Резюме від 1 жовтня 2019 PRO

Екатерина

Помощник руководителя, руководитель, администратор, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Guests relation

з 07.2018 по 05.2019 (10 місяців)
Sharm Grand Plaza, Sharm-El-Sheikh (Готелтний бізнес)

Адміністратор та помічник директора

з 03.2017 по нині (7 років 2 місяці)
СПА, Киев (Красота, масаж, релакс)

Допомога директору в роботі та у вирішенні організаційних, фінансових питань.
Координування роботи співробітників.
Прийом дзвінків і запис клієнтів.
Консультація клієнтів по послугах салону,
за вартістю, за показаннями і протипоказаннями.
Продаж косметики і засобів для домашнього догляду.
Контроль наявності необхідних коштів, справність апаратури.
Проведення розрахунків з клієнтами, робота з касою, касовим апаратом.
Відмінне володіння ПК.
Вирішення конфліктних ситуацій.
Розрахунок заробітної плати співробітників та бухгалтерська звітність.

Адміністратор

з 03.2016 по 03.2017 (1 рік)
СПА салон, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Координування роботи співробітників.
Прийом дзвінків і запис клієнтів.
Консультація клієнтів по послугах салону, за показаннями і протипоказаннями.
Продаж косметики і засобів для домашнього догляду;
Контроль наявності необхідних коштів, справність апаратури;
Проведення розрахунків з клієнтами, робота з касою, касовим апаратом;
Відмінне володіння ПК;
Вирішення конфліктних ситуацій;
Розрахунок заробітної плати співробітників та бухгалтерська звітність.
варів.

Освіта

КНУКіМ

Кіно, телебачення. Тележурналіст, диктор, ведучий теле, - радіо програм., Киев
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 10 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК Англійська мова

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Здатна виконати поставлене керівництвом переді мною завдання, використовуючи свої навички, не нехтуючи порад більш досвідчених колег.
Вмію реалізовувати на практиці незвичайні ідеї.
Легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку та національності. Налагоджую контакти, вмію заохотити та зацікавити.
Забезпечити СЕРВІС в салоні.
Координувати роботу співробітників.
Вести запис клієнтів по телефону і безпосередньо на ресепшн.
Консультувати клієнтів по телефону щодо послуг салону,
за вартістю, за показаннями і протипоказаннями до проведення процедур.
Проводити розрахунки з клієнтами, робота з касою, касовим апаратом. Проводити опитування клієнтів.
Вирішувати конфліктні ситуації.
Розрахунок заробітної плати співробітників та бухгалтерська звітність.
Вести внутрішню документацію салону в установленому порядку.
Відмінне володіння ПК.
Володіння англійською мовою.
Проводити презентації послуг салону.
Забезпечити рівень продажів в салоні.
Здійснювати продаж послуг і супутніх товарів.
Проводити рекламні акції у середині салону (в деяких випадках навіть придумувати ці акції).
Контролювати трудову дисципліну.
Контролювати чистоту і порядок в приміщеннях салону і на прилеглій до будівлі території.
Особисті якості: комунікабельна, пунктуальна, працьовита, акуратна, відповідальна, в міру честолюбна, креативна, самокритична, не конфліктна, гарні організаторські здібності, аналітичне мислення, легко навчаюсь, допитлива, хороше почуття гумору.
2000-2002- бальні танці (грамоти і призи). 2002-2009- музична школа, по класу віолончель, фортепіано. 2007- переможниця обласного конкурсу, молодих літіраторов. Наявності закордонного паспорта.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: