Резюме від 23 березня 2023

Ангеліна

Бухгалтер, заместитель главного бухгалтера, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Ільченко Ангеліна Костянтинівна
Дата народження: 12 травня 1993р.,
вік:29 років.
Сімейний стан:заміжня,дітей не має.
Телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Адреса: м.Київ, березняки
найближче метро :дружби народів,лівобережна

Мета: отримати посаду Бухгалтера на стабільному підприємстві.
Бажаний рівень заробітної плати: 45000грн
Додаткова освіта:
2010р. «Корпарация Парус », «Корпарация Парус-навчальним закладам України » семінари
2019р.-2020р.Курси головних бухгалтерів.

Професійна освіта:
2011-2014р. Університет харчових технологій факультет «облік і аудит», бакалавр,магістр.
2008-2011р. Коледж ресторанного господарства факультет «Економіка підприємств» спеціаліст.

Досвід роботи:
2021р-2022головний бухгалтер ТОВ ТД "Мясна Гільдія
2019р-2021р.- заступник головного бухгалтера ТОВ ТД "Мясна Гільдія"
2019р-бухгалтер з первинної документації ТОВ ТД "Мясна Гільдія"
2017р.-2019р. інтернет магазин "AKS",посада -бухгалтер з первичної документації,бухгалтер УУ.
2017р. ресторан «Баку», посада- адміністратор,помічник директора
2015-2017р. ТОВ «Мережа пивних барів»,Евразия, посада-адміністратор;
2014-2015р. ТОВ «Скайбери»,ФОП Воробей І.О. посада- єдиний бухгалтер;

Професійні навики:
•робота в програмі 1С (8.3),1С (7.7),Medok, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint;
•організація і контроль ведення бухгалтерії(3 людини в підпорядкуванні);
•ведення первинної документації: виписка рахунків,накладних,актів виконаних робіт,податкових накладних,внесення вхідних первинних документів в базу 1с;
•регістрація податкових накладних;
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення звірок з постачальниками та покупцями,ведення ділової переписки с контрагентами та бюджетними організаціями;
•робота з внутрішнім бюджетом(супроводження створення місячного бюджету по підприємству ,створення заявок на оплату);
•заробітна плата персоналу(100 прац. в штаті) нарахування з/п , авансів,лікарняних,відпускних ,подача документів в ФСС,подача повідомлень про прийняття;
•контроль нарахування та сплати податків по підприємству;
•створення авансових звітів;
•банк: створення платежів,контроль проплат ,внесення в базу 1с;
•створення та реєстрація приказів по підприємству;
•супроводження з боку бухгалтерського обліку при заключення договорів;
•формування внутрінньої звітності по підприємству для керівництва;
•контроль касової дисципліни на ТТ;
•проведення інвентаризації ОЗ,ТМЦ;
•відкриття та закриття рахунків у банку;
•кадровий облік(4 особи);
•здача звітності 1-ПВ,звіт з ЄСВ,3-борг, декларація НДС,баланс,звіт фінансових результатів, декларація про прибуток, декларація акцизна,статистична звітність
•супроводження відкриття та закриття Фізичних осіб підприємців,ведення документації,книги доходів,проходження перевірок податковою службою( перевірку пройшли 2021р.),сдача звітності,ведення контролю продажу товару;

Особисті якості:
швидко навчаюсь,поважаю свій час та час своїх колег, цілеспрямована, честна, виконавча, амбіційна, ініціативна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: