Резюме от 17 февраля 2017

Кулик Валерий Борисович

Директор элеватора, 15 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
12 февраля 1963 (54 года)
Город:
Черкассы
Готов к переезду:
Днепр (Днепропетровск), Запорожье, Киев, Николаев (Николаевская обл.), Одесса, Полтава, Сумы, Харьков, Херсон

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Заместитель директора элеватора

с 06.2016 по 12.2016 (6 месяцев)
элеватор ООО, Киевская обл. (Сельское хозяйство, агробизнес)

: .Керівництво фінансово-господарською діяльностю підприємства. Залучення поклажодавців,заключення договорів на поставку зерна та послуги елеватора.Управління кредиторсько-дебіторською заборгованістю підприємства. Ведення обліку руху зерна. Здійснення керівництва виробничими дільницями. Управління процесом виробництва, контроль за виконанням виробничої програми та дотриманням відповідної якості готової продукції.Організація продаж готової продукції.


Образование

Европейский университет

Економики и менеджмента. Менеджмент организаций., Киев

Высшее, с 08.1996 по 02.2002 (5 лет 6 месяцев)


Дополнительная информация

2011-2015рр. Менеджер центрального представництва ТОВ «Гермес-Трейдінг». закупка зернових та олійних культур з єлеваторів та токів господарств Черкаської , Київської та Полтавської областей.

Обов’язки:
- пошук потенційних постачальників продукції .
- аналіз ринку продукції та підготовку висновків щодо можливості укладення договорів купівлі - продажу продукції;
- підготовку проектів договорів і їх супроводження з постачальниками продукції та перевізниками;
- підготовку проектів договорів відповідального (складського) зберігання продукції та їх супроводження;
- узгодження умов договорів (складання протоколів розбіжностей), що укладаються Замовником з контрагентами;
- контроль за ходом та якістю виконання, укладених з контрагентами договорів;
- своєчасне інформування бухгалтерського та фінансового підрозділів підприємства про укладені договори, рух коштів та товару;
- контроль за своєчасним надходженням бухгалтерського підрозділу підприємства повного пакету оригіналів документів, підтверджуючих здійснення господарських операцій;
- своєчасне повідомлення бухгалтерії та директора замовника про невідповідність якості/кількості товару в процесі виконання договорів.
Виконуючи свої зобов’язання, я дію в інтересах замовника, розумно, з найбільшою вигодою для замовника.



2011 р. Начальник відділу рослинництва.
Черкаська ОДА. Депертамент агропромислового розвитку.

Обов’язки:
- Основним завданням начальника відділу рослинництва (землеробства) управління агропромислового розвитку є здійснення керівництва та забезпечення виконання покладених на управління завдань щодо реалізації державної політики в галузях агропромислового виробництва.

2008 р. Начальник зернового відділу.
Товарна біржа агропромислового комплексу центральних областей України.

Обов’язки : Організація та забезпечення роботи зернового відділу:
- по співпраці з Аграрним фондом, Державним резервом та ДП ДАК «Хліб України» щодо заготівлі продовольчого зерна до регіонального та державного резерву;
- укладання біржових угод щодо закупівлі та реалізації сільськогосподарської продукції, ведення контролю за виконанням укладених біржових договорів;
- розробка щотижневих та щомісячних планів робіт;
- пошук покупців та продавців зернової продукції, формування бази даних.
- організація вантажно-розвантажувальних робіт;
- контроль правильності оформлення документів на прийом та відправку вантажу;
- співпраця з елеваторами, господарствами області та за її межами;
- співпраця з експедиторами та трейдерами, які працюють з зерновою продукцією;
- контроль за правильністю виконання поставлених завдань.

2001-2008 рр. Регіональний менеджер ТОВ «Оптімус». ВАТ «Білозірська реалізаційна база хлібопродуктів».
(закупівля та реалізація зернових і олійних культур на території Черкаської, області).

Обов’язки, які виконував: встановлення ділових контактів з постачальниками, підтримка і розвиток бази клієнтів, моніторинг цін, складання і виконання детальних планів завозу та закупки зерна на елеваторі, контроль якості та кількості відвантаженої продукції (закупка на току, відвантаження власності), заключення договорів, оформлення бухгалтерської документації, складання звітів (про виконану роботу, фінансові звіти), участь в інвентаризаціях.
Здійснював операції у зовнішньоекономічній діяльності (відправка вагонних партій зерна за кордон, робота з Черкаською митницею).


1998-2001рр. Заступник директора елеватора ВАТ “Білозірська реалізаційна база хлібопродуктів”.Начальник виробництва.

Обов’язки, які виконував: Організація господарської діяльності елеватора. Вирішення питань модернізації та реконструкції елеватора. Приймання, зберігання та відвантаження продукції. Залучення поклажодавців. Ведення обліку руху зерна. Здійснення керівництва виробничими дільницями. Управління процесом виробництва, контроль за виконанням виробничої програми та дотриманням відповідної якості готової продукції.

Додаткові відомості: водій категорії “В” (стаж 30 років). Готовий до роботи у відрядженнях.
Вміння мислити логічно, аналізувати, узагальнювати отриману інформацію, робити висновки, відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість, здатність до навчання. Маю досвід роботи з персоналом, володію ПК (користувач).

10.12.2016 року.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: