Резюме від 2 квітня 2021

Алла

Продавец-консультант, менеджер по снабжению, администратор, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник столу замовлень

з 02.2017 по 09.2017 (7 місяців)
ТОВ "ДЕЙВ ЕКСПРЕС", Житомир (СТО, перевезення)

Здійснення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.
Прийняття документів від клієнтів, перевіряння повноваження осіб на право подання власника на СТО.
Видача клієнтам бланка заявки, оформлення разового пропуску на в'їзд / виїзд автомобіля на територію СТО, повний контроль ремонтних робіт від початку до завершення.
Вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
Списання матеріальних цінностей, що застосовуються при ремонті і тех.обслуживание автомобілів, в базі 1-С.
Отримання від клієнта грошових коштів за надані послуги згідно з сумою, вказаною в замовленні-наряді, з дотриманням наступного порядку:
Замовлення запасних частин та контроль менеджерів по замовленню запасних частин

Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е
ФІЛІМОНЧУК АЛЛА ВАСИЛІВНА

Дата народження: 05.01.1990 р.
Регіон: м. Житомир, вул. Бориса Тена,104
Телефон(и): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА

Мотивація: розширення власних можливостей, професійне зростання

ДОСВІД РОБОТИ
УГ ТОВ «Чарте» (виготовлення мін. води «РІНА»), м. Козятин
01.07.2008 – 17.12.2008 – бухгалтер
Робота в 1С бухгалтерії, ведення каси, ведення з/п, спілкування по телефону з клієнтами компанії,

ПрАТ «Українська технологічна компанія», м. Козятин
23.12.2008–01.10.2010 - секретар-керівника
спілкування по телефону з клієнтами компанії
приймання факсів і т.п., ведення кадрів
01.10.2010 – 31.05.2011 - адміністратор
ведення кадрів, замовлення ТМЦ, організація забезпечення виробничого процесу необхідними матеріальними ресурсами за принципом “точно в термін” та доставку на виробничий підрозділ, координація процесу матеріально-технічного забезпечення з виробництвом, збутом, складуванням і транспортуванням (логістика), виконання завдань та розпоряджень, згідно нормативних актів з ПБ та ОП, робота в 1С

ПАТ “Мультиплекс-Холдинг», м. Житомир
16.12.2011-06.02.2012 — адміністратор, менеджер з постачання
забезпечення кінотеатру необхідними матеріальними ресурсами в тому числі продукції на бар та будівельних матеріалів; проведення інвентаризацій товарів на барі та на складах, робота в 1С (8 версія) своєчасно і в повному обсязі складання і подача звітів до бухгалтерії.

06.02.2012- 01.10.2013, менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з реклами та маркетингу, менеджер з постачання, копірайтер
копірайтер в соц мережах (Вконтакте, Facebook); співпраця з друкарнями, видавництвами та рекламними агенціями, співпраця зі ЗМІ та громадськими організаціями, проведення та організація різноманітних свят, складання планів показу кінотеатру та розкладу сеансів, контроль розміщення реклами в кінотеатрі і т. д; моніторинг активності потенціальних рекламодавців; контроль виконання поставлених завдань; організація та контроль діяльність підлеглих. Ведення та здача звітності з кінопрокату перед кінодистриб'ютором.
Робота з персоналом та клієнтами. Контроль за виконанням та якістю роботи.

2013-2016 ТОВ «ВОГ-РІТЕЙЛ», оператор АЗС

Обслуговування клієнтів (всередині АЗК): активні продажі супутніх товарів і продукції фаст-фуду
Надання консультацій клієнтам щодо технічних характеристик і цін на паливо та автотовари, інформування про акційні пропозиції.
Викладення товарів в торговому залі згідно планограмм, контроль за збереженням, термінами придатності, чистотою і актуальністю цінників на товари. Прийом бензовозів.
Забезпечення виконання контрольно-касової дисципліни, інкасація.

17.08.2016р.- 02.02.2017 р., ТОВ «САВ-ДІСТРИБЬЮШН»,
магазин «ФОКСТРОТ», касир торгівельного залу

ОСВІТА

вересень 2007– червень 2008
Козятинське МВПУзТ, факультет «Секретар-керівника. Оператор комп’ютерного набору ІІ категорії»
червоний диплом

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ

П/К Просунутий користувач.
Робота в середовищі MS-DOS, Windows, робота з програмами MS Office, Internet (чудове знання пошукових систем), досвід роботи в сфері логістики, підготовки документів, знання програми 1С, швидкий набір тексту

Фахівець у сфері постачання із загальним стажем по даному напряму більше 3,5 роки. Ключові навики: швидкий і ефективний пошук постачальників на групу товарів виробничо-технічного призначення, регулювання закупівельних цін на користь компанії, підтримка і розвиток ділових взаємин з постачальниками.

Уміння працювати з соціальними мережами, блогами, форумами, інтернет спільнотами (копірайтинг)

ЗНАННЯ МОВ

Українська – рідна, російська – вільно, англійська – зі словником

ІНШЕ

Не палю, не одружена, дітей не маю.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Я відповідально відношуся до будь-якої, дорученої мені роботи, і, в обов'язковому порядку, доводжу її до кінця. Знаю діловий етикет. Володію природженою письменністю, відчуттям стилю і такту. Швидко освоюю нові сфери діяльності. Здатна добре орієнтуватися в екстремальних ситуаціях і не втрачати працездатності. Добре вихована, приємна в спілкуванні.

Завжди прагну внести корисний вклад до розвитку компанії, люблю свою роботу. Умію знаходити підхід до людей незалежно від соціального положення. Легко адаптуюся до нового середовища, швидко знаходжу потрібних постачальників і налагоджую ділові контакти. Готова до великих навантажень, ненормованого робочого часу і відряджень.

Дата складання: 15.01.2017 р

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: