Резюме від 13 березня 2017

Юля

Специалист тендерного отдела, снабжения (строительство), 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Drozdiuk Julia
Female, 27 years, born on 1 August 1989

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») — preferred means of communication

Reside in: Kyiv
Citizenship: Ukraine, work permit at: Ukraine
Not ready to relocate, not ready business trips

Desired position and salary
Junior Procurement Specialist 500
Administrative Personnel USD
• Workflow Management
Employment: full time
Work schedule: full day
Desired travel time to work: any

Work experience — 5 years 7 months
January 2013 — till ISSP | Information Systems Security Partners
now Kyiv, www.issp.ua
4 years 3 months
Administrative specialist
• Maintenance of paperwork, preparation of orders, sending and receiving of correspondence.

• Communication with customers in terms of service issues.
• monitoring the implementation of terms of an agreements, NDA.
Registry maintenance contracts .
• Preparing Invoices and follow up to client for Payment received.
• Receipt, verification, registration of accounting documents.
• Preparation of official letters.
• Working out of commercial documents (commercial quote, contracts, tender documentation).
• Monitoring legislative changes, relevant tenders and preparing documents for them (including state
structures).

September 2011 — ISSP | Information Systems Security Partners
January 2013 Kyiv, www.issp.ua
1 year 5 months
Office Manager
• Meeting visitors in the office.
• Management team support.
• Management's calendar management.
• Managing incoming calls.
• Organization of business trips (visa support, booking tickets, hotels, transfers).
• Working with office equipment (scanner, fax, printer) assist in different Company activities.
• Accounting and registration of the official correspondence.
• Administrative activities in a support and assistance to office.
• Administrative support to chief officers of the company.

Education
Higher

Resume updated 13 March 2017 at 22:56
2013 Dragomanov National Pedagogical University, Kyiv
management, manager in social work

Key skills
Languages Ukrainian — native
English — I can attend an interview

Skills MS Outlook MS PowerPoint MS Office Teamplayer Teambuilding

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: