Резюме від 1 травня 2024 PRO

Сергій

Керівник відділу закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з публічних закупівель.

з 08.2023 по нині (9 місяців)
ТОВ "Транспортна Логістична Група", Київ (Транспорт, логістика)

-Організація та проведення тендерних процедур компанії на тендерних майданчиках Zakupivli.pro;
-Робота в Microsoft Dynamics AX (Axapta) та інших ERP системах;
-Реалізація політики про закупівлю.
-Формування бази Постачальників ТМЦ, робіт, послуг, контроль та оновлення;
-Пошук та залучення альтернативних постачальників, напрацювання їх бази. Переговори зі стратегічними партнерами щодо покращення умов;
-Проведення переговорів з представниками вендорів та партнерами з питань стратегічного співробітництва;
-Консолідація та узгодження потреби матеріально-технічних ресурсів (МТР) та послуг;
-Супровід процедури вибору та оцінки постачальників МТР та послуг;
-Узгодження з Технічними експертами технічних моментів;
-Супровід укладання договорів;
-Супровід взаєморозрахунків з постачальниками;

Провідний фахівець відділу забезпечення ОЗ та послугами.

з 10.2022 по 08.2023 (10 місяців)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

-Організація та проведення тендерних процедур компанії на тендерних майданчиках Zakupki.prom та APS SmartTender;
-Робота в Microsoft Dynamics AX (Axapta) та інших ERP системах;
-Реалізація політики про закупівлю.
-Формування бази Постачальників ТМЦ, робіт, послуг, контроль та оновлення;
-Пошук та залучення альтернативних постачальників, напрацювання їх бази. Переговори зі стратегічними партнерами щодо покращення умов;
-Проведення переговорів з представниками вендорів та партнерами з питань стратегічного співробітництва;
-Консолідація та узгодження потреби матеріально-технічних ресурсів (МТР) та послуг;
-Супровід процедури вибору та оцінки постачальників МТР та послуг;
-Узгодження з Технічними експертами технічних моментів;
-Супровід укладання договорів;
-Супровід взаєморозрахунків з постачальниками;

Ключові показники ефективності:

-Дотримання етапів за графіком проведення тендерів;
-Дотримання регламентних термінів ведення забезпечення;
-Досягнення економічного ефекту за результатами тендеру.

Спеціаліст відділу постачання (тендерний напрямок IT)

з 03.2019 по 01.2022 (2 роки 10 місяців)
ТОВ "МЕТІНВЕСТ ДИДЖИТАЛ", Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

-Організація та проведення тендерних процедур та редукціонів на постачання для всіх активів групи МЕТІНВЕСТ у системі Ariba за напрямком IT та ІБ;
-Робота в SAP та інших ERP системах;
-Реалізація політики про закупівлю.
-формування бази Постачальників ТМЦ, робіт, послуг, контроль та оновлення;
-Пошук та залучення альтернативних постачальників, напрацювання їх бази. Переговори зі стратегічними партнерами щодо покращення умов;
-проведення переговорів з представниками вендорів та партнерами з питань стратегічного співробітництва;
-Консолідація та узгодження потреби матеріально-технічних ресурсів (МТР) та послуг спрямування ІТ;
-супровід процедури вибору та оцінки постачальників МТР та послуг за напрямком ІТ;
-Узгодження з Технічними експертами технічних моментів щодо ведення довідника МДГ у частині позицій МТР та послуг за напрямом ІТ;
-Виконання ключових показників ефективності відділу постачання;
-Підготовка, написання та впровадження категорійних стратегій;
-стратегічний сорсінг.

Ключові показники ефективності:

-Дотримання етапів за графіком проведення тендерів;
-Дотримання регламентних термінів ведення забезпечення ІТ;
-Досягнення економічного ефекту за результатами тендеру.

Провідний спеціаліст Відділу управління послугами ІТ.

з 05.2017 по 02.2019 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "ДТЕК Сервіс", Запоріжжя (Енергетика)

- складський облік комп'ютерної оргтехніки, засобів зв'язку, периферійних пристроїв, програмного забезпечення, витратних матеріалів, запасних частин та комплектуючих для комп'ютерної, оргтехніки підприємства (30 складів по всій Україні);
- оформлення внутрішньої складської документації та первинної документації з постачання, оформлення актів введення в експлуатацію та актів списання ТМЦ;
- Організація та контроль ведення складського обліку на віддалених об'єктах, проведення ревізій віддалених складів;
- приймання продукції за якістю та кількістю;
- участь у розробці договорів поставки, оренди та договорів на надання послуг зовнішнім контрагентам;
- участь у розрахунку вартості оренди та послуг, що надаються зовнішнім контрагентам;
- підготовка звітності, участь у процесах планування бюджетів, взаєморозрахунків із зовнішніми контрагентами;
- участь в організації та проведенні тендерних процедур;
- участь у процесах регламентації та автоматизації діяльності відділу;
- створення в ITSM заявок на закупівлю, оформлення замовлень на закупівлю витратних матеріалів копійного друку;
- робота в SAP для відображення всіх операцій.

Фахівець групи з обліку та руху ТМЦ

з 08.2012 по 05.2017 (4 роки 9 місяців)
ТОВ "ДТЕК Сервіс", Запоріжжя (Енергетика)

- складський облік комп'ютерної оргтехніки, засобів зв'язку, периферійних пристроїв, програмного забезпечення, витратних матеріалів, запасних частин та комплектуючих для комп'ютерної, оргтехніки підприємства (30 складів по всій Україні);
- оформлення внутрішньої складської документації та первинної документації з постачання, оформлення актів введення в експлуатацію та актів списання ТМЦ;
- Організація та контроль ведення складського обліку на віддалених об'єктах, проведення ревізій віддалених складів;
- приймання продукції за якістю та кількістю;
- участь у розробці договорів постачання, оренди та договорів на надання послуг зовнішнім контрагентам;
- участь у розрахунку вартості оренди та послуг, що надаються зовнішнім контрагентам;
- підготовка звітності, участь у процесах планування бюджетів, взаєморозрахунків із зовнішніми контрагентами;
- участь в організації та проведенні тендерних процедур;
- участь у процесах регламентації та автоматизації діяльності відділу.

Зав. складом (Причина звільнення – переїзд складу)

з 07.2010 по 12.2011 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Форнетті-Україна", Макіївка (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Участь у становленні роботи складу з "0";
-відбір та навчання персоналу складу;
-забезпечення безперебійної роботи складу;
-організація та контроль прийому, зберігання та відпуску готової продукції за принципом FIFO;
-обробка та облік складських операцій у 1С;
-Проведення інвентаризацій;
-складання встановленої звітності, ведення статистики;
-співпраця з іншими підрозділами компанії;
-співпраця з контролюючими органами.

Комірник

з 02.2010 по 07.2010 (5 місяців)
ТОВ "Форнетті-Україна", Макіївка (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-робота за низької температури;
-прийом та фасування товару;
-контроль безпеки продукції;
-проведення інвентаризації.

Менеджер з продажу

з 10.2009 по 11.2009 (1 місяць)
ТОВ «Євроінструмент», Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Торговий агент

з 07.2009 по 10.2009 (3 місяці)
ТОВ «РУСЬ», Макіївка (оптова торгівля кондитерською групою товарів)

-Проведення щоденних заходів щодо підбору нових клієнтів, освоювання нових каналів збуту в закріпленому за мною районі;
-Укладання договорів купівлі-продажу та передача їх для перевірки старшому агенту;
-Виконання підготовки до продажу товару шляхом складання погодження з торговою точкою замовлення;
-перевірка доставки товару експедиторами згідно з заявками;
-забезпечення своєчасне та у повному обсязі надходження коштів;
-Розвиток позитивного іміджу компанії.

Керівник відділу

з 01.2006 по 12.2008 (2 роки 11 місяців)
"Мобі БУМ", Донецьк (оптово-роздрібна торгівля цифровою технікою та послугами зв'язку)

- організація, контроль, планування та координація роботи відділу;
- пошук та підбір персоналу;
- аналіз звітів із продажу;
- аналіз конкурентного середовища;
- складання замовлення;
- консультування клієнтів;
- оформлення продажів;
- проведення інвентаризації, ведення звітності.

Менеджер з продажу

з 02.2005 по 01.2006 (11 місяців)
"Мобі БУМ", Донецьк (оптово-роздрібна торгівля цифровою технікою та послугами зв'язку)

- складання замовлення;
- прийом та викладення товару;
- перевірка передпродажного товару, виявлення дефектів;
- консультування клієнтів;
- оформлення продажів.

Освіта

– Донецький державний університет економіки та торгівлі ім. М. І. Туган-Барановського

Факультет маркетингу, торгівлі та митної справи; спеціальність «Товарознавство та експертиза у митній справі»., Донецьк
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Донецька Торгово-Промислова Палата, курси митних брокерів (курс лекцій з питань декларування товарів)

Березень - травень 2005р.

National Training Agency, курс на тему "Оптимізація роботи складу"

Жовтень 2013р.

Академія ДТЕК - "Системне мислення як метод вирішення проблем"

28.11.2013

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Windows САПР Складський облік Договірна робота QD Professional ITSM Бухгалтерський та податковий облік Тендерні процедури Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Скиба Інна Олегівна

    Скиба Інна Олегівна

    Менеджер з логістики, ТОВ "Форнетті-Україна"

    Контактні дані приховані
  • Максаков Андрій Іванович

    Максаков Андрій Іванович

    Начальник відділу, ТОВ "ДТЕК Сервіс"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Посвідчення водія категорії «В».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: