Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Дарья

HR-керівник, помічник керівника, менеджер (Amazon), 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-керівник

з 04.2021 по 02.2024 (2 роки 10 місяців)
Uwill Global, віддалена робота (Послуги для населення та бізнесу)

1. Підбір персонала, проведення співбесід, розміщення вакансій
Забезпечувала ефективність процесу підбору нових співробітників до Компанії. З цією метою ефективне використання групових методів підбору, застосування кейсових методів інтерв'ю та отримання зворотний зв'язок співробітника з попередніх місць роботи.
2. Розробка посадових інструкцій, профілів компетенцій, профілів посад. Ознайомлення співробітників компанії з ними. Контролювала виконання вимог посадових інструкцій та профілів посад.
3. Забезпечувала ефективності процесу входження нових співробітників до Компанії. Організація структурованого процесу вступної адаптації та супровід працівника через цей процес. За підсумками вступної адаптації проведення обов'язкової атестації.
4. Розробка ефективної та прозорої системи мотивації співробітників (із залученням керівництва Компанії), яка забезпечує прагнення співробітників до якісного виконання своїх функціональних обов'язків, а також до професійного зростання та розвитку.
5. Регулярне проведення оцінки «360 градусів» та застосування інших методів оцінювання всередині колективу.
6. Проведення розвиваючих розмов із компетенціям із співробітниками з участю їх безпосередніх керівників.
7. Підтримка високого рівня мотивації у Компанії. Проведення регулярних бесід із ключовими співробітниками Компанії (або організація проведення таких розмов керівниками, попередньо їх проінструктувавши), виявлення ключових параметрів мотивації співробітника, визначення кроків щодо їх задоволення
8. Якісне та своєчасне управління конфліктами всередині Компанії. Вирощування культури взаємної довіри та поваги між співробітниками.
9. Проведення регулярних заходів, спрямованих на підвищення командного духу та корпоративної культури у Компанії.
10. Стимулювання самостійного навчання працівників. Мотивація колег читати книги із корпоративної бібліотеки (у тому числі організація якісного набору книг у бібліотеці). Організація регулярних внутрішніх навчальних заходів (семінарів, тренінгів).

Менеджер з контролю якості

з 06.2020 по 01.2024 (3 роки 7 місяців)
Ideal стоматологічна клініка, Дистанційно (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Я працювала годину свого часу.
Задачі, які я виконувала:
Прослуховування дзвінків та виявлення системних та індивідуальних помилок менеджерів;
Надання зворотного зв’язку менеджерам за результатами аудиту;
Дивилася відео прийому з камер на виявлення помилок від лікарів

HR-менеджер

з 01.2019 по 02.2021 (2 роки 1 місяць)
Суши Мастер, віддалена робота (Готельно-ресторанний бізнес)

- Масовий підбір
- Підбір кандидатів на Польщу
- Написання та розміщення оголошень
- Пошук співробітників
- Cвоєчасна комплектація адміністративними та рядовими персоналом також закриття вакансій на адміністративні посади;
- Дослідження ринку праці з визначення можливих джерел забезпечення необхідними кадрами;
- Співпраця з Центрами зайнятості, розміщення інформації про вакансії у засобах масової інформації, Інтернет-ресурсах з працевлаштування;
- Проведення структурованих інтерв'ю з кандидатами на рядові та адміністративні посади;
- Формування та ведення бази даних із зовнішнього та внутрішнього кадрового резерву.

Менеджер по роботі з клієнтами Amazon

з 08.2014 по 11.2018 (4 роки 3 місяці)
Esellts/Partner Trade, віддалена робота (Транспорт, логістика)

Функціональні обовʼязки охоплювали створення шипментів, підготовку
товарів до відправлення, взаємодію з курʼєрськими службами доставки, а також
співпрацю зі складами компанії та з менеджерами по роботі з клієнтами.

HR, Помічник керівника

з 07.2012 по 07.2014 (2 роки)
Гидромаркет, віддалена робота (Транспорт, логістика)

На посаді помічника керівника входили обов'язки;
- Ведення календаря, плануваня основних задач на кожен тиждень;
- Ведення протоколів зустрічей;
- Ведення необхідної ділової документації, ведення робочої пошти;
- Знаходження рішень нестандартних завдань у процесі роботи;
- Допомога у фінансових питаннях;
- Пошук співробітників, проведення співбесід;
- Робота із майданчиками Prom.ua. Завантаження. Wordpress. AMOCRM. Бітрікс 24. Бінотел.

Освіта

Донецкий Государственный университет управления.

Финансы и кредит, Донецк,
Вища, з 2009 по 2015 (5 років 10 місяців)

Донецкий государственный машиностроительный коллеж Донбасской государственной машиностроительной академии
г. Краматорск период обучения с сентября 2012 по июнь 2014

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінги "Якість обслуговування клієнтів", "Корпоративне спілкування та поведінка", "HR найм персоналу, проведення співбесід"

2015-2017

Знання і навички

Пользователь Internet CRM Битрикс24 Знание офисных программ Консультирование Amazon Стандарты работы с претензией и жалобой клиента. MS Excel Уважність MS Word Комунікабельність MS Office Відповідальність Грамотна усна та письмова мова Здатність до навчання Оперативність Ведення документації Привітність Організованість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Марченко Ірина Віталіївна

    Марченко Ірина Віталіївна

    Комерційний директор, Partner Trade LLC

    Контактні дані приховані
  • Пантелеева Любов Євгеніївна

    Пантелеева Любов Євгеніївна

    Керуюча компанією, UWILL GLOBAL

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Комунікабельна, позитивна і товариська людина. відповідальна, швидконавчальна, без шкідливих звичок, улюблені захоплення спорт і читання книг.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: