- PRO
Андрій
Директор підприємства
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Рівне
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3843450/
Досвід роботи
Директор підприємства (CEO)
з 01.2022 по нині
(3 роки 7 місяців)
Виробниче підприємство, Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Повний цикл управління підприємством ( до 200 працівників).
Завдання:
• Виконання річного чистого прибутку поставленого акціонерами.
Обов’язки:
•Розробка річної фінансової і операційної річної стратегії розвитку
•Захист проектів перед акціонерами
•Управління підприємством в розрізі відділів:
•Продажі
•HR
•Виробництво
•Запуск нових цехів, освоєння інших технологій
•Логістика
•Склад
•Сервісна служба
•Технологи
•Комунікація і синхронізація із фінансами (акціонери)
•Зовнішня комунікація
Досягнення: прибутковість підприємства за увесь час діяльності. Детальні кейси будуть озвученні під час контакту із потенційним роботодавцем.
Заступник директора департаменту продажів
з 01.2020 по 12.2021
(1 рік 11 місяців)
Виробниче підприємство, Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Завдання:
•Виконання річного плану доходу (маржі) підприємства.
•Виконання річного плану EBIDTA підприємства
Обов’язки:
•Участь в розробці БП продажів 2020 - 2021 із залученням ресурсу менеджерів та презентація директору Департаменту та Голові Правління (український ринок, експорт, національні мережі)
•Виконання плану продажів експортного вектору (східна Європа) (50% клієнтів, разом із директором департаменту продажів)
•Операційне управління відділом збуту – організація роботи менеджерського складу, підбір, навчання і адаптація нових співробітників
•Цінова політика заводу
•Крос-функціональна взаємодія із виробничими ланками підприємства – планування постачання сировини (Україна і імпорт), планування виробництва, прогнозування готовності замовлень, координація роботи складів.
•Повний цикл ведення напрямку виробництва і продажу продуктів автомобільного напрямку.
•Електронна комерція (старт роботи B2C напрямку)
•Запуск нових виробничих цехів.
•Створення і запуск нової власної торгової марки «озвучу на співбесіді» - інтелектуальний продукт команди департаменту продажів.
Результат:
•Річний ріст доходу (маржі) 2020 (Covid мінус 2 міс. діяльності) до 2019 року + 10%
•По результатам роботи В2С електронної комерції – затверджений кейс інвестицій в 2021 рік в нову платформу – інтегратор. Запуск повноцінного напрямку (окремий менеджмент, склад, логістика) із прогнозним оборотом 300 000 грн в міс із вересня 2021 року
•Залучення в 2020 році нового дистриб’ютора автомобільного напрямку із річним оборотом 1,6 млн грн
•Зупинена щорічна тенденція падіння автомобільного напрямку в 2020 році. По результатам – запуск нових двох моделей в лютому 2021 року. Закладено ріст автомобільного напрямку в «Бізнес моделі» 2021 року +15%
•Запуск в травні 2020 року нового продукту – дизайнерських текстильних килимків. Без аналогів в Україні. Запуск цеху із «нуля». Освоєння технології.
•Особистий проект по запуску і впровадженню методу виробництва по системі «КАНБАН»
•Продаж нових дизайнерських текстильних килимків > 7 млн грн по результатам 2020 року, в тому числі в Європейський союз, введення в найбільші торгові мережі Польщі, Німеччини, Білорусі, Молдови, Словакії.
Директор
з 01.2014 по 12.2019
(5 років 11 місяців)
Телесвіт, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)
Забезпечення певної кількості абонентської бази у регіоні
• Загальний дохід філії, Забезпечення рівня АРПУ, з одного абонента
• Показник NPS – у регіоні
Обов'язки:
Повний цикл управління філією:
• Продаж послуг Компанії (активні продажі, пасивні)
• Супровід абонентської бази:
• Центри обслуговування (B2B, B2C)
• Сервіс для абонентів (B2B, B2C)
• Телефонна підтримка
• Будівництво ТКС, відповідальність за окупність інвестицій
• Маркетингова діяльність у регіоні
• Програми розвитку штату філії EOS Employees Opinion Survey – Опитування думок співробітників. Розробка та впровадження проектів щодо збільшення показників задоволеності, залученості та лояльності персоналу до Компанії.
• Представлення Компанії та взаємодія з міською владою м. Рівне
• Участь в інтеграції компаній після M&A
В управлінні 43 одиниці штатних співробітників. Підтримка роботи 3 аутсорсингових підприємств із загальною кількістю 50 осіб.
Результат – обговорюється під час співбесіди з урахуванням впізнаваності Бренду та комерційної таємниці.
Спеціаліст по роботі з партнерами
з 10.2011 по 12.2013
(2 роки 2 місяці)
Телесвіт, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)
• Розвиток та обслуговування активного каналу продажів Компанії
• Забезпечення сервісного обслуговування абонентів міста
Обов'язки:
• Управління аутсорсинговими підприємствами від 25 осіб.
• Повний цикл запуску підприємств – допомога у створенні команди, співбесіди, навчання, забезпечення рекламою, постачання обладнання, матеріалів.
• Розвиток та контроль за дотриманням корпоративних стандартів Компанії.
• Розробка програм лояльності, мотивації, акційних пропозицій, BTL – активність.
• Робота з юридичними особами комунальної власності – ЖКП, ОСББ, ЖБК та іншими балансоутримувачами будинків у місті (забезпечення доступу до інфраструктури будинку, укладання угод, розміщення обладнання та ін.)
• Часткове ведення договірного функціоналу в 1С:8
Результат:
• Залучення до міста нових партнерів
• Збільшення кількості продажів в активному каналі із 150 одиниць послуг до 630-750 шт на місяць.
• Забезпечення дотримання стандартів Компанії з продажу, підключення, сервісного обслуговування.
• Укладання за період роботи більше 70 угод з балансоутримувачами житлового фонду.
• Супровід договірних відносин.
• Участь у старті проекту у новому регіоні м. Луцьк. Інтеграція придбаних активів у корпоративну мережу, побудова процесів активного продажу з «нуля».
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
з 05.2009 по 10.2011
(2 роки 5 місяців)
Інтертелеком, ТОВ, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)
Завдання:
• Організація бездротового голосового (CDMA) зв'язку, доступу до мережі Інтернет
• Побудова корпоративних мереж передачі даних для юридичних осіб
• Залучення нових клієнтів, обслуговування існуючих корпорацій
• Щоденні переговори та презентації для директорів підприємств, організацій (до 10 зустрічей на тиждень)
• Активний прямий продаж продуктів, розробка індивідуальних комплексних рішень, якісне поточне обслуговування
Результат:
• Прихід до компанії нових корпоративних клієнтів, що спричинило збільшення кількості корпоративних номерів у мережі ТОВ «Інтертелеком» понад 700.
• Зменшення відсотка відтоку абонентів 4,5% до 0,3% на міс. від абонентської бази За нормативу 2,5%.
• Відсутність системних скарг корпоративних клієнтів щодо обслуговування.
• Збільшення бази рівня введення у філії підконтрольної штатної одиниці з обслуговування клієнтів.
• Фокус своєї діяльності лише на залучення нових корпоративних клієнтів, перший щоденний досвід управління
Менеджер по роботі з клієнтами
з 02.2008 по 03.2009
(1 рік 1 місяць)
Ерсте Банк, Рівне (Фінанси, банки, страхування)
Завдання:
• Пошук та залучення клієнтів для обслуговування
• Організація продажу банківських продуктів
• Формування юридичних справ клієнтів
• Комплексне обслуговування юридичних та фізичних осіб тощо.
Результат:
• Виконання поставлених завдань у сегменті кредитування
• Залучення юридичних на постійне обслуговування, здійснення прямих продажів банківських продуктів.
• Отримано досвід спілкування з vip-клієнтами.
Мерчендайзер
з 01.2006 по 12.2006
(11 місяців)
GALLAHER LIGGETT-DUKAT UKRAINE, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Забезпечення необхідного асортименту продукції торгових точках, організація каналів продажів).
Результат: збільшення асортименту продукції торгових точках, забезпечення необхідних залишків сигарет в 90% торгових площ, організація правильного фокусного розміщення товару і рекламних POSM, - матеріалів, постійне виконання поставленого фірмою плану.
Освіта
"НУВГП"
Экономики и предпринимательства спец. Бухгалтерский учет и аудит, Рівне
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 10 місяців)
Диплом уровня „Магистр”. (Национальний университет водного хозяйства і природоиспользования), дневная форма;
- 2007 г. кафедра военной подготовки при НУВХП. Офицерское званние Младшего лейтенанта запаса ВСУ по спец. „командир аемдв”;
Додаткова освіта та сертифікати
Английский язик - Уровень «Intermediate»
2 года, 2016-2017
Знання і навички
- Стратегічне планування
- Управління підприємством
- Стресостійкість
- Систематизація бізнесу
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Наличие сертификатов:
•SMART Consulting – «Эфективное управление продажами в розничном бизнесе» 2015 год
•NRG (newrealgoal) «Управление людьми» 2016 год, другое.
Дуже велика кількість тренінгів та сертифікатів - професійного напрямку, галузевих, психологічних та ін.
Схожі кандидати
-
Керівник агенції
Рівне, Київ , ще 2 міста -
Операційний директор
Рівне, Вінниця , ще 5 міст -
Керівник підприємства
50000 грн, Рівне -
Директор підприємства
Рівне, Дніпро , ще 8 міст -
Виконавчий директор
25000 грн, Рівне, Дистанційно -
Керівник підприємства
Рівне