• PRO

Андрій

Директор підприємства

Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства (CEO)

з 01.2022 по нині (3 роки 7 місяців)
Виробниче підприємство, Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Повний цикл управління підприємством ( до 200 працівників).
Завдання:
• Виконання річного чистого прибутку поставленого акціонерами.
Обов’язки:
•Розробка річної фінансової і операційної річної стратегії розвитку
•Захист проектів перед акціонерами
•Управління підприємством в розрізі відділів:
•Продажі
•HR
•Виробництво
•Запуск нових цехів, освоєння інших технологій
•Логістика
•Склад
•Сервісна служба
•Технологи
•Комунікація і синхронізація із фінансами (акціонери)
•Зовнішня комунікація
Досягнення: прибутковість підприємства за увесь час діяльності. Детальні кейси будуть озвученні під час контакту із потенційним роботодавцем.

Заступник директора департаменту продажів

з 01.2020 по 12.2021 (1 рік 11 місяців)
Виробниче підприємство, Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Завдання:
•Виконання річного плану доходу (маржі) підприємства.
•Виконання річного плану EBIDTA підприємства

Обов’язки:
•Участь в розробці БП продажів 2020 - 2021 із залученням ресурсу менеджерів та презентація директору Департаменту та Голові Правління (український ринок, експорт, національні мережі)
•Виконання плану продажів експортного вектору (східна Європа) (50% клієнтів, разом із директором департаменту продажів)
•Операційне управління відділом збуту – організація роботи менеджерського складу, підбір, навчання і адаптація нових співробітників
•Цінова політика заводу
•Крос-функціональна взаємодія із виробничими ланками підприємства – планування постачання сировини (Україна і імпорт), планування виробництва, прогнозування готовності замовлень, координація роботи складів.
•Повний цикл ведення напрямку виробництва і продажу продуктів автомобільного напрямку.
•Електронна комерція (старт роботи B2C напрямку)
•Запуск нових виробничих цехів.
•Створення і запуск нової власної торгової марки «озвучу на співбесіді» - інтелектуальний продукт команди департаменту продажів.

Результат:
•Річний ріст доходу (маржі) 2020 (Covid мінус 2 міс. діяльності) до 2019 року + 10%
•По результатам роботи В2С електронної комерції – затверджений кейс інвестицій в 2021 рік в нову платформу – інтегратор. Запуск повноцінного напрямку (окремий менеджмент, склад, логістика) із прогнозним оборотом 300 000 грн в міс із вересня 2021 року
•Залучення в 2020 році нового дистриб’ютора автомобільного напрямку із річним оборотом 1,6 млн грн
•Зупинена щорічна тенденція падіння автомобільного напрямку в 2020 році. По результатам – запуск нових двох моделей в лютому 2021 року. Закладено ріст автомобільного напрямку в «Бізнес моделі» 2021 року +15%
•Запуск в травні 2020 року нового продукту – дизайнерських текстильних килимків. Без аналогів в Україні. Запуск цеху із «нуля». Освоєння технології.
•Особистий проект по запуску і впровадженню методу виробництва по системі «КАНБАН»
•Продаж нових дизайнерських текстильних килимків > 7 млн грн по результатам 2020 року, в тому числі в Європейський союз, введення в найбільші торгові мережі Польщі, Німеччини, Білорусі, Молдови, Словакії.

Директор

з 01.2014 по 12.2019 (5 років 11 місяців)
Телесвіт, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

Забезпечення певної кількості абонентської бази у регіоні
• Загальний дохід філії, Забезпечення рівня АРПУ, з одного абонента
• Показник NPS – у регіоні
Обов'язки:
Повний цикл управління філією:
• Продаж послуг Компанії (активні продажі, пасивні)
• Супровід абонентської бази:
• Центри обслуговування (B2B, B2C)
• Сервіс для абонентів (B2B, B2C)
• Телефонна підтримка
• Будівництво ТКС, відповідальність за окупність інвестицій
• Маркетингова діяльність у регіоні
• Програми розвитку штату філії EOS Employees Opinion Survey – Опитування думок співробітників. Розробка та впровадження проектів щодо збільшення показників задоволеності, залученості та лояльності персоналу до Компанії.
• Представлення Компанії та взаємодія з міською владою м. Рівне
• Участь в інтеграції компаній після M&A
В управлінні 43 одиниці штатних співробітників. Підтримка роботи 3 аутсорсингових підприємств із загальною кількістю 50 осіб.
Результат – обговорюється під час співбесіди з урахуванням впізнаваності Бренду та комерційної таємниці.

Спеціаліст по роботі з партнерами

з 10.2011 по 12.2013 (2 роки 2 місяці)
Телесвіт, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

• Розвиток та обслуговування активного каналу продажів Компанії
• Забезпечення сервісного обслуговування абонентів міста
Обов'язки:
• Управління аутсорсинговими підприємствами від 25 осіб.
• Повний цикл запуску підприємств – допомога у створенні команди, співбесіди, навчання, забезпечення рекламою, постачання обладнання, матеріалів.
• Розвиток та контроль за дотриманням корпоративних стандартів Компанії.
• Розробка програм лояльності, мотивації, акційних пропозицій, BTL – активність.
• Робота з юридичними особами комунальної власності – ЖКП, ОСББ, ЖБК та іншими балансоутримувачами будинків у місті (забезпечення доступу до інфраструктури будинку, укладання угод, розміщення обладнання та ін.)
• Часткове ведення договірного функціоналу в 1С:8
Результат:
• Залучення до міста нових партнерів
• Збільшення кількості продажів в активному каналі із 150 одиниць послуг до 630-750 шт на місяць.
• Забезпечення дотримання стандартів Компанії з продажу, підключення, сервісного обслуговування.
• Укладання за період роботи більше 70 угод з балансоутримувачами житлового фонду.
• Супровід договірних відносин.
• Участь у старті проекту у новому регіоні м. Луцьк. Інтеграція придбаних активів у корпоративну мережу, побудова процесів активного продажу з «нуля».

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

з 05.2009 по 10.2011 (2 роки 5 місяців)
Інтертелеком, ТОВ, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

Завдання:
• Організація бездротового голосового (CDMA) зв'язку, доступу до мережі Інтернет
• Побудова корпоративних мереж передачі даних для юридичних осіб
• Залучення нових клієнтів, обслуговування існуючих корпорацій
• Щоденні переговори та презентації для директорів підприємств, організацій (до 10 зустрічей на тиждень)
• Активний прямий продаж продуктів, розробка індивідуальних комплексних рішень, якісне поточне обслуговування
Результат:
• Прихід до компанії нових корпоративних клієнтів, що спричинило збільшення кількості корпоративних номерів у мережі ТОВ «Інтертелеком» понад 700.
• Зменшення відсотка відтоку абонентів 4,5% до 0,3% на міс. від абонентської бази За нормативу 2,5%.
• Відсутність системних скарг корпоративних клієнтів щодо обслуговування.
• Збільшення бази рівня введення у філії підконтрольної штатної одиниці з обслуговування клієнтів.
• Фокус своєї діяльності лише на залучення нових корпоративних клієнтів, перший щоденний досвід управління

Менеджер по роботі з клієнтами

з 02.2008 по 03.2009 (1 рік 1 місяць)
Ерсте Банк, Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Завдання:
• Пошук та залучення клієнтів для обслуговування
• Організація продажу банківських продуктів
• Формування юридичних справ клієнтів
• Комплексне обслуговування юридичних та фізичних осіб тощо.
Результат:
• Виконання поставлених завдань у сегменті кредитування
• Залучення юридичних на постійне обслуговування, здійснення прямих продажів банківських продуктів.
• Отримано досвід спілкування з vip-клієнтами.

Мерчендайзер

з 01.2006 по 12.2006 (11 місяців)
GALLAHER LIGGETT-DUKAT UKRAINE, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Забезпечення необхідного асортименту продукції торгових точках, організація каналів продажів).
Результат: збільшення асортименту продукції торгових точках, забезпечення необхідних залишків сигарет в 90% торгових площ, організація правильного фокусного розміщення товару і рекламних POSM, - матеріалів, постійне виконання поставленого фірмою плану.

Освіта

"НУВГП"

Экономики и предпринимательства спец. Бухгалтерский учет и аудит, Рівне
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 10 місяців)

Диплом уровня „Магистр”. (Национальний университет водного хозяйства і природоиспользования), дневная форма;
- 2007 г. кафедра военной подготовки при НУВХП. Офицерское званние Младшего лейтенанта запаса ВСУ по спец. „командир аемдв”;

Додаткова освіта та сертифікати

Английский язик - Уровень «Intermediate»

2 года, 2016-2017

Знання і навички

  • Стратегічне планування
  • Управління підприємством
  • Стресостійкість
  • Систематизація бізнесу

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Наличие сертификатов:
•SMART Consulting – «Эфективное управление продажами в розничном бизнесе» 2015 год
•NRG (newrealgoal) «Управление людьми» 2016 год, другое.

Дуже велика кількість тренінгів та сертифікатів - професійного напрямку, галузевих, психологічних та ін.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: