Резюме від 11 травня 2017

Аліна

Администратор офиса, 8 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Вишневе (Київська обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Зубро Аліна Валентинівна
Вік:32 рік
Місто проживання: Київська обл., м. Вишневе
Сімейне положення: не одружена
Телефон, e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта
2002 — 2006 р.р.
ВНЗ ВМУРоЛ «Україна»
Ступінь бакалавра з менеджменту
Освіта
2006 —2007 р.р.
ВНЗ ВМУРоЛ «Україна»
Ступінь магістра з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності (з відзнакою)

Ціль
Самореалізація з суспільною користю

Досвід роботи
ВНЗ ВМУРоЛ «Україна»
Посада ассистент кафедри
менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
з 09.2007 —11. 2011р.р.
Обов’язки:
- Розробляла робочі та навчальні програми по дисцилінах, які викладала: міжнародний менеджмент, міжнародна економіка, менеджмен ЗЕД, товарна інноваційна політика, конкурентоспроможність підприємства, інформаційні технології в менеджменті; вела індивідуальні плани викладача; прймала заліки та іспити по дисциплінах які були у навантажені; проводила кураторсько-виховну роботу зі студентами; брала участь у профорієнтаційній роботі кафедри.

Досвід роботи
ВНЗ ВМУРоЛ «Україна»
Посада фахівець I - категорії кафедри банківської справи
11.2011 — 08.2013р.р.
Обов’язки:
- приймала участь в організації навчального процесу кафедри; опрацьовувала, вивчала та вела облік нормативних документів МОНУ, положень, наказів, розпоряджень та інструкцій університету; вела облік документації кафедри, педагогічного навантаження, робочих програм, тематичних та індивідуальних планів викладачів; приймала участь у розрахунку педагогічного навантаження викладачів кафедри; приймала участь у складанні планів роботи та звітної документації кафедри; вела облік педагогічного навантаження викладачів кафедри; надавала допомогу студентам в організації підготовки до навчальних занять, складання заліків, іспитів;приймала участь в організації виховної роботи зі студентами та старостами груп;вела облік надходження навчально-методичної літератури, друкування документів, робочих матеріалів, підготовка та ведення документації до ДЕКу кафедри; здійснювала контроль за ведення журналів кафедри, здачею академічної заборгованості студентів та ведення журналів навчальних занять.

Досвід роботи
ВНЗ УДУФМТ реорганізовано шляхом переведення до КНТЕУ
Посада провідний фахівець кафедри фінансів
та фінансово-економічної безпеки, 2016 року переведено на посаду старшого лаборанта кафедри банківської справи
09.2013 —11.2016р.р.
Обов’язки:
- приймала участь в організації навчального процесу кафедри; опрацьовувала, вивчала та вела облік нормативних документів МОНУ, положень, наказів, розпоряджень та інструкцій університету; вела облік документації кафедри, педагогічного навантаження, робочих програм, тематичних та індивідуальних планів викладачів; приймала участь у розрахунку педагогічного навантаження викладачів кафедри; приймала участь у складанні планів роботи та звітної документації кафедри; вела облік педагогічного навантаження викладачів кафедри; надавала допомогу студентам в організації підготовки до навчальних занять, складання заліків, іспитів; приймала участь в організації виховної роботи зі студентами; вела облік надходження навчально-методичної літератури, друкування документів, робочих матеріалів, підготовка та ведення документації кафедри; здійснювала контроль за ведення журналів кафедри, здачею академічної заборгованості студентів та ведення журналів навчальних занять.

Вміння та навички
Досвід педагогічної діяльності. Знання ділової української мови. Комп'ютерні навички: володіння персональним комп’ютером на рівні користувача. Word, Excel, Internet

Готувала акредитаційну справу по спеціальності 8.03050801 «Банківська справа» 2013 році
Знання певної специфіки, участь в проектах професійні знання і досвід.

Додаткова інформація
Диплом за активну участь і проведення Міжнародного тижня освіти дорослих
«Акція ЮНЕСКО» 2012 рік. Дисциплінована, відповідальна, працелюбна.

Схожі кандидати

Офіс-менеджер
15000 грн, Вишневе (Київська обл.)

Помічник керівника, адміністративний менеджер
26000 грн, Вишневе (Київська обл.), Київ

Помічник керівника
27000 грн, Вишневе (Київська обл.), Київ, Софіївська Борщагівка

Адміністратор на ресепшн, помічник керівника
18000 грн, Вишневе (Київська обл.), Київ , ще 2 міста

Помічник керівника, адміністратор
Вишневе (Київська обл.), Крюківщина , ще 2 міста

Секретар-референт
Вишневе (Київська обл.), Київ , ще 8 міст

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: