарію, підбір референсів, підбір моделей, фото та відео оператора, забезпечення локації до проведення зйомки, пошук та придбання реквізиту, контроль процесу зйомки, контроль та коригування підсумкового матеріалу, взаєморозрахунки.
9. Ведення звітності для керівництва.
10. Повний спектр комунікацій зі співробітниками та керівниками інших відділів, з клієнтами, інвесторами тощо.

Керівник Операційного відділу Одеської обласної дирекції НАСК «ОРАНТА»

з 11.2019 по 07.2020 (8 місяців)
ПАТ "НАСК "ОРАНТА", Одесса (Фінанси, банки, страхування)

1. Забезпечення раціонального розподілу функціоналу відділу між працівниками відділу.

2. Організація процесу операційного супроводу страхових операцій у підпорядкованих Дирекції структурних підрозділах.

3. Контроль за оформленням первинних документів за операціями страхування, а саме: повноти, цілісності, відповідності чинним внутрішнім нормативним документам Компанії (положенням, порядкам, правилам, регламентам, інструкціям, розпорядженням тощо).

4. Поточний контроль за відповідністю форм бланків договорів страхування / страхових полісів, затверджених у Компанії, реалізованим страховим продуктам.

5. Контроль за коректним, своєчасним та повним внесенням до системи компанії відповідальними працівниками структурних підрозділів Дирекції інформації за укладеними, переоформленими, достроково припиненими договорами страхування, відомостями про зіпсовані бланки договорів/полісів.

6. Організація та контроль обліку договорів, укладених безпосередньо у Дирекції (офісні продажі) або таких, що надходять до Дирекції від страхових посередників з інших каналів продажу.

7. Аналіз правильності застосування структури страхового платежу при здійсненні оплати договорів страхування страховими агентами та посередниками, та контроль за дотриманням структурними підрозділами вимог Компанії щодо призначення страхових платежів; надання консультацій, інструкцій тощо.

8. Забезпечення організації перевірки та погодження відомостей та актів наданих послуг для виплати агентської винагороди страховим агентам/посередникам, винагороди за особисті продажі працівникам структурних підрозділів Дирекції за звітний період.

9. Участь у проведенні попереднього контролю за дотриманням планового рівня агентської винагороди за підсумками кожного звітного періоду.

10. Поточний контроль за повнотою, цілісністю та якістю первинних документів за договорами страхування, що укладаються на операційних точках.

11. Організація та здійснення інвентаризації бланків суворої звітності, дебіторської/кредиторської заборгованості.

12. Ведення діловодства операційного відділу за затвердженою номенклатурою справ.

Менеджер з обслуговування корпоративних клієнтів.

з 09.2018 по 01.2019 (4 місяці)
ПрАТ «КИЙ АВІА», Одеса (Туризм)

1. Організація, забезпечення та координація продажів послуг корпоративним клієнтам персоналом філії.

2. Оптимізація роботи з корпоративними клієнтами, побудова ефективної системи взаємодії з ними. Організація та проведення заходів щодо утримання та збільшення кількості корпоративних клієнтів.

3. Вирішення претензій щодо якості обслуговування, консультації персоналу, ведення ділового листування з клієнтами та партнерами, організація та проведення зустрічей з клієнтами та партнерами, розробка діючих схем взаємодії та співробітництва, участь у вирішенні питань щодо укладання, продовження та зміни договорів, супровід на всіх етапах від погодження до укладання договору.

4. Моніторинг конкурсних закупівель у регіоні, ведення звітності та статистики, аналіз ринку.

5. Участь у громадських заходах.

6. Контроль дебіторської заборгованості, контроль процесу продажів, створення, ведення та розширення клієнтської бази.

7. Складання та контроль графіка керівника — ділових поїздок, зустрічей та ін.

8. Організація mice заходів — оперативна розробка та розрахунок пропозицій для корпоративного клієнта, розробка плану ділової та культурної програм, аналіз та переговори з ключовими партнерами, бронювання готелів, трансферів, гідів, контроль за взаємодією між постачальниками сервісних послуг, виїзд та контроль на місці організації трансферів, розміщення, роботи обладнання для конференцій, вирішення всіх проблемних ситуацій клієнта на місці, організація вечірніх програм та банкетів.

Менеджер з авіаперевезень

з 02.2018 по 05.2018 (3 місяці)
Туристична компанія «AirTravelMarket», Одеса (Туризм)

Забезпечення оформлення, повернення та зміни електронних квитків, ведення комунікацій персонально з клієнтами.

Рекрутер

з 02.2018 по 05.2018 (3 місяці)
Рекрутингова агенція «ЕТО 2015+», Одеса (Пошук персоналу, HR)

Пошук охочих працювати за кордоном. Обдзвон, активне листування, ведення звітності.
Збір необхідних документів.
Співпраця з рекрутинговими агенціями за кордоном. Робота із представниками готелів для працевлаштування наших клієнтів.
Оформлення робочих віз та супутньої документації.

Менеджер з авіаперевезень

з 11.2016 по 02.2018 (1 рік 3 місяці)
Туристична компанія «Бумеранг-Тур», Одесса (Туризм)

Забезпечення оформлення, повернення та зміни електронних квитків, ведення комунікацій персонально з клієнтами.

Seo-copywriter

з 09.2015 по 09.2018 (3 роки)
DODigital, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)

Створення текстових матеріалів (СЕО-статті, наповнення сайтів, карток товарів на маркетплейсах тощо)
Розробка слоганів, рекламних текстів та формулювання рекламних пропозицій;
Написання meta description.

Менеджер з бронювання та продажу авіаквитків

з 05.2015 по 11.2016 (1 рік 6 місяців)
Агентство з продажу авіаквитків «Simplio International Inc», Одесса (Туризм)

Забезпечення оформлення електронних квитків у офлайн режимі, проведення касових операцій.

Менеджер з бронювання та продажу авіаквитків

з 09.2012 по 08.2014 (1 рік 11 місяців)
Онлайн агентство з продажу авіаквитків «Senturia», Одесса (Туризм)

Забезпечення оформлення, повернення та зміни електронних квитків, проведення банківських та касових операцій, а також ведення комунікацій персонально з клієнтами.

У рамках співробітництва компанії Сентурія з авіакомпанією Аерофлот, російські авіалінії, 1,5 роки працювала в авіакасі Аерофлоту, в системах бронювання Galileo та Sabre. Обов'язки – пошук, бронювання, виписка, повернення, зміни авіаквитків. Оформлення багажних квитанцій на рейси Аерофлот, обслуговування клієнтів при скасуванні та затримці рейсу, консультація пасажирів з будь-яких питань.

Менеджер з бронювання та продажу авіаквитків

з 08.2010 по 09.2012 (2 роки 1 місяць)
Туристична агенція «Sigo marine tour», Одесса (Туризм)

Робота з клієнтами в режимі офлайн. Оформлення авіаквитків та супутньої документації. Робота з крюїнговими агенціями.

Журналіст, діловод

з 01.2010 по 07.2010 (6 місяців)
Журнал «Вісник мисливця та рибалки», Одесса (ЗМІ, медіа)

Збір матеріалу та написання тематичних статей, ведення ділової документації, контроль відвантаження видання.

Копірайтер

з 12.2008 по 10.2009 (10 місяців)
Нерухомість України, Одесса (Нерухомість)

Написання тематичних матеріалів для офлайн видання

Копірайтер, Журналіст

з 09.2007 по 12.2008 (1 рік 3 місяці)
Інтернет-журнал «Про Одесу», Одесса (ЗМІ, медіа)

Заповнення сайту тематичним контентом

Освіта

ОНУ (колишній ОДУ) ім. Мечникова (Одеса, Україна)

Філософський, кафедра культурології, Одеса
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Email MS Outlook Windows Opera MS Access Google Chrome CRM WordPad MS Paint Битрикс24 Веб-браузеры Linux Амиго Express ПланФикс Canva Adobe Photoshop VN Video Editor Google Docs Facebook Business Manager Розробка маркетингової стратегії

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

1. Великий досвід у веденні комунікацій з клієнтами (у тому числі корпоративними та VIP) у сфері онлайн та офлайн продажів.
2. Є необхідні навички у підборі персоналу, підготовці нових спеціалістів. Професійно створюю робочі інструкції – роблю складне простим.
3. Легко сприймаю будь-яку нову інформацію та застосовую на практиці.
4. Вмію працювати самостійно, у малій команді та у великому (100+) колективі.
5. Дуже відповідально підходжу до роботи, маю незалежну думку, чесна, працьовита.
6. Успішний досвід контролю та керівництва колективами від 4 до 70 осіб.
7. Високий рівень самодисципліни та навчання.

Особисті сторінки у соціальних мережах є, але з мінімальною активністю.

Особисті якості:

Вроджена здатність до сервісного обслуговування.
Креативність, нестандартне мислення.
Вміння вести переговори та ділове листування.
Комунікабельність.
Організаційні навички.
Аналітичне та системне мислення.
Здатність оперативно та самостійно приймати рішення.
Висока працездатність.
Дисциплінованість, пунктуальність, відповідальність.



Пишу якісні тексти на різні теми (нерухомість, економіка, політика, психологія, соціологія, туризм, автопром, домашнє господарство, інтер'єр, побутова техніка, меблі, логістика, промислове виробництво, медицина, філософія, література, мистецтво, спорт і т.д. .). Створюю інформаційний, комерційний та розважальний контент. Пишу вірші, прес-релізи, спітчі, рецензії, слогани.


Приклади статей

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1r3sOoLHJ_hxRjN0lhyicTAQq_6V4469miURRRbXK0C0/edit?usp=sharing
https://ain.ua/2022/10/20/magiya-gostynnosti-konstanta-upravlinnya-gotelem-maestro-hotel-management/
https://svoboda.ua/36478/2024/formuvannya-efektivno%D1%97-komandi-u-krizovij-period/
https://focus.ua/ukraine/622828-personal-touch-osnovna-tendenciya-sferi-gostinnosti-na-nayblizhchi-roki
https://focus.ua/uk/ukraine/625458-perspektivi-turizmu-v-ukrajini-na-2024-rik
https://interfax.com.ua/news/press-release/965796.html


Дипломи по курсам Galileo Basic, Galileo Ticketing, Galileo Advanced, Amadeus Basic, Amadeus Ticketing.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: