Резюме от 15 мая 2017 PRO

Дим Светлана

Офіс-менеджер, 4 500 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость.

Дата рождения:
22 октября 1985 (31 год)
Город:
Черкассы

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Адміністратор-керівник

с 08.2016 по наст. время (10 месяцев)
Приватне підприємство, Черкассы (освіта)

Посадові обов'язки:
Організація роботи та надання послуг з підготовки документів,
Проведення семінарів та консультацій.
Технічне забезпечення роботи (організація переговорів та ін.).
Участь у переговорах , ділових зустрічах, спеціальних прийомах;
Ведення протоколів та інших документів, які оформляють хід та результат зустрічей, переговорів
Діловодство
Кадрове діловодство: співбесіди, прийом, звільнення, переводи, відпустки, табелювання часу.
Робота зі всіма видами орг.техніки;


Образование

ЧНУ,ім.Б.Хмельницького

Психологія, Черкассы

Высшее, с 09.2016 по 06.2018 (1 год 9 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Продвинутий користувач, 1с Підприємство (кадри), графічні редактори, пакет Office

Знание языков

  • English — средний

Дополнительная информация



Приватне підприємство
Черкассы
Офіс-менеджер
Діловодство;
- робота з наказами, розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання, узгодження, ознайомлення співробітників підприємства, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;
- робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;
- організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;
- робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення):;
- ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;
- оформлення довіреностей на отримання кореспонденції, посилок та інших матеріальних цінностей;
- формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та здача в архів.
Прийом телефонних дзвінків та, у разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, для яких вони призначені. Фіксування отриманої по телефону для директора інформації в його відсутність і доведення її змісту до його відома.
Підготовка нарад та засідань, що проводяться директором (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний).
Замовлення авіа - та залізничних квитків, бронювання готелів.
Забезпечення життєдіяльності офісу:
- Замовлення води по мірі необхідності.
- Замовлення канцелярії .


----------

Ремонтно-експлуатаційне управління
Офис-менеджер,оператор ПК

- робота з наказами, розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання, узгодження, ознайомлення співробітників підприємства, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;
- робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення):;
- формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та здача в архів.
Прийом телефонних дзвінків та, у разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, для яких вони призначені.
Фіксування отриманої по телефону для директора інформації в його відсутність і доведення її змісту до його відома.
Підготовка нарад та засідань, що проводяться директором (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний).
Забезпечення життєдіяльність офісу:
- Замовлення канцелярії


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: