Резюме від 23 квітня 2018

Тетяна

Керівник відділу, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник Начальника відділу обслуговування суб’єктів господарювання;Головний спеціаліст Управління контролю та супроводження клієнтських операцій.

з 05.2011 по нині (13 років)
Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- відкриття\закриття поточних рахунків у національній та іноземній валютах корпоративних клієнтів на підставі отриманого пакета документів ;
-виявлення фінансових операцій, що підлягають обов’язковому внутрішньому фінансовому моніторингу;
-прийом платіжних доручень від клієнтів на перерахування грошових коштів з поточних рахунків;
-проведення платежів через системи дистанційного обслуговування «Клієнт- Банк»;
-прийом чеків для виплати готівкових коштів, перевірка правильності їх заповнення і тотожність підписів на чеках із зразками підпису ;
-видача виписок, довідок, контроль за сплатою комісій Банку ;
-оформлення відповідей на запити державних органів та клієнтів по поточних рахунках корпоративних клієнтів ;
-формування зшивів меморіальних документів дня в національній та іноземній валютах;
-здійснення поточного контролю за порядком класифікації клієнтів за групами ризику;
-обслуговування банківських індивідуальних сейфів та утримання комісії за обслуговування;
-ведення обліку коштів та списання з балансових рахунків 3720;
-ведення Журналів імпорту та експорту товарів (послуг);
-отримання, перевірка на повноту та відповідність реквізитів платіжних доручень у іноземній валюті та заявок на купівлю,продаж та конверсію іноземної валюти ;
- надання консультацій клієнтам банку з питань проведення експортно-імпортних операцій;
- оформлення купівлі та видачі (повернення невикористаних коштів) готівкових коштів клієнтам на відрядження , відповідно до наданих клієнтом документів;
- контроль правильності зведення в АБС Б2 умов банківських операцій (активних та пасивних);
- контроль відповідності введених в АБС Б2 затверджених тарифних планів, індивідуальних тарифних пакетів ;
- бухгалтерський облік доходів та витрат за операціями з клієнтами та контрагентами Банку ;
- внесення змін до АБС Б2 щодо класифікації кредитних операцій згідно протоколу Кредитного комітету ;
- накладення арештів на рахунки клієнтів згідно Постанов про накладення арештів ;
- участь у вивірці залишків за коррахунками в іноземній валюті спільно з співробітникам Казначейства та Управління валютних операцій ;
- бухгалтерський супровід операцій з кредитними ресурсами в іноземній валюті, у тому числі за операціями МБК
- бухгалтерський супровід та заведення міжбанківських «Сделок» в АБС Б2 (купівля-продаж валюти, конвертація валют,розміщення депозитних сертифікатів SWAP, DEPO, FOREX).

Провідний спеціаліст відділу обслуговування корпоративних клієнтів

з 01.2009 по 05.2011 (2 роки 4 місяці)
ПАТ»Альфа-Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

„Рівненський інститут Слов’янознавства”

Факультет „Міжнародні економічні відносини” спеціальність „Банківська справа”., Рівне
Вища, з 2005 по 2008 (2 роки 8 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК Обробка та контроль первинної документації по закупці товару. Облік продукції на складі.

Додаткова інформація

Досвідчений користувач ПК (Windows 2000, Excel, Word, Internet Explorer, ОДБ, ЛІГА-ЗАКОН, Б2). Комунікабельна, відповідальна, наполеглива в досягненні поставленої мети, цілеспрямована, вміння планувати свою роботу, ініціативність . Володіння українською, російською мовою - вільно , англійською із словником.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: