Резюме від 3 червня 2009

Irina

Административный менеджер, Ассистент, Координатор Проектов, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Освіта:
Міжнародний Християнський Університет, Київ
Бакалавр з Бізнес-Адміністрації
Дата закінчення: липень 2007 з відзнакою
Напрямок навчання:
Маркетинг та менеджмент
Фінанси та бухгалтерія
Бізнес комунікації
Середня Школа Уонакі, Вісконсін
Диплом про середню освіту Сполучених Штатів Америки
Дата закінчення: травень 2004 (GPA: 3.5)
Класична Гімназія, Суми (з поглибленим вивченням іноземних мов)
* Відвідувач семінарів по розвитку комунікаційних та лідерських якостей

Досвід роботи:
Категорійний Менеджер (непродовольчі товари)
ТОВ „МД Рітейл”(топ-менеджмент Западної Європи та Турції)
Листопад 2008 – Грудень 2008
-Аналітика асортименту (ABC-XYZ аналіз, Бостонська Матриця, Крос-категоріальний аналіз, Аналіз постачальників, ін.)
-Планування асортиментної матриці та планограм
-Планування маркетингової діяльності
-Переговори з постачальниками та виробниками, підписання контрактів
-Контроль за потоком грошей щодо постачальників

Адміністративний Менеджер
ТОВ „МД Рітейл”(топ-менеджмент Западної Європи та Турції)
Вересень 2008 – Жовтень 2008
-Аналіз головних показників для Комерційного департаменту (маржа, обертання товару, прогнозування продаж, залишки, ін.)

Асистент Комерц. Директора, Координатор Адміністративного Відділу
ТОВ „МД Рітейл”(топ-менеджмент Западної Європи та Турції)
Січень 2008 – Серпень 2008
-Менеджмент Адміністративного Відділу (Відділ Баз Даних)
-Створення процесів, процедур (затверджених компанією) та документації (офіційні листи, меморандуми, пропозиції, ін) для Комерц. Департаменту
-Аналітика (Аналіз Постачальників, SWOT, ін.)
-Куратор Асортиментного Комітету (підготовка, призначення завдань, контроль, перевірка інформації, організація, ведення протоколів)
-Бізнес - кореспонденція з національними та іноземними постачальниками та партнерами
-Письмовий (офіційні документи) та усний переклад впродовж бізнес відряджень, зборів, переговорів
-Участь у впровадженні нового програмного забезпечення
-Адміністративна робота (контроль роботи менеджерів, підготовка завдань)
-Комунікаційна роль між менеджерами та іншими департаментами
-Розробка, упровадження проектів (аудитор магазину, моніторинг)
-Планування робочого дня керівника, організація відряджень
-Інші завдання від Комерц. Директора
Причина звільнення: переміщення центрального офісу до м .Харків


Адміністратор
Салон “Vijoleta”
Вересень 2007 – Грудень 2007
Менеджмент салону до та після відкриття, систематизація роботи салону,
робота з документами, персоналом, VIP-клієнтами, державними та приватними
організаціями, допомога бухгалтеру, контроль розрахунків та витрат, ін.

Асистент Директора
„Експрес” ПП - інженерні послуги
Березень 2006 – Червень 2007
Первісна бухгалтерія, робота з документами та Замовником

Ресепшеніст (по залученню інвестицій по телефону)
First National Information Network (робота з потенційними інвесторами)
Листопад 2005-Березень 2006


Досягнення:
Випускник програми Freedom Support Act Exchange Program, USA (FLEX) 03/04
Волонтер Молодіжної Організації 4-H
Член Групи Дебатів та Промов

Інші навики:
Володію Англійською, Українською, Російською мовами, Базова Французька
Впевнений користувач MS Office, Outlook та Internet
Посвідчення водія кат.В
Надійна та оптимістична
Презентаційні та комунікативні навики
Цілеспрямована та організована
Вміння працювати під тиском на результат
Швидко та легко навчаюсь

* Рекомендації по запиту

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: