• PRO

Максим

Інженер комп'ютерних систем

Розглядає посади: Інженер комп'ютерних систем, Керівник проєктний, ВТО, операційний менеджер, аналітик бізнес-процесів, Керівник департаменту, Спеціаліст з IT-безпеки, Регіональний менеджер, Операційний менеджер, Керівник мережі, Керівник відділу, Начальник відділу постачання, Аналітик комп'ютерних систем
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 33 роки
Місто проживання: Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати: Київ
Розглядає посади:
Інженер комп'ютерних систем, Керівник проєктний, ВТО, операційний менеджер, аналітик бізнес-процесів, Керівник департаменту, Спеціаліст з IT-безпеки, Регіональний менеджер, Операційний менеджер, Керівник мережі, Керівник відділу, Начальник відділу постачання, Аналітик комп'ютерних систем
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник ВТО мережі , Операційний Менеджер мережі

з 01.2018 по нині (7 років 10 місяців)
KLO, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Заступник керуючого магазина (Кризис Менеджер, Мобільна група)

з 09.2011 по 01.2018 (6 років 4 місяці)
Фора, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

Освіта

Промислово-економічний колежд Національного авіаційного університету

Програмування для ЕОТ та автоматизованих систем їх обслуговування, Київ
Вища, з 2006 по 2010 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Office
  • Організаторські здібності
  • Управління персоналом
  • Управлінські навички
  • Комунікабельність
  • Автоматизація обліку
  • Розуміння структури даних
  • Складання комерційних пропозицій
  • Укладання договорів
  • Ведення ділових переговорів
  • Ведення договірної роботи
  • Управління проєктами
  • Реінжиніринг
  • Операційний менеджмент
  • Відповідальність
  • Уміння аналізувати
  • Користувач 1С
  • Робота в команді
  • Управління командою
  • Ведення переговорів
  • MS Excel
  • Планування бюджету
  • PBI
  • Контроль ціноутворення
  • Аналітичне мислення
  • Чесність
  • Адаптивність
  • Висока працездатність
  • Бізнес-планування
  • Неконфліктність
  • Орієнтація на результат
  • Продуктивність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Керівник
Романець Максим Вікторович
Вік: 33 роки
Місто проживання: Вишневе
Сімейний стан: одружений
Дитина , більше 6 років
Водійські права категорії В
Телефон, e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Графік роботи: повна зайнятість
З/П від 50000
Мета :
Застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді керівника, робота на результат, та здобуття новогу досвіду в інших сферах та ланках.

Освіта :
Вересень 2005 - Червень 2010 р
Промислово Економічний Коледж Національно Авіаційного Університету

Програмування електро обчислювальної техніки, обслуговування та автоматизація систем.

Досвід роботи:

Серпень 2010 року - Лютий 2017 р
ТОВ «Фора», Київ
Заступник директора магазину (Кризис менеджер, БСК, Спеціаліст по запуску об'єктів)

Лютий 2017 року - Лютий 2021
ТОВ «Техносалікс», ( АЗК )
Заступник директора АЗК (Керуючий магазином, Начальник цеху фаст-фуд, кухня кафе при АЗК, Кризис менеджер,
т.в.о. Директор АЗК в цілому, Наставник)

Лютий 2021 року - по сьогодні
ТОВ «Конверс Лінкс», ( АЗК )
Керівник відділу товарного обліку
Фахівець операційної діяльності
Мережі
Департаменту роздрібних продажів

Обов'язки:
- Операційне управління ТТ
- Підбор Адміністративних співробітників (постановка і контроль задач, розвиток персоналу, облік робочого часу, контроль графіків)
- Комунікація з суміжними департаментами;
- Контроль та розвиток ТТ;
- Аналіз ефективності Адміністрації ТТ;
- Оптимізація робочих процесів, систем обліку;
- Аналіз бізнес-процесів та вимог замовників.
- Формування та погодження технічних завдань.
- Тестування та впровадження нового функціоналу.
- Консультація та навчання користувачів.
- Координація з іншими відділами та підрядниками для усунення технічних проблем.
- Участь в впровадженні ІТ-рішень в якості аналітика
- Проведення зрізу знань з оцінкою кандидатів;
- Формування кадрового резерву;
- Створення Посадових та Корпоративних інструкцій,дорожніх карт з діаграмою Ганта;
- Проведення переговорів з постачальниками, вивчення ринку;
- Управління асортиментом;
- Табелювання персоналу;
- Автоматизація замовлень
- Оптимізації документообігу до ЕДО
- Оптимізація товарів МШП та їх оцифрування
- Контроль товарних залишків та наявності товару;
- Контроль АМ на ТТ;
- Контроль поставок товару в потрібному обсязі за графіком;
- Контроль обліку товару в Корпоративному ПО на базі системи 1С та інше
- Організація і контроль проведення інвентаризацій програмний супровід та їх аналіз;
- Контроль та забезпечення процесів списання і повернень товарів, згідно з встановленими лімітами і договірними умовами;
- Формування і своєчасна здача звітності;
- Контроль виконання планових показників по всій мережі з продажу та стандартів обслуговування.

Досягнення:
- Приріст заробітку ТТ та компанії
- Зменшення втрат
- Відкриття нових об'єктів і організація роботи
- Збільшення виторгу на об'єктах, які не виконували показники (Кризис менеджер).
- Оптимізація існуючих процесів ( програмних та повсякденних)
- Структуризація та Реінженігінг процесів
- Розробка та впровадження чек - листів
- Створення посадових карт дня з діаграма Ганта
- Кризис менеджер без команди
- Запуск цехів по виробництву і їх контроль в чинному вигляді.
- Наставник по свому фаху, створював кадровий резерв
- Аналіз бізнес-процесів та вимог замовників.
- Формування технічних завдань та впровадження нового функціоналу.
- Уміння швидко вливатися в колектив та впроваджувати нові правила.
- Супровід об'єктів одночасно на високому рівні.
- Вдалі впровадження оптимізації процесів.

Вміння та навички :
Впевнений користувач ПК: 1С УТ- УПП, Ms Office, і т.п.
Знання техніки та психології продажів. Знання класової дисципліни.
Ведення складського обліку та розміщення товару по групах їх специфікації з урахуванням площі складського приміщення. Навички роздрібної торгівлі( Retail ) .Навички переконання.
Навички спілкування з клієнтами, постачальниками та органами.

Додаткова інформація
Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, аналітичний склад розуму, відповідальність, стресостійкість, енергійність, з легкістю працюю у режимі багато задачності , легко навчаюсь та адаптуюсь .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: