- PRO
Svitlana
Керівник (ЗЕД, логістика, B2B sales, контракти, комерційна діяльність), 100 000 грн
- Розглядає посади:
- Керівник (ЗЕД, логістика, B2B sales, контракти, комерційна діяльність), Менеджер з продажу
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 44 роки
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3966228/
Досвід роботи
Менеджер В2В продажів (експорт)
з 07.2022 по нині
(3 роки 1 місяць)
Forankra Poland, Інші країни (Легка промисловість)
Розвиток та здійснення продажів продуктів компанії-виробника в Україні та странах Балтії.
Участь в міжнародних виставках, конференціях в якості представника компанії, проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами.
Переклад сайтів forankra.pl certex.pl
Директор з маркетингу
з 05.2020 по 09.2021
(1 рік 4 місяці)
Smart Maritime Group (суднобудівна верф), Херсон (Машинобудування)
• комплектування штату дирекції кваліфікованими працівниками на 100%;
• розробка навчальних матеріалів з технік продажів, коучинг, тестування співробітників на знання технік продажів, завдання Incoterms, залучення зовнішнього тренера з продажу для навчання персоналу дирекції;
• зростання клієнтської бази + 30,6%;
• виконання бюджету компанії у 2020 р;
• скорочення ДЗ;
• розробка інформаційно-рекламних матеріалів, брендованої продукції СМГ;
• актуалізація сайту СМГ;
• розвиток каналу продажу в умовах карантинних обмежень COVID через агентів, брокерів, посередників: підписано 5 контрактів з європейськими агентами, 4 меморандуми про співпрацю з болгарськими верфями, 2 NDA з голландськими брокерами;
• підписано та успішно реалізовано контракт на модернізацію 4 судів компанії AMASUS;
• розроблено та затверджено маркетингову стратегію СМГ.
Начальник відділу В2В продажів
з 08.2019 по 05.2020
(9 місяців)
ТОВ "Нова Пошта Інтернешнл", Київ (Транспорт, логістика)
• Планування та контроль виконання планів продажу;
• Підбір, адаптація, навчання та коучинг персоналу
• Поліпшення процесів продажу, контроль виконання KPI команди
• Активний пошук та залучення нових клієнтів;
• Зустрічі з ТОП клієнтами та проведення презентацій;
• Скорочення та контроль ДЗ.
Результат:
• Комплектування штату відділу В2В продажу на 100%;
• Виконання планових показників продажу;
• Збереження та розвиток діючої клієнтської бази;
• Залучення нових клієнтів;
Начальник комерційного відділу
з 07.2012 по 04.2017
(4 роки 9 місяців)
АСК "Укррічфлот", Київ (Транспорт, логістика)
• Планування та контроль факту БДДС Компанії на щорічній та щомісячній основі.
• Контроль ДЗ.
• Розробка та впровадження регламентуючих документів Компанії щодо комерційної, договірної роботи, обробки комерційних запитів, тарифної політики.
• Робота з клієнтами Компанії (у тому числі, але не виключно – перевалка вантажів у портах, фрахт, агентські, експедиторські, брокерські компанії, власники вантажів).
• Контроль, оптимізація роботи комерційних департаментів філій (5 річкових портів) та центрального офісу.
• Договірна робота щодо доходних договорів (перевалка вантажів у портах, фрахт, оренда, комплексне обслуговування флоту).
• Ціноутворення.
•Розрахунок логістичних схем при доставці вантажів власним річковим флотом Компанії та перевалці у портах Компанії.
• Аналіз розрахунків річкової логістики та альтернативних доставок наземним транспортом.
• Робота з митною базою.
•Претензійна робота.
•Проведення переговорів.
•Участь в конференціях.
Результат:
1.Скорочення дебіторської заборгованості на 90%
2. Розробка, імплементація та практичне застосування розроблених регламентів та маршрутів роботи з комерційними запитами та прибутковими договорами в системі 1С:ДО
3. Створення типових договорів, уніфікація договірної бази та номенклатури у системі 1С
4. Оптимізація та систематизація роботи департаменту у розрізі портів та центрального офісу.
5. Скорочення кількості рекламацій з боку клієнтів, утримання бази клієнтів, що діє, залучення нових клієнтів.
6. Виконання планових показників за обсягами перевалки, перевезення вантажів власним флотом та отримання доходу Компанії
Заступник директора
з 04.2010 по 05.2012
(2 роки 1 місяць)
ТОВ «Техно-Парк», Миколаїв (Миколаївська обл.) (Сільське господарство, агробізнес)
Обов'язки
•Організація закупівель сільськогосподарської продукції регіонах.
• Постачання продукції первинної переробки на заводи з виробництва соків, пюре, концентратів (Сандора, Вітмарк, Яблуневий Дар, ін.).
• Пошук та забезпечення транспортної доставки продукції кінцевим споживачам-заводам у різних регіонах України.
• Контроль фінансово-економічної діяльності підприємства.
Комерційний директор
з 06.2008 по 03.2010
(1 рік 9 місяців)
ТОВ «Торгівельний Дом «Карго Авто України», Миколаїв (Миколаївська обл.) (Автобізнес та автосервіс)
Обов'язки –
• Контроль фінансово-економічної діяльності підприємства
• Вирішення та узгодження питань у контролюючих та виконавчих інстанціях.
• Контроль за технічним станом автопарку (20 одиниць).
• Забезпечення безперебійної роботи підприємства.
Результат:
1.Зменшення дебіторської та кредиторської заборгованостей підприємства на 75%.
2. Поліпшення контролю та технічного стану рухомого складу підприємства.
3. Зменшення кількості скарг із боку пасажирів.
4. Організація роботи терміналу з приймання з судна, зберігання, митного очищення імпортних легкових автомобілів.
Інженер групи маркетингу та логістики
з 11.2003 по 06.2008
(4 роки 7 місяців)
ДП Миколаївський морський торговельний порт, Миколаїв (Транспорт, логістика)
Обов'язки –
• Вивчення та аналіз вітчизняних та зарубіжних ринків транспортних послуг.
• Договірна робота, проведення переговорів, робота з клієнтами.
• Аналіз застосування тарифів, ставок, розрахунків.
• Підготовка техніко-економічних обґрунтувань створення стивідорних компаній.
• Участь у перевірках діяльності портів у складі комісій КРУ Мінтрансзв'язку.
Результат:
1. Надання знижок до діючих ставок на підставі ТЕО, як наслідок – залучення нових, утримання існуючих вантажопотоків.
2. Розроблено ТЕО зі стивідорних компаній, які на сьогоднішній день успішно працюють у порту.
3. Забезпечення роботи з іноземними контрагентами шляхом укладання договорів, участі у переговорах як перекладач
Освіта
Національний університет кораблебудування
Економіка підприємства, Миколаїв
Вища, з 2007 по 2010 (3 роки)
Спеціалист з економіки підприємства
Український державний морський технічний університет
Інженер - кораблебудівник, Миколаїв
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)
Сертифікат перекладача технічної англійської мови
Додаткова освіта та сертифікати
Анализ данных и прогнозирование в MS Excel
2017, 1 месяц
Знання і навички
- MS Excel
- MS Office
- Пользователь ПК
- Management skills
- 1С УПП
- Документооборот
- Месплан
- ТМкарта
- 1С:Документооборот
- 1C:Document Management
- Комунікабельність
- SAP ERP
- Ведення CRM
- Водійські права кат. B
- Управління персоналом
- Робота з клієнтами
- Навчання персоналу
- Організація логістики
- Ведення переговорів
- Kanban
- Trello
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Німецька — початковий
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Польська — вище середнього
Додаткова інформація
Заміжня, маю дитину 6 років.
Посвідчення водія, кат. В, безаварійний досвід понад 15 років
Член Національної Спілки Журанлістів України.
Перерва в робочій діяльності з причини вагітності та доглядом за дитиною.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
100 000 грн
Інші країни, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- B2B Sales Manager, Forankra Poland, 3 роки 1 місяць
- CMO, REPNAV LDA (shiprepair yard, Angola), 1 рік 11 місяців
Схожі кандидати
-
Керівник логістичного відділу
Інші країни, Одеса -
Комерційний директор
120000 грн, Івано-Франківськ, Львів , ще 4 міста -
Директор по продажам
185000 грн, Дистанційно -
Директор з продажу
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Керівник відділу продажу
50000 грн, Одеса, Дистанційно -
Керівник відділу продажу
Львів, Дистанційно