В вакансиях появилась геолокация — теперь вы можете находить работу ближе к дому!

Резюме от 2 мая 2018 PRO

Sirenko Natalia

Руководитель, заместитель руководителя, менеджер

Полная занятость.

Дата рождения:
20 июня 1976 (42 года)
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Заступник начальника управління розвитку бізнесу Департаменту організації продажів

с 09.2004 по наст. время (13 лет 9 месяцев)
ПАТ "НАСК "ОРАНТА", Киев (страхування)

Досягнення: Організація та впровадження порядку роботи Компанії із електронною системою закупівель Prozorro.
Участь в якості експерта у третьому всеукраїнському форумі "Zakupki", який організовували та проводили Zakupki.Prom.ua за підтримкою Prozorro, Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати в Україні.

Участь у проекті по впровадженню обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів («автоцивілки») в т.ч. міжнародного автострахування «Зелена картка».
Відстеження змін чинного законодавства у частині, що стосується здійснення страхування в тому числі обов’язкового страхування відповідальності автотранспорту та впровадження прийнятих норм у Компанії.
Опрацювання документів МТСБУ та НКФП про регулювання діяльності страхових компаній.

Організація співпраці з посередниками в тому числі з банками. Погодження умов співпраці, оформлення договорів співпраці, надання консультацій та допомоги фахівцям регіональної мережі та співробітникам посередника по умовам договору співпраці та програм страхування.

Організація повного циклу дистрибуції бланків договорів (полісів) страхування, від замовлення та виготовлення в типографії до розподілу та порядку використання в регіональній мережі, досягнення мінімізації витрат на їх виготовлення та доставку.

Обовязки:
•планування та організація продажів регіональної мережі;
•планування діяльності управління згідно до затверджених у встановленому порядку концепції розвитку Компанії, - організація та проведення переговорів із посередниками в т.ч. банками, супровід підписаних договорів співпраці на етапах його виконання;
- організація роботи мережі Компанії в системі Prozorro (в т.ч. відстежування змін чинного законодавства щодо публічних закупівель, контроль та аналіз результатів роботи мережі по проведеним тендерним закупівлям;
•розробка пропозицій щодо:
проектів нормативних та розпорядчих документів Компанії з питань, що відносяться до компетенції Управління;
заходів по підтриманні рівня надходжень на запланованому рівні;
стимулювання та мотивації персоналу регіональної мережі,
процедур залучення клієнтів і підтримки їхньої лояльності,
процедур просування продуктів.
•контроль за роботою регіональної мережі, рівня навичок і знань персоналу,
•аналіз звітності мережі, ринкових тарифів на продукти, споживані клієнтськими сегментами та розробка пропозицій щодо прийняття відповідних управлінських рішень;
•вивчення нових кращих практик продажів та розробка пропозицій щодо їх впровадження,
•розподіл бланків договорів страхування по регіональній мережі, контроль їх залишків та використання мережею Компанії.

Начальник управління обліку товарів

с 04.2003 по 09.2004 (1 год 5 месяцев)
ООО «Караван», Киев (роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
•Розробка та організація бізнес-процесу товарообігу в гіпермаркеті;
•Планування та організація роботи управління щодо обліку та просування товару від постачальника до клієнтів гіпермаркету;
•Контроль за ціноутворенням;
•Аналіз товарообороту;
•Організація і формування первинного бухгалтерського обліку щодо руху товарів;
•Організація і проведення внутрішніх інвентаризацій.

Старший бухгалтер обліку товарів

с 11.2001 по 04.2003 (1 год 5 месяцев)
ЗАТ «Центр СПАР Україна» (SPAR), Киев (роздрібна торгівля)

•Планування та організація роботи відділу щодо обліку та просування товару від постачальника до клієнтів;
•Контроль за ціноутворенням;
•Формування звітів з первинного бухгалтерського обліку;
•Організація і проведення внутрішніх інвентаризацій.

Товарознавець

с 10.1998 по 11.2001 (3 года 1 месяц)
ДП «Яготинський молпродукт», Киев (роздрібно-оптова торгівля)

•Організація роботи з обліку товарів на складі;
•Планування замовлень щодо поставок товарів та їх збуту;
•Ведення обліку товарів «від постачальника до споживачів»;
•Контроль за ціноутворенням, касса;
•Формування звітів з первинного бухгалтерського обліку;
•Організація і проведення внутрішніх інвентаризацій.


Образование

Київський національний торговельно-економічний університет

Кваліфікація - управління товарними системами та мерчандайзинг Спеціальність – товарознавство та комерційна діяльність, Киев

Высшее, с 09.1993 по 06.1998 (4 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • Науково-виробнича фірма «Радасінь» при Київському державному економічному університеті (курси підготовки бухгалтерів-економістів (1997)
  • "Державні закупівлі" Правила участі для замовників та учасників" (2016-2017)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Досвідчений користувач ПК, Microsoft Office, Internet

Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: