Резюме від 10 квітня 2024 PRO

Анна

Бухгалтер (ФОП), 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 10.2021 по 01.2024 (2 роки 3 місяці)
ІП Інтетікс, Харків (IT)

Маю практичні навички ведення бухгалтерського обліку Фізичної особи-підприємця, а саме:

1. Реєстрація ФО-П (подача заяви на реєстрацію ФО-П через Дію, відправка документів в банк для відкриття підприємницького рахунку). 2. Ведення клієнт-банку по ФО-П, відкритим в банку:- складання заявок на розподіл та продаж валюти;- проведення інших платежів.

3. Перерахування єдиного податку по ФО-П.

4. Перерахування ЄСВ по ФО-П.

5. Щоденне ведення відомості руху грошових коштів по ФО-П, відкритим в банку.

6. Формування та підписання договорів.

7. Формування та підписання додаткових угод до договорів.

8. Формування та підписання технічних завдань та актів виконаних робіт.

9. Завантаження та підписання договорів, додаткових угод до договорів, актів виконаних робіт та технічних завдань на сервіс Вчасно.

10. Контроль підготовки та передачі до банку документів для відкриття поточних рахунків ФО-П.

11. Ведення ФОП по всіх фінансових питаннях (запроси виписки з банку, надання довідок; повідомлення, питання по винагороді, тощо).

12. Подача податкової декларації платника єдиного податку ФО-П.

13. Ведення (заповнення) книги по Формі 10.

14. Підбір документів для складання звітів по ФО-П.

15. Здача звітів по ФО-П в ГУ ДПС, листування з ГУДПС.

16. Закриття ФО-П (подача заяви на припинення ФО-П через Дію, сплата всіх податків, подача ліквідаційної податкової декларації платника єдиного податку, відправка документів у банк для закриття підприємницького рахунку).

Помічник бухгалтера

з 06.2018 по 09.2021 (3 роки 3 місяці)
ІП Інтетікс, Харків (IT)

Маю практичні навички ведення бухгалтерського обліку Фізичної особи-підприємця, а саме:

1. Реєстрація ФО-П (подача заяви на реєстрацію ФО-П через Дію, відправка документів в банк для відкриття підприємницького рахунку). 2. Ведення клієнт-банку по ФО-П, відкритим в банку:

- складання заявок на розподіл та продаж валюти;

- проведення інших платежів.

3. Перерахування єдиного податку по ФО-П.

4. Перерахування ЄСВ по ФО-П.

5. Щоденне ведення відомості руху грошових коштів по ФО-П, відкритим в банку.

6. Формування та підписання договорів.

7. Формування та підписання додаткових угод до договорів.

8. Формування та підписання технічних завдань та актів виконаних робіт.

9. Завантаження та підписання договорів, додаткових угод до договорів, актів виконаних робіт та технічних завдань на сервіс Вчасно.

10. Контроль підготовки та передачі до банку документів для відкриття поточних рахунків ФО-П.

11. Ведення ФОП по всіх фінансових питаннях (запроси виписки з банку, надання довідок; повідомлення, питання по винагороді, тощо).

12. Подача податкової декларації платника єдиного податку ФО-П.

13. Ведення (заповнення) книги по Формі 10.

14. Підбір документів для складання звітів по ФО-П.

15. Здача звітів по ФО-П в ГУ ДПС, листування з ГУДПС.

16. Закриття ФО-П (подача заяви на припинення ФО-П через Дію, сплата всіх податків, подача ліквідаційної податкової декларації платника єдиного податку, відправка документів у банк для закриття підприємницького рахунку).

Бухгалтер

з 06.2017 по 08.2017 (2 місяці)
ТОВ «ВС КЕРАМІКА», Харків (Роздрібна торгівля)

Маю практичні навички ведення бухгалтерського обліку в торговому підприємстві, а саме:

1. Формування та оформлення видаткових накладних.

2. Проведення в програмі 1:С руху по банківським рахункам підприємства.

3. Виписка податкових накладних покупцям.

4. Внесення первинної документації в програму (видаткові накладні, акти виконаних робіт сторонніх організацій, податкові накладні отримані).

5. Складання списку залишків з машин по складу після проведення видаткових накладних.

6. Складання реєстру отриманих та виданих податкових накладних.

7. Складання реєстру отриманих передплат від покупців та боржників.

8. Виписка довіреностей та ведення журналу виписаних довіреностей.

9. Складання договорів.

10. Складання заявок на перевезення.

11. Виписка ТТН.

Бухгалтер

з 10.2016 по 02.2017 (4 місяці)
IT, Харків (IT)

1. Реєстрація ФО-П (подача заяви на реєстрацію ФО-П через Дію, відправка документів в банк для відкриття підприємницького рахунку). 2. Ведення клієнт-банку по ФО-П, відкритим в банку:- складання заявок на розподіл та продаж валюти;- проведення інших платежів.3. Перерахування єдиного податку по ФО-П.4. Перерахування ЄСВ по ФО-П.5. Щоденне ведення відомості руху грошових коштів по ФО-П, відкритим в банку.6. Формування та підписання договорів.7. Формування та підписання додаткових угод до договорів.8. Формування та підписання технічних завдань та актів виконаних робіт.9. Завантаження та підписання договорів, додаткових угод до договорів, актів виконаних робіт та технічних завдань на сервіс Вчасно.10. Контроль підготовки та передачі до банку документів для відкриття поточних рахунків ФО-П.11. Ведення ФОП по всіх фінансових питаннях (запроси виписки з банку, надання довідок; повідомлення, питання по винагороді, тощо).12. Подача податкової декларації платника єдиного податку ФО-П.13. Ведення (заповнення) книги по Формі 10.14. Підбір документів для складання звітів по ФО-П.15. Здача звітів по ФО-П в ГУ ДПС, листування з ГУДПС.16. Закриття ФО-П (подача заяви на припинення ФО-П через Дію, сплата всіх податків, подача ліквідаційної податкової декларації платника єдиного податку, відправка документів у банк для закриття підприємницького рахунку).

Провідний спеціаліст

з 03.2010 по 07.2016 (6 років 4 місяці)
Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Харків (Освіта, наука)

Організація роботи з документами у відповідності до законодавства України.Підготовка та здача місячних і квартальних звітів з проведення закупок та тендерних процедур, забезпечення контролю укладання договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг (виконання роботи з укладення договорів з матеріально-технічного забезпечення, узгодження умов та строків постачання, контроль за виконанням умов договорів з надання комунальних послуг (води, електричної, теплової енергії), контроль за наданням цих послуг у належному обсязі). Приймала участь у формуванні плану закупок, опрацюванні оперативної маркетингової інформації та рекламних матеріалів щодо пропозицій дрібнооптових магазинів і оптових ярмарок з метою виявлення можливості придбання матеріально-технічних ресурсів оптом та найдешевше і належної якості, а також закупівлі матеріально-технічних ресурсів, які реалізуються у вільному продажі.Брала участь у підготовці пропозицій щодо вдосконалення матеріально-технічної бази підприємства. Виконувала завдання щодо організації своєчасного постачання необхідних матеріальних цінностей.Облік документації, пов'язаної з придбанням матеріальних цінностей, послуг, поточних та капітальних ремонтів.

Економіст

з 08.2009 по 03.2010 (7 місяців)
Харківське художнє училище, Харків (Освіта, наука)

Здача квартальних звітів, сплата податків

Освіта

Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Факультет державне управління/Спеціальність державне управління, Харків
Вища, з 2014 по 2016 (2 роки)

Здобула ступінь магістра, отримала повну вищу освіту за спеціальністю "державне управління" і здобула кваліфікацію "магістр державного управління".

Харківська національна академія міського господарства

Факультет економіки та підприємництва/спеціальність облік і аудит, Харків
Вища, з 2008 по 2009 (1 рік)

Отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію магістра з обліку та аудиту

Харківська національна академія міського господарства

Факультет економіки та підприємництва/спеціальність облік і аудит, Харків
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Економіка і підприємництво" та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк MS Outlook Email Internet Explorer Opera Outlook Express Mozilla Firefox Банківська справа Express Сервіс Вчасно Знання електронного кабінету платника податків 1С:Бухгалтерія Уважність Урегулювання конфліктів Комунікабельність Самомотивація Гнучкість Робота в команді Уміння працювати в режимі багатозадачності Аналітичне мислення Креативність Адаптивність Стресостійкість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Захоплююсь малюванням, подорожами. Маю кота, дуже люблю тварин.
Бажане розташування місця роботи правий берег, Святошинський район, центр.

Схожі кандидати

Бухгалтер (єдиний, головний, ФОП, ТОВ)
7000 грн, Київ, Дистанційно

Бухгалтер (ФОП)
30000 грн, Київ

Бухгалтер (ФОП)
Київ, Івано-Франківськ , ще 4 міста

Бухгалтер з обліку ФОП
Київ

Бухгалтер з ведення ФОП
3000 грн, Київ, Дистанційно

Бухгалтер (НГО, ТОВ, ФОП)
15000 грн, Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: