Резюме від 23 жовтня 2022

Сергей

Менеджер ресторана

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

ВІДОМОСТІ ПРО СЕБЕ:

П.І.Б.:ПРИХОДЬКО
СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ

Адреса:Україна, 03067, м. Вишневе
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження:15.08.1979 р.
Сімейний стан:Одружений, маю сина

ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ:Працевлаштування з перспективою кар’єрного та професійного росту
ОСВІТА:
1996 р. – 1999 р.Київський технікум готельного господарства, факультет громадського харчування
Спеціалізація: повар, бармен, офіціант (стаціонар);

2003 р. – 2006 р.Київський університет туризму, економіки та права, факультет економіки та менеджменту (заочно)
СпеціалізаціяМенеджмент організації

ДОСВІД РОБОТИ:
Червень 2020-
Лютий 2022 Водій на власному авто

Червень 2018- Готельно-ресторанний комплекс
Грудень 2019 "Софіївський Посад",
банкетний менеджер

Серпень 2017- Ресторан «Don Mare»(Оушен Плаза),
Березень 2018 помічник керівника


Березень 2016- Ресторан «La Piazza»,
Квітень 2017 адміністратор

Вересень 2015- Ресторан, концерт-хол «Beletage», Березень 2016 адміністратор

Вересень 2013- Італійський ресторан-піцерія «Перфетто»,
Вересень 2015 керуючий ресторану

Вересень 2011- Кубинський ресторан « La Bodeguita del Medio»,
Травень 2013 адміністратор ресторану

Січень 2011-Ресторан «БИФ М'ясо&Вино», менеджер
Вересень 2011
До кола обов’язків входило:
Зустріч та постійне спілкування з гостями ресторану.
Аналіз динаміки продажів і основних показників роботи ресторану.
Оперативне управління рестораном (управління персоналом 80 чоловік).
Підбір персоналу (навчання, мотивація, адаптація).
Санітарно-виробничий і дисциплінарний контроль ресторану.
Ведення господарської діяльності.
Ведення внутрішньої звітності.
Проведення необхідних тренінгів та атестацій персоналу з метою підвищення рівня знань.

Лютий 2004 -Ресторан «Ле Гранд Кафе», адміністратор
Грудень 2010
До кола обов’язків входило:
Організація виробничо-господарської і фінансової діяльності.
Підбір персоналу (вчення, мотивація, адаптація).
Оперативне управління рестораном (управлінський облік і документообіг, управління персоналом 50 чоловік).
Санітарно-виробничий і дисциплінарний контроль ресторану.
Аналіз динаміки продажів і основних показників роботи ресторану
Касова дисципліна та інкасація.
Рекламні акції - пов'язані з просуванням і підтримкою іміджу підприємства, а так само налагодження і підтримка зворотнього зв'язку з цільовою аудиторією для залучення в заклад нових гостей і збереження вже існуючої клієнтської бази.
Зустріч та спілкування з гостями ресторану.
Організація тематичних вечірок, свят, ВІП-заходів. Організація виїзного обслуговування. Контроль дотримання стандартів сервісу і якості обслуговування. Вирішення конфліктних ситуацій.
Організація і проведення банкетів, фуршетів, корпоративних вечірок.
Ведення господарської діяльності.
Ведення внутрішньої звітності.
Дослідження ринку ресторанного бізнесу.

Лютий 2001 -Ресторан «Ле Гранд Кафе», офіціант
лютий 2004
До кола обов’язків входило:
Обслуговування відвідувачів.
Прийом замовлень та рекомендації по стравам, алкогольним напоям та винам.
Обслуговування банкетів, фуршетів, ВІП вечірок та кетеринг.
Сервіровка столів та підготовка ресторану до роботи.
Проходження тренінгів щодо поліпшення якості обслуговування.

Березень 1999-Ресторан «Золота рибка» - офіціант
Листопад 2001
До кола обов’язків входило:
Обслуговування відвідувачів.
Прийом замовлень та рекомендації по стравам, алкогольним напоям та винам.
Обслуговування банкетів, фуршетів, ВІП вечірок.
Сервіровка столів та підготовка ресторану до роботи.

Квітень 1998-Бар «DAB» - бармен
Жовтень 1998

Під час навчання в технікумі проходив учбову практику в ресторанах готелів «Братислава» , «Русь» та «Дніпро»

НАВИЧКИ ТА ЗДІБНОСТІ:

Мови:Вільна українська та російська, базовий рівень англійської.
Комп'ютер:MS Word, Excel , «IIKO», «ТРІО» , «PROFIT» , «D2» , « R-Keeper»

Особисті
характеристики:Високі організаційні здібності, хороші навики управління командою. Здатність швидко приймати рішення і знаходити вихід із складних ситуацій, стресостійкість. Швидко сприймаю нові ділянки роботи і адаптуюся до нових вимог. Уміння знаходити спільну мову з гостями і персоналом. Відповідальність, надійність, дисциплінованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: