Резюме от 25 сентября 2017 PRO

Ярош Ольга

Секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник бухгалтера, 3 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
8 ноября 1986 (30 лет)
Город:
Гадяч

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Секретар-друкарка

с 05.2011 по наст. время (6 лет 4 месяца)
ТОВ"Техмолпром", Гадяч (переробка та виготовлення молочних продуктів)

Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг, ведення табелю робочого часу,адміністративно-господарські накази), прийом і розподіл телефонних дзвінків, прийом і відправлення кореспонденції,виконання доручень керівника, друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних, робота з електронною поштою.

Офіс-менеджер

с 05.2007 по 11.2010 (3 года 6 месяцев)
ТОВ "ТД "Спецтехніка", Бровары (продаж та ремонт спецтехніки)

Посадові обов'язки: Документаційне забезпечення управління: (прийом документів та особистих заяв на підпис директора;робота з наказами, розпорядженнями:, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;Робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;Організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;Робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання; оформлення листів директора і його заступників; відправлення термінових листів;Ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;Оформлення довіреностей на одержання кореспонденції, посилок і ін. матеріальних цінностей;
Друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних;
Прийом телефонних дзвінків,фіксування отриманої по телефону інформації;Підготовка нарад і засідань.Координування роботи:водія, прибиральниці. Заказ канцтоварів. Допомога в створенні сайту підприємства.


Образование

Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології

Економіки та управління персоналом, "Управління персоналом та економіка праці", Киев

Высшее, с 10.2012 по 10.2013 (1 год)

Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології

Економіки та управління персоналом , "Управління персоналом та економіка праці", Киев

Неоконченное высшее, с 10.2009 по 10.2012 (3 года)

Донецький державний технікум економіки і хімічних технологій

Організація виробництва, Донецк

Среднее специальное, с 09.2004 по 03.2007 (2 года 6 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), навики роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Outlook Express), 1С:Предприятие 8.2.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Знання мов: українська, російська, англійська зі словником.
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості: вміння швидко орієнтуватися в ситуації,що склалася і приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, ціленаправленість, наполеглевість, пунктуальність,прагнення до професійного росту.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: