Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Юлія

Помічник керівника, завідувач з документообігу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Тараща

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач відділу докуметообігу

з 06.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем, Київ (Освіта, наука)

1. Формування та ведення електронного документообігу.
2. Керівництво роботою документообігу.
3. Організація діловодства.
4. Забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної документації.
5. Здійснення систематичного контролю за термінами виконання документів та правильним їх оформленням.
6. Організація роботи по оформленню документальних матеріалів, в тому числі наказів та інших розпорядчих документів керівництва.
7. Реєстрація, облік та передача документальних матеріалів у структурні підрозділи.
8. Зберігання матеріалів поточного діловодства, формування справ та здача їх на зберігання.

Офіс менеджер

з 06.2021 по 10.2021 (4 місяці)
ТОВ "Вінго експрес", Київ (Логістична)

Замовлення кацелярії, слідкувати за чистотою в компанії, замовлення води і смаколиків для офісу.Прийняття вхідної і вихідної кореспонденції, замовлення авіа квитків. Ведення розпису директора. Ведення договорів компанії. Підготовка документів до наради, зустріч гостей. Виконання доручень керівника, контролювати присутність співробітників. Оформлення свят.

Головний секретар

з 03.2019 по 05.2021 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Амаркорд-Алекс", "Лакомка"., Київ (Оренда Торгового Центру)

Замовлення кацелярії, прийняття вхідної і вихідної кореспонденції, замовлення авіа квитків. Ведення розпису директора. Ведення договорів компанії. Підготовка документів до наради, зустріч гостей. Виконання доручень керівника, контролювати присутність співробітників. Оформлення свят.

Секретар

з 04.2018 по 03.2019 (11 місяців)
"Аскона Україна", Київ (Продаж меблів)

Замовлення кацелярії, прийняття вхідної і вихідної кореспонденції, замовлення авіа квитків. Ведення розпису директора.

Адміністратор офісу

з 10.2017 по 01.2018 (3 місяці)
ТОВ "Еко", Київ (Роздрібна торгівля)

Вхідна, вихідна кореспонденція, прийняття і розсилка наказів і розпоряджень. Реєстрація і ведення подальшого підпису договорів.

Адміністратор

з 01.2016 по 08.2017 (1 рік 7 місяців)
Золота Підкова, Тараща (Обслуговування клієнтів)

Працювала звичайним оператором, і стала Адміністратором.

Черговий пульта,менеджер з постачання і збуту

з 09.2015 по 09.2016 (1 рік)
ТОВ " ВО Богуславський гранітний кар'єр", Богуслав (Продаж щебня)

Спілкування із клієнтами, працюючими. Займалася продажем щебня,збувала техніку, постачання техніки на підприємство. Також відеоспостереження за роботою працівників,якісна робота машин,вела реалізацію,перерахунок документів які надавав працівник. Займалася роботою заступником директор ( відповідала на телефонні дзвінки,і працювала із офісною технікою).

Оператор-касир торгівельного залу

з 07.2014 по 04.2015 (9 місяців)
ТОВ"Прем'єр-Ліга", Бровари (Продаж пального)

Освіта

Таращанський Агротехнічний Коледж

Бухгалтерський, Бухгалтер, Тараща
Середня спеціальна, з 2008 по 2011 (3 роки)

Бухгалтерія,ця освіта складає роботу із бухгалтерських звітів,реалізацій,специфікацій, податкових і видаткових оформлення документів.

Додаткова освіта та сертифікати

Салон краси " Лас Вегас" курси педикюру і манікюр( чистка)

6 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc CRM АРМ

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Цілеспрямована,легко знаходжу спільну мову із людьми,привітна, приємна зовнішність,досягаю завжди своєї поставленої цілі.Комунікабельна,хочу розвитку у робочій сфері,та досягти вершин які поставила собі за мету. Досвід роботи особистим помічником від 3 років перших осіб / засновників компаній. Шукаю роботу в Голосіївському районі!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: