Резюме від 17 січня 2024

Татьяна

Экономист, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е
ІВАНЕНКО Тетяна Олександрівна
Адреса реєстрації: м. Київ, вул. Леваневського, б. 7, кв. 144
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Національність: українка
Дата народження: 22.03.1978
Сімейний стан: заміжня
Діти: 2 дитини (2001 року народження, 2004 року народження)
Освіта: вища
1995-2000 роки – Донецький Державний технічний університет
За спеціальністю: менеджмент організацій
Кваліфікація спеціаліста: економіст - менеджер
ДОСВІД РОБОТИ:
2000 - 2007 роки - ОАО «Хвиля-Конфіденс» (м.Горлівка) , економіст-бухгалтер (обробка первинної документації та звітів підрозділів (пунктів обміну валюти), зведення обробленої інформації в звіти підприємства)
2007 - 2011 - Державне підприємство «Укржитлосервіс» Державного Управління справами Президента України (м. Київ).
Посада: економіст договірних та претензійних відносин.
Службові обов’язки:
1. Укладання договорів оренди нерухомого майна (нежитлових приміщень):
- підготовка текстів договорів та претензій, розрахунок боргового зобов’язання
та плідна співпраця з юридичним відділом;
- розрахунок орендної палати та погодження розрахунку Регіональним відділенням Фонду державного майна по м. Києву;
- участь в двосторонніх перемовах та підготування відповідних документів на підпис Генеральному директору.
2. Укладання договорів обслуговування (комунальні послуги) нежитлових приміщень та відшкодування витрат по обслуговуванню нежитлового приміщення.
3. Укладання договорів сервітуту, договорів надання послуг.
4. Щомісячне нарахування згідно укладених договорів (виставлення рахунків, актів виконаних робіт та зведення нарахувань в звіт для головного бухгалтера).
5. Контроль надходження коштів на розрахунковий рахунок підприємства. Звірка взаєморозрахунків з контрагентами та підписання відповідних актів.
6. Ділове листування та співпраця з Державним управлінням справами Президента України, Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м. Києву, орендарями, власниками нежитлових приміщень та обслуговуючими організаціями (ПАТ «Київводоканал», ПАТ «Київенерго», Завод «Енергія»).
7. Контроль вартості теплової енергії згідно виставлених табуляграм ПАТ «Київенерго».
8. Ведення первинної бухгалтерії.
9. Звітність в Державне управління справами.
2011– 2012 – ТОВ «Ясинуватський агросервіс» (оптовий ринок продуктів харчування «Господар» м. Донецьк).
Посади:
- директор департаменту по операційній роботі (забезпечення життєдіяльності підприємства, здійснення керівництва діяльністю департаменту та його функціональними підрозділами, а саме: служба експлуатації будівель та інженерних мереж; відділ обслуговування клієнтів; господарській відділ; відділ головного інженера; служба по роботі з клієнтами ; забезпечення своєчасного надходження коштів згідно виставлених рахунків та плідна співпраця з боржниками;складання бюджету доходів та видатків підприємства, контроль грошових потоків підприємства).
2012 – 2013 - Магазин брендового одягу (м. Київ).
Посада:
- менеджер- управитель (підбір та стажування персоналу, контроль постачання товару, ведення обліково-звітної документації, проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, складання бюджету видатків та планування дохідної частини бюджету магазина).
2014 – 2016 - ТОВ «Профи Торг-М».
Посада:
- економіст з праці (бухгалтер по заробітній платі, інспектор з кадрів): укладання трудових договорів, оформлення та облік трудових книжок згідно чинного законодавства, розробка положень підприємства, розробка, затвердження та внесення змін до штатного розкладу підприємства, розробка посадових інструкцій, обробка персональних даних, табелювання співробітників, складання графіків працівників (в тому числі і змінних), нарахування заробітної плати, податків, лікарняних в 1С- 8.3 ЗУП; накази по особовому складу підприємства, накази по підприємству.
2017-теперешній час -Мережа міні-готелів.
Посада:
- бухгалтер (єдиний): збір кас, перевірка звітності адміністраторів, видача коштів під звіт та перевірка цільового використання підзвітних коштів, облік доходів та видатків мережі ; співпраця з орендодавцями, а саме укладання договорів оренди, ведення розрахунків з оплати оренди та сплати комунальних послуг, ділове листування, оплата мобільного зв'язку та телекомунікаційних послуг ; оплата запланованих та поточних рахунків; нарахування та видача заробітної платні працівникам;
- операційній директор: забеспечення бесперебійного функціонування міні-готелів. Координування роботи всіх обслуговуючих відділів ( охорона, господарський відділ, кол-центр, офіс, адміністраторів).Кадрове діловодство (повний цикл до готового співробітника).
Професійні навички: користувач ПК (Word, Excel (макрос), Internet, Outlook), 1C- 8.3 ЗУП, документознавець на українській мові та російській , користувач офісною технікою, базовий рівень англійської мови).

Особисті якості: комунікабельність, стресостійкість, високий рівень відповідальності, ініціативність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: