Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Ярослав

Project manager, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Project-менеджер

з 06.2023 по 04.2024 (10 місяців)
TK Laser, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Мережа салонів лазерної епіляції та косметології.

Організація, налагодження та контроль ведення складського обліку по мережі салонів. 54 салони, 3 CRM системи (Eqman CleverBox, RemOnline).


Пошук та інтеграція в робочі процеси нових CRM систем (Облік ТМЦ, Лазерної техніки та проведення ремонтних робіт).

Було знайдено та введено в роботу дві CRM системи.

· Підготовка та внесення баз даних в системи.
· Написання інтсрукцій та проведення навчання для співробітників – менеджерів, адміністраторів, інженерів.
· Супроводження адаптації систем в робочі процеси.
· Контроль коректного ведення обліку: створення нових ТМЦ, переміщення, проведення маркування.
· Проведення та перевірка інвентаризацій.
· Відслідковування фізичного переміщення ТМЦ – формування переміщень, фактичне місцезнаходження, подальші переміщення по мережі.
· Контроль внесення даних по проведенню ремонтних робіт/ТО лазерної техніки, списань витратних матеріалів та ведення їх обліку.
· Супровід відкриття та закриття салонів мережі в розрізі обліку ТМЦ.
· Інтеграція впроваджених систем в роботу мережі салонів у Польщі.
· Виявлення слабких сторін роботи систем та проведення переговорів з розробниками, щодо їх виправлення.

Налагодження ведення обліку в діючій CRM системі – CleverBox (Три напрямки обліку: витратні матеріали, невитратні матеріали, косметологія).

· Аналіз процесів ведення обліку. Виявлення недоліків.
· Створення нових інструкцій для існуючих процесів, їх інтеграція в роботу.
· Контроль за дотриманням інструкцій, постійна перевірка актуальних даних в системі. Виявлення відхилень в показниках та їх виправлення.
· Підготовка звітності по залишкам матеріалів у салонах, щомісячно.
· Супровід проведення інвентаризацій та їх перевірка.
· Коригування норм використання витратних матеріалів, перевірка їх дотримання.
· Контроль дотримання процедури внесення даних про переміщення та надходження матеріалів у салони та склади. Також перевірка коректності проведення списань матеріалів в салонах.
· Робота з базою даних системи.

Впровадження співробітництва з Новою Поштою.
Оформлення договорів. Перемовини щодо надання знижок.
Аналіз звітів по проведеним відправкам, перевірка на відсутність зловживань.

Project-менеджер

з 02.2022 по 03.2023 (1 рік 1 місяць)
Polikam Hi-Tech, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Рекламно-виробнича компанія. Виготовлення торгового та виставкового обладнання.

Організація та ведення проектів з внутрішнім та зовнішнім виробництвом.

• Обробка вхідної інформації від замовника, виявлення додаткових запитань щодо замовлення.
Збір усіх вимог від замовника.

• Організація робочих груп з підрозділами (конструкторський відділ, відділ закупівель, виробництво), розподіл робочих задач проекту на спрінти.

• Формування та ведення мережевого графіка проектів(на базі діаграми Ганта). Актуалізація внутрішніх графіків підрозділів.

• Корегування та погодження термінів виконання проектів з аккаунт-менеджерами.

• Контроль розподілу ресурсів компанії, задіяних в поточних проектах, під нові вхідні проекти.

• Пошук підрядних компаній для виконання робіт, при необхідності.

• Формування графіків часткових відвантажень великих за об'ємом замовлень.

• Контроль виконання підрозділами компанії та підрядом плану задач у спрінтах та в загальному об'ємі проекту, контроль термінів виконання.

• Ведення проектів в системі Bitrix24.


За час роботи в компанії, під моїм проектним керуванням, було реалізовано більше 150 проектів для великих Українських замовників.

Також мною було організовано проведення двох Європейських виставкових активностей (Німеччина) для Українських клієнтів.

Організаційний процес включав в себе:

• Загальні функції проектного керування: контроль виконання підрозділами їх функцій.

• Пошук та проведення переговорів з логістичним підрядником.

• Оформлення митних документів - Карнет АТА.

• Проведення переговорів та вирішення організаційних питань з Європейськими компаніями-підрядниками та організаторами виставки: замовлення навантажувачів, підйомників, електрики на стенди, замовлення та погодження точок підвісних конструкцій, замовлення меблів.

• Допомога в вирішенні поточних питань та форс-мажорних обставин на місці проведення.

Студент. Full Stack Developer, JavaScript

з 02.2021 по 03.2022 (1 рік 1 місяць)
GoIT, Київ (IT)

Skills:

• HTML, CSS, SASS
• JavaScript
• GIT, Netlify, Figma
• Parcel
• React
• Fetch API, AJAX
, Axios

• Agile, Waterfall. Scrum, Kanban.


Ссылка на GitHub:

https://github.com/YaroslavKnysh?tab=repositories

Роли в командных проектах: тимлид, разработчик.

Операционный менеджер/менеджер проекта

з 09.2018 по 12.2021 (3 роки 3 місяці)
All Hair Tools, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Операционный менеджер:

Импорт и реализация парикмахерского инструмента из Японии. Реализация Корейской, Европейской косметики.

• Полный анализ и структуризация существующей базы данных (товарный запас, клиенты: отгрузки, остатки, оплаты).
• Ведение финансового и складского учёта.
• Поиск, ведение переговоров с контрагентами.
• Расширение клиентской базы.
• Работа с поставщиками, заказ продукции, сверки поставок и оплат.
• Составление договоров.
• Координирование работы SMM специалиста.
• Ведение учёта продаж и взаиморасчётов в партнёрском салоне красоты.

Менеджер проекта:

Велись переговоры со Швейцарской компанией касательно вывода на Украинский рынок их продукции - энергетические напитки.

• Ведение переговоров
• Подготовка к оформлению разрешительной документации для ввоза в Украину
• Анализ конкурентов на рынке энергетических напитков
• Составление стратегии, бюджета, финансового планирования, КП, презентаций, портрета ЦА, базы возможных контрагентов
• Просчёты изготовления POS материалов
• Запуск и ведение социальных сетей

Руководитель направлений и проектов

з 07.2017 по 07.2018 (1 рік)
Service Master (Shaden Group), Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Руководитель трёх направлений: Услуги спецтехники, Дезинфекция, Мувинг. Руководитель отдела технического обслуживания автомобилей.

Общие задачи:

• Анализ конкурентов по всем направлениям деятельности компании
• Составление дорожной карты проектов
• Поиск подрядчиков для направлений
• Составление прайс листов
• Написание общей документации, необходимой для работы: должностные инструкции, алгоритмы работы, концепции, стратегии, описание услуг, стандарты, инструкции для персонала
• Запуск соц сетей и лендингов

Руководитель направлений:

• Составление бюджета направлений и просчётов рентабельности
• Поиск, обучение и управление персоналом
• Выявление потребностей клиентов, написание инструкций приёма и просчёта заказов для менеджеров
• Поиск поставщиков необходимых расходных материалов
• Контроль за своевременностью и качеством выполнения заказов
• Ведение финансового учёта направлений

Руководитель отдела технического обслуживания автомобилей компании (12 автомобилей):

• Поиск поставщиков запчастей и подрядчиков для выполнения ремонтных работ
• Поиски оптимальных решений для устранения неполадок автомобилей
• Контроль работы штатного механика
• Быстрое реагирование при возникновении неполадок автомобилей (выстроенный алгоритм работы позволял возвращать авто на маршрут в течении 3 часов, после обнаружения неполадки автомобиля)
• Контроль вопросов, связанных с наступлением страховых случаев
• Создание и ведение таблиц ремонтных работ автомобилей, учёта расходов
• Составление ежемесячного бюджета обслуживания автомобилей и планирование выполнения ремонтных работ

Руководитель направления

з 03.2014 по 07.2017 (3 роки 4 місяці)
"Те, що треба!"™, Киев (Харчова промисловість)

• Подготовка проекта, планирование, запуск
• Организация и контроль работы производства (На всех этапах. В подчинении 8 человек)
• Поиск поставщиков и подрядчиков (Постоянный анализ предложений на рынке позволил мне существенно сократить расходы на многих этапах производства)
• Закупки (Сырьё, расходные материалы, оборудование)
• Продвижение продукции (Увеличение объёма продаж от 500 до 20000 упаковок в месяц, узнаваемость бренда)
• Расширение ассортимента продукции
• Расширение клиентской базы (За время работы привлёк более ста клиентов)
• Ведение переговоров с крупными клиентами и поставщиками
• Заключение договоров
• Комплексное ведение работы с заказчиками (Приём заявок, документооборот, консультация, деловые встречи)
• Финансовый анализ деятельности предприятия
• Контроль дебиторской задолженности
• Финансовый учёт
• Учёт складского запаса (заготовки, готовая продукция, расходные материалы)
• Контроль работы торговых представителей (6 человек)
• Контроль отдела логистики

Заместитель генерального директора

з 10.2012 по 07.2017 (4 роки 9 місяців)
ТОВ "ТД Балтика", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведение переговоров с поставщиками и заказчиками
• Заключение договоров
• Ведение документооборота
• Поиск новых поставщиков
• Контроль работы торговых представителей (7 человек)
• Контроль своевременного выполнения доставки продукции отделом логистики
• Ведение складского учёта
• Контроль формирования заказов на складе
• Ведение финансового учёта
• Взаимодействие с партнёрами в разных сферах
• Организационные вопросы

Проект-менеджер, помощник руководителя

з 11.2010 по 09.2012 (1 рік 10 місяців)
Ластівка-РА, Киев (Издательство, полиграфия)

Проект-менеджер:

• Комплексное ведение работы с клиентами
• Составление и заключение договоров
• Формирование КП и счетов для клиентов
• Контроль сроков выполнения и оплаты заказов
• Поиск новых подрядчиков
• Контроль выполнения работ подрядчиками
• Проведение переговоров и деловых встреч
• Контроль своевременной доставки заказов клиентам

Помощник руководителя:

• Координирование работы отдела продаж
• Выстраивание качественной коммуникации отделов компании для своевременного выполнения заказов
• Организационные вопросы

Юрист-хозяйственник

з 10.2005 по 11.2010 (5 років 1 місяць)
ТОВ "ЕРС", Киев (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

• Представление интересов компании в судах
• Составление исковых заявлений и возражений
• Составление и корректировка договоров
• Ведение переговоров с контрагентами
• Оформление, подача, получение документов в госучреждениях
• Решение общих вопросов

Освіта

Академія адвокатури України

Загальноюридичний факультет. Міжнародне морське право. Міжнародний захист прав людини., Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курсы таможенных брокеров и декларантов

2013

Full Stack Developer GoIt

2021-2022, 1рік 2місяці

Project manager 10.0, Genius space

2023

Знання і навички

MS Office 1С:Предприятие Trello Google Docs CRM MS Excel Управлінські навички Бітрікс24 HTML CSS Figma Scrum Управління проєктами (виробництво) Уміння аналізувати

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Зі своїх ключових навичок, я би виділив:

> вміння аналізувати

> планування

> правильно розподіляти ресурси

> тайм-менеджмент

> організаційні навички для ефективного виконання задач

> високу швидкість виконання задач та реагування в критичних обставинах

> увагу до деталей

> ведення фінансового обліку


Розуміння принципів Agile, Waterfall; Scrum, Kanban.

Головним досягненням вважаю той факт, що всі проекти під моїм керуванням було успішно реалізовано.


Володіння програмами: 1С:Підприємство 8.2/8.3, MS Office, Бітрикс, Trello, Slack, Google таблиці, CleverBox, Altegio.

Водійські права: Категорія В.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: