Резюме от 2 декабря 2016

Громов Александр Александрович

Руководитель, 30 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
12 марта 1983 (33 года)
Город:
Житомир
Готов к переезду:
Винница, Киев, Одесса

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Громов Олександр Олександрович
Дата нарождення: 12 березня [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») роки)
Місто: Житомир
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль
реалізувати свої уміння та навички для досягнення максимального результату своєї діяльності та особистого професійного розвитку .
Досвід роботи
1.Додатковий досвід роботи :
•1999-2005 - робота на посадах молодшого технічного та торгового персоналу (офіційно/неофіційно) ( 6 років)
•2005 -2007 - виробнича практика за кордоном (Данія- молочна ферма) ( 1 рік 5 місяців)
2.Приватний підприємець
з 12.2007 по 05.2014 (6 років 5 місяців)
ПП (торгівля)
Ведення переговорів з подальшим заключенням договорів на поставку продукції (сайдинг, фасадна фарба, мясо, пісок, щебінь, мазут, одяг, взуття, харчові консерви);аналіз стану ринків по окремим групам товарів та послуг, повний супровід поставок продукції та ведення операцій по взаємозаліку.
3.Менеджер ЗЕД
з 04.2012 по 12.2012 (8 місяців)
ТОВ “Дейв Експресс Логістик ” (организація транспортних перевезень по міжнародним напрямкам)
ведення переговорів с закордонними партнерами, повний документальний супровід кожного перевезення, постійне розширення клієнтської бази шляхом ведення переговорів з потенційними закордонними та вітчизняними клієнтами, контроль дебіторської заборгованності.
4.Керівник проектів та програм у сфері матеріального (не матеріального) виробнидства
з 12.2012 по 03.2014 (1 рік 2 месяці)
ТОВ "Ві - Сайнс" (виробництво зовнішніх елементів ідентифікації мережевих компаній ) ведення переговорів, организація поставок під ключ елементів ідентифікації мережевих компаній в паливному, автомобільному та фінансовому секторах. Организація поставок для: Мак Дональдс Україна, автозаправок: ВОГ, Маршал, Паралель, ОККО, Лукойл, фінансового сектора: Кредобанк. ПЗУ, автосалонів; ВОЛЬВО, ШКОДА….
5.Провідний спеціаліст департаменту ВЭД
з 12.03.2014 по 05.05.2015 ( 1 рік 2 місяці)
ТОВ «Автологістик» (організація транспортних перевезень по міжнародним напрямкам)
ведення переговорів с закордонними партнерами, повний документальний супровід кожного перевезення, постійне розширення клієнтської бази шляхом ведення переговорів з потенційними закордонними та вітчизняними клієнтами, контроль дебіторської заборгованності.
6.Менеджер з постачання
з 05.05.2015 по 19.06.2015 ( 1 місяць)
ТОВ Баядера Логістик ( оптова торгівля алкогольними виробами)
Організація процесу постачання продукції, сировини та матеріалів, оптимізація витрат на логістику, контроль за заключнням договорів та розрахунки з постачальниками послуг перевезення.
7.Провідний спеціаліст департаменту ВЭД
з 15.07.2015 по 24.03.2016 ( 8 місяців)
ТОВ «Автологістик» (організація транспортних перевезень по міжнародним напрямкам)
ведення переговорів с закордонними партнерами, повний документальний супровід кожного перевезення, постійне розширення клієнтської бази шляхом ведення переговорів з потенційними закордонними та вітчизняними клієнтами, контроль дебіторської заборгованності.

8.Заступник директора з координації нових логістичних систем та проектів.
з 01.04.2016 по 05.09.2016 ( 5 місяців)
ТОВ «Спарклогістик Україна» (організація транспортних перевезень по міжнародним напрямкам)
ведення переговорів с закордонними партнерами, повний документальний супровід кожного перевезення, постійне розширення клієнтської бази шляхом ведення переговорів з потенційними закордонними та вітчизняними клієнтами, контроль дебіторської заборгованості, розробка нових напрямків діяльності та повна координація співпраці з ключовими клієнтами, координація роботи відділів ЗЕД, контроль виконання стратегічних планів розвитку працівниками відділів ЗЕД…..
9.Начальник відділу матеріально – технічного постачання
з 06.09.16 по 23.11.16 (3 місяці)
КП «Київавтошляхміст» ( обслуговування та утримання мостів м. Києва)
Ведення процесу тендерних закупівель. Контроль роботи в сфері державних закупівель підприємства в системі ПРОЗОРО,налаштування безперебійного процесу постачання підприємства необхідними товарами та послугами, розробка програм та методик що оптимізують роботу у сфері постачання підприємства, аналіз витрат та прибутків підприємства для уникнення дисбалансу з фінансуванням, ведення переговорів та контроль процесу підписання договорів з постачальниками товарів та послуг.
Освіта
1.Вища
•з 2002 по 2008 МАУП, Менеджмент організації, менеджер бізнесу.
•з 02.2008 по 08.2009 ЖНАУ, Менеджмент організації, менеджер-экономіст.
Професійні навички
Навички роботи з компьютером, ПО
• Досвід користувача: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: