Резюме від 19 серпня 2020 PRO

Альона

Менеджер з адміністративної діяльності, керуючий справами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу управління нерухомістю

з 03.2020 по нині (4 роки 2 місяці)
Укртелеком, Черновцы (Телекомунікації, зв'язок)

Підготовка презентаційних матеріалів по об'єктам нерухомого майна, які пропонуються в оренду
Проведення переговорів з контрагентами щодо ключових комерційних умов оренди приміщень
Підготовка, укладення, супроводження та контроль за виконанням умов договорів щодо об'єктів нерухомого майна (оренда, купівля, продаж)
Моніторинг ринку об'єктів нерухомості
Реєстрація прав власності на нерухомість
Підготовка аналітичних звітів
Розрахунок бюджету
Оплата рахунків

Головний експерт з питань підтримки об'єктів нерухомості Департаменту закупівель та роботи із договорами з нерухомого майна та господарських операцій

з 01.2018 по 11.2019 (1 рік 10 місяців)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Підготовка розпорядчих документів Правління Банку
Моніторинг ринку об'єктів нерухомості
Пошук приміщень для розміщення відділень Банку
Проведення переговорів з контрагентами щодо ключових комерційних умов оренди приміщень
Підготовка, укладення, супроводження та контроль за виконанням умов договорів щодо об'єктів нерухомого майна (оренда, купівля, продаж)
Реєстрація прав власності на нерухомість
Підготовка аналітичних звітів та презентаційних матеріалів
Розрахунок бюджету
Оплата рахунків

Робота з договорами та матеріально – технічне забезпечення

з 10.2015 по 12.2017 (2 роки 2 місяці)
АТ «Райффайзен Банк Аваль», Черновцы (Фінанси, банки, страхування)

Головний фахівець

з 11.2007 по 10.2015 (7 років 11 місяців)
АТ «Райффайзен Банк Аваль», Черновцы (Фінанси, банки, страхування)

-Підготовка та підписання, супроводження та контроль виконання господарських договорів: оренда банкоматів, оренда приміщень, комунальні послуги
-Закриття щомісячних звітів по площам, оренді та комунальним
-Оплата рахунків
-Оформлення заявок на розподіл бюджету
-Створення Бази обєктів нерухомості
-Облік, контроль, модернізація, списання основних засобів, малоцінних швидкозношуваних предметів, утилізація списаних матеріальних цінностей
-Забезпеченням працівників дирекції спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту, мийними та знешкоджувальними засобами, канцелярськими та касовими матеріалами зі складу дирекції
-Проведення інвентаризації
-Проведення інструктажів з охорони праці та цивільного захисту
-Організація виготовлення рекламного обладнання, візиток, перепусток, рекламно - сувенірної продукції
-Прийом та обробка за допомогою відповідного програмного забезпечення зарплатних/пенсійних відомостей , які обслуговуються в рамках зарплатних/пенсійних проектах
-Проведення аналізу та виправлення розбіжностей, щодо відповідності залишків коштів на карткових рахунках клієнтів
-Проведення операцій відкриття та закриття карткових рахунків клієнтів
-Контроль проведення зарахувань та списань коштів по карткових рахунках клієнтів в технічній системі
-Контроль за своєчасністю повнотою отримання комісії Банку під час обробки платежів
-Проведення аналізу видачі та залишку коштів по банкоматах

Освіта

Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Напрямок «Економіки та менеджменту», спеціальність «Маркетинг», Черновцы
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 5 місяців)

диплом бакалавра РН №35468148, диплом магістра РН №37602000

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint Користувач ПК Банківські програми

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Акуратність, цілеспрямованість, врівноваженість, робота в колективі, неконфліктність, аналітичний склад розуму, комунікабельність, вміння швидко навчатися та самостійно приймати рішення, активна життєва позиція.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: