- Візитка
Зоряна
Оператор служби підтримки, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Оператор служби підтримки, Оператор контакт-центру
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3723797/
Знання мов
Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
Відомості про себе
П. І. Б. Михалюк Зоряна Ігорівна
Рік народження: 14.02.81
Національність: українка
Сімейний стан : незаміжня
Контактний телефон : [
E-mail: [
Освіта
1999 - 2009 - диплом бакалавра та магістра, спеціалізація: практична психологія - Межрегіональна Академія управління персоналом.
2000 - 2002 навчалася в Лінгівстичному центрі Міжрегіональної Академії управління персоналом, отримала свідоцтво.
1998 -1999 навчалася в Професійно – технічному училищі № 33, кваліфікація оператор ЕОМ, бухгалтер.
1998 закінчила загальноосвітню школу №50
Досвід роботи
07.06.2019-дотепер – адміністратор-консультант
Консультування покупців;
Допомога у виборі товару;
Оформлення розрахунків з покупцями;
Інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції.
квітень 2019 – червень 2019 адміністратор школи англійської мови «Redford»
Робота з оргтехнікою
Ведення документації та звітності
Прийом вхідних дзвінків
2016 – 2019 - Фахівець відділу з інформування клієнтів ТОВ “Авіаконтакт”
Робота з запитами в бронюванні пасажирів та партнерів,
Надання інформації та ефективне обслуговування клієнтів та партнерів,
Онлайн реєстрація пасажирів на авіарейс,
Координування та проведення тренінгу з новим персоналом відділу
2010 – 2012 – Guest Relation у готелях: Baron Resort Hotel, Concorde El Salam Hotel, Tropitel Neama Bay Hotel, Sharm El Sheikh, Egypt.
Функціональні обов’язки:
Робота з гостями різних національностей
Організація та проведення орієнтації для туристичних агентств
Check in and check out
Bідповідь на телефонні дзвінки (зовнішні і внутрішні виклики)
Надання гостям інформації щодо готелю і послуг
Реєстрація та ескорт VIP- гостей
Підготування VIP папки відповідно до стандартів готелю
Організація Коктейльної вечірки для VIP-гостей
Інспекція VIP-номерів
Ведення “logbook”
Ведення та своєчасне подання встановленої звітності
Робота з сайтом Tophotels.ru (розміщення та оновлення інформації на сайті, відповіді на питання та відгуки туристів щодо готеля)
2012 – 2015 – Guest Relation Supervisor у готелі: Melia Hotels International, Sharm El Sheikh, Egypt.
Функціональні обов’язки:
Робота з гостями різних національностей
Oперативно реагувати на потреби і запити гостей
Координація та управління зв’язком між гостями і персоналом, перевірка надання якісного сервісу
Організація та проведення орієнтації для туристичних агентств
Організація Коктейльної вечірки для VIP-гостей
Ведення і здійснювання контролю заходів у робочому журналі
Ведення та своєчасне подання встановленої звітності
Робота з сайтом Tophotels.ru (розміщення та оновлення інформації на сайті, відповіді на питання та відгуки туристів щодо готеля)
2007 - 2009 Фахівець відділу управління персоналом Межрегіональної Академії управління персоналом:
Функціональні обов’язки:
робота з штатом близько 774 чоловік;
оформлення, прийом, переведення та звільнення працівників згідно Кодексу законів про працю,
облік, ведення та зберігання трудових книжок, внесення змін до трудових книжок;
оформлення особових справ працівників згідно класифікатора професій;
написання наказів (по персоналу);
ведення карточок П-2;
формування архіву;
складання звітів до центру зайнятості;
ведення реєстру бази даних договорів про надання послуг та договорів особистого підряду.
2006 - 2007 Головний спеціаліст відділу з питань захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації.
Функціональні обов’язки:
- реєстрація, перевірка розрахункових документів та платіжні доручення одержувачів коштів Фонду ЧАЕС;
- розподіл на перерахування коштів Фонду ЧАЕС підприємствам на виплату компенсацій в розрізі напрямків фінансування;
- перевірка навчальних закладів та наданих ними розрахункових документів та документів підтверджуючих статус студентів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи для надання підвищеної стипендії, які здійснювали нарахування та виплати соціальної стипендії;
- здійснювала зв’язок і переписку, а також доводила до відома керівників підприємств, організацій, установ необхідні дані, інформаційні матеріали, що стосуються даного напрямку роботи.
2005 - 2006 Головний спеціаліст відділу з питань захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС Подільської районної у м. Києві державної адміністрації.
Знання ПК: Word, Excel, Internet (користувач), Lotus Notes 8,5, MS Outlook; Fidelio (Front Office) 6.20, Opera 5.0
Знання мов: українська, англійська.
Особисті якості: чесність, порядність, відповідальність, цілеспрямованість, працелюбність , здібна швидко навчатися.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
15 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Office administrator, Redford English school, 2 місяці
- Customer Service Officer, Aviacontact, 2 роки 11 місяців
Схожі кандидати
-
Customer support representative
40000 грн, Київ -
Спеціаліст тех. підтримки
Київ -
Technical support specialist
Київ -
Спеціаліст help desk
Київ -
Support manager
30000 грн, Київ, Дніпро -
Team Lead Support, керівник служби підтримки
Київ