• Візитка

Зоряна

Оператор служби підтримки, 25 000 грн

Розглядає посади:
Оператор служби підтримки, Оператор контакт-центру
Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Відомості про себе

П. І. Б. Михалюк Зоряна Ігорівна
Рік народження: 14.02.81
Національність: українка
Сімейний стан : незаміжня

Контактний телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
1999 - 2009 - диплом бакалавра та магістра, спеціалізація: практична психологія - Межрегіональна Академія управління персоналом.
2000 - 2002 навчалася в Лінгівстичному центрі Міжрегіональної Академії управління персоналом, отримала свідоцтво.
1998 -1999 навчалася в Професійно – технічному училищі № 33, кваліфікація оператор ЕОМ, бухгалтер.
1998 закінчила загальноосвітню школу №50

Досвід роботи
07.06.2019-дотепер – адміністратор-консультант
Консультування покупців;
Допомога у виборі товару;
Оформлення розрахунків з покупцями;
Інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції.

квітень 2019 – червень 2019 адміністратор школи англійської мови «Redford»
Робота з оргтехнікою
Ведення документації та звітності
Прийом вхідних дзвінків

2016 – 2019 - Фахівець відділу з інформування клієнтів ТОВ “Авіаконтакт”
Робота з запитами в бронюванні пасажирів та партнерів,
Надання інформації та ефективне обслуговування клієнтів та партнерів,
Онлайн реєстрація пасажирів на авіарейс,
Координування та проведення тренінгу з новим персоналом відділу

2010 – 2012 – Guest Relation у готелях: Baron Resort Hotel, Concorde El Salam Hotel, Tropitel Neama Bay Hotel, Sharm El Sheikh, Egypt.
Функціональні обов’язки:
Робота з гостями різних національностей
Організація та проведення орієнтації для туристичних агентств
Check in and check out
Bідповідь на телефонні дзвінки (зовнішні і внутрішні виклики)
Надання гостям інформації щодо готелю і послуг
Реєстрація та ескорт VIP- гостей
Підготування VIP папки відповідно до стандартів готелю
Організація Коктейльної вечірки для VIP-гостей
Інспекція VIP-номерів
Ведення “logbook”
Ведення та своєчасне подання встановленої звітності
Робота з сайтом Tophotels.ru (розміщення та оновлення інформації на сайті, відповіді на питання та відгуки туристів щодо готеля)

2012 – 2015 – Guest Relation Supervisor у готелі: Melia Hotels International, Sharm El Sheikh, Egypt.
Функціональні обов’язки:
Робота з гостями різних національностей
Oперативно реагувати на потреби і запити гостей
Координація та управління зв’язком між гостями і персоналом, перевірка надання якісного сервісу
Організація та проведення орієнтації для туристичних агентств
Організація Коктейльної вечірки для VIP-гостей
Ведення і здійснювання контролю заходів у робочому журналі
Ведення та своєчасне подання встановленої звітності
Робота з сайтом Tophotels.ru (розміщення та оновлення інформації на сайті, відповіді на питання та відгуки туристів щодо готеля)

2007 - 2009 Фахівець відділу управління персоналом Межрегіональної Академії управління персоналом:
Функціональні обов’язки:
робота з штатом близько 774 чоловік;
оформлення, прийом, переведення та звільнення працівників згідно Кодексу законів про працю,
облік, ведення та зберігання трудових книжок, внесення змін до трудових книжок;
оформлення особових справ працівників згідно класифікатора професій;
написання наказів (по персоналу);
ведення карточок П-2;
формування архіву;
складання звітів до центру зайнятості;
ведення реєстру бази даних договорів про надання послуг та договорів особистого підряду.

2006 - 2007 Головний спеціаліст відділу з питань захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації.
Функціональні обов’язки:
- реєстрація, перевірка розрахункових документів та платіжні доручення одержувачів коштів Фонду ЧАЕС;
- розподіл на перерахування коштів Фонду ЧАЕС підприємствам на виплату компенсацій в розрізі напрямків фінансування;
- перевірка навчальних закладів та наданих ними розрахункових документів та документів підтверджуючих статус студентів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи для надання підвищеної стипендії, які здійснювали нарахування та виплати соціальної стипендії;
- здійснювала зв’язок і переписку, а також доводила до відома керівників підприємств, організацій, установ необхідні дані, інформаційні матеріали, що стосуються даного напрямку роботи.

2005 - 2006 Головний спеціаліст відділу з питань захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС Подільської районної у м. Києві державної адміністрації.

Знання ПК: Word, Excel, Internet (користувач), Lotus Notes 8,5, MS Outlook; Fidelio (Front Office) 6.20, Opera 5.0

Знання мов: українська, англійська.

Особисті якості: чесність, порядність, відповідальність, цілеспрямованість, працелюбність , здібна швидко навчатися.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: