• PRO

Svitlana

Керівник (ЗЕД, логістика, B2B sales, контракти, комерційна діяльність), 100 000 грн

Розглядає посади:
Керівник (ЗЕД, логістика, B2B sales, контракти, комерційна діяльність), Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер В2В продажів (експорт)

з 07.2022 по нині (3 роки 1 місяць)
Forankra Poland, Інші країни (Легка промисловість)

Розвиток та здійснення продажів продуктів компанії-виробника в Україні та странах Балтії.
Участь в міжнародних виставках, конференціях в якості представника компанії, проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами.
Переклад сайтів forankra.pl certex.pl

Директор з маркетингу

з 05.2020 по 09.2021 (1 рік 4 місяці)
Smart Maritime Group (суднобудівна верф), Херсон (Машинобудування)

• комплектування штату дирекції кваліфікованими працівниками на 100%;
• розробка навчальних матеріалів з технік продажів, коучинг, тестування співробітників на знання технік продажів, завдання Incoterms, залучення зовнішнього тренера з продажу для навчання персоналу дирекції;
• зростання клієнтської бази + 30,6%;
• виконання бюджету компанії у 2020 р;
• скорочення ДЗ;
• розробка інформаційно-рекламних матеріалів, брендованої продукції СМГ;
• актуалізація сайту СМГ;
• розвиток каналу продажу в умовах карантинних обмежень COVID через агентів, брокерів, посередників: підписано 5 контрактів з європейськими агентами, 4 меморандуми про співпрацю з болгарськими верфями, 2 NDA з голландськими брокерами;
• підписано та успішно реалізовано контракт на модернізацію 4 судів компанії AMASUS;
• розроблено та затверджено маркетингову стратегію СМГ.

Начальник відділу В2В продажів

з 08.2019 по 05.2020 (9 місяців)
ТОВ "Нова Пошта Інтернешнл", Київ (Транспорт, логістика)

• Планування та контроль виконання планів продажу;
• Підбір, адаптація, навчання та коучинг персоналу
• Поліпшення процесів продажу, контроль виконання KPI команди
• Активний пошук та залучення нових клієнтів;
• Зустрічі з ТОП клієнтами та проведення презентацій;
• Скорочення та контроль ДЗ.
Результат:
• Комплектування штату відділу В2В продажу на 100%;
• Виконання планових показників продажу;
• Збереження та розвиток діючої клієнтської бази;
• Залучення нових клієнтів;

Начальник комерційного відділу

з 07.2012 по 04.2017 (4 роки 9 місяців)
АСК "Укррічфлот", Київ (Транспорт, логістика)

• Планування та контроль факту БДДС Компанії на щорічній та щомісячній основі.
• Контроль ДЗ.
• Розробка та впровадження регламентуючих документів Компанії щодо комерційної, договірної роботи, обробки комерційних запитів, тарифної політики.
• Робота з клієнтами Компанії (у тому числі, але не виключно – перевалка вантажів у портах, фрахт, агентські, експедиторські, брокерські компанії, власники вантажів).
• Контроль, оптимізація роботи комерційних департаментів філій (5 річкових портів) та центрального офісу.
• Договірна робота щодо доходних договорів (перевалка вантажів у портах, фрахт, оренда, комплексне обслуговування флоту).
• Ціноутворення.
•Розрахунок логістичних схем при доставці вантажів власним річковим флотом Компанії та перевалці у портах Компанії.
• Аналіз розрахунків річкової логістики та альтернативних доставок наземним транспортом.
• Робота з митною базою.
•Претензійна робота.
•Проведення переговорів.
•Участь в конференціях.
Результат:
1.Скорочення дебіторської заборгованості на 90%
2. Розробка, імплементація та практичне застосування розроблених регламентів та маршрутів роботи з комерційними запитами та прибутковими договорами в системі 1С:ДО
3. Створення типових договорів, уніфікація договірної бази та номенклатури у системі 1С
4. Оптимізація та систематизація роботи департаменту у розрізі портів та центрального офісу.
5. Скорочення кількості рекламацій з боку клієнтів, утримання бази клієнтів, що діє, залучення нових клієнтів.
6. Виконання планових показників за обсягами перевалки, перевезення вантажів власним флотом та отримання доходу Компанії

Заступник директора

з 04.2010 по 05.2012 (2 роки 1 місяць)
ТОВ «Техно-Парк», Миколаїв (Миколаївська обл.) (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки
•Організація закупівель сільськогосподарської продукції регіонах.
• Постачання продукції первинної переробки на заводи з виробництва соків, пюре, концентратів (Сандора, Вітмарк, Яблуневий Дар, ін.).
• Пошук та забезпечення транспортної доставки продукції кінцевим споживачам-заводам у різних регіонах України.
• Контроль фінансово-економічної діяльності підприємства.

Комерційний директор

з 06.2008 по 03.2010 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Торгівельний Дом «Карго Авто України», Миколаїв (Миколаївська обл.) (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки –
• Контроль фінансово-економічної діяльності підприємства
• Вирішення та узгодження питань у контролюючих та виконавчих інстанціях.
• Контроль за технічним станом автопарку (20 одиниць).
• Забезпечення безперебійної роботи підприємства.
Результат:
1.Зменшення дебіторської та кредиторської заборгованостей підприємства на 75%.
2. Поліпшення контролю та технічного стану рухомого складу підприємства.
3. Зменшення кількості скарг із боку пасажирів.
4. Організація роботи терміналу з приймання з судна, зберігання, митного очищення імпортних легкових автомобілів.

Інженер групи маркетингу та логістики

з 11.2003 по 06.2008 (4 роки 7 місяців)
ДП Миколаївський морський торговельний порт, Миколаїв (Транспорт, логістика)

Обов'язки –
• Вивчення та аналіз вітчизняних та зарубіжних ринків транспортних послуг.
• Договірна робота, проведення переговорів, робота з клієнтами.
• Аналіз застосування тарифів, ставок, розрахунків.
• Підготовка техніко-економічних обґрунтувань створення стивідорних компаній.
• Участь у перевірках діяльності портів у складі комісій КРУ Мінтрансзв'язку.
Результат:
1. Надання знижок до діючих ставок на підставі ТЕО, як наслідок – залучення нових, утримання існуючих вантажопотоків.
2. Розроблено ТЕО зі стивідорних компаній, які на сьогоднішній день успішно працюють у порту.
3. Забезпечення роботи з іноземними контрагентами шляхом укладання договорів, участі у переговорах як перекладач

Освіта

Національний університет кораблебудування

Економіка підприємства, Миколаїв
Вища, з 2007 по 2010 (3 роки)

Спеціалист з економіки підприємства

Український державний морський технічний університет

Інженер - кораблебудівник, Миколаїв
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)

Сертифікат перекладача технічної англійської мови

Додаткова освіта та сертифікати

Анализ данных и прогнозирование в MS Excel

2017, 1 месяц

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Management skills
  • 1С УПП
  • Документооборот
  • Месплан
  • ТМкарта
  • 1С:Документооборот
  • 1C:Document Management
  • Комунікабельність
  • SAP ERP
  • Ведення CRM
  • Водійські права кат. B
  • Управління персоналом
  • Робота з клієнтами
  • Навчання персоналу
  • Організація логістики
  • Ведення переговорів
  • Kanban
  • Trello

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — вище середнього

Додаткова інформація

Заміжня, маю дитину 6 років.
Посвідчення водія, кат. В, безаварійний досвід понад 15 років
Член Національної Спілки Журанлістів України.
Перерва в робочій діяльності з причини вагітності та доглядом за дитиною.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: