Оксана

Менеджер по роботі з клієнтами (Support), 18 000 грн

Розглядає посади: Менеджер по роботі з клієнтами (Support), Direct-менеджер, Менеджер з підтримки клієнтів, Оператор call-центру, Адміністратор, Особистий помічник, Адміністратор курсів, Менеджер з комунікацій
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 33 роки
Місто проживання: Вінниця
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами (Support), Direct-менеджер, Менеджер з підтримки клієнтів, Оператор call-центру, Адміністратор, Особистий помічник, Адміністратор курсів, Менеджер з комунікацій
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з підтримки клієнтів

з 01.2025 по 12.2025 (1 рік)
Gelios School, Дистанційно (Освіта, наука)

Забезпечення ефективної взаємодії з учнями та їх батьками, що включає оперативне вирішення запитів, моніторинг прогресу, а також організацію процесу продовження абонементів та підтримки лояльності клієнтів.

Support manager

з 06.2023 по 01.2025 (1 рік 8 місяців)
МАТЕМА, Дистанційно (Освіта, наука)

Спілкування з батьками, учнями та вчителями через чат, email, Viber, Telegram для вирішення їхніх запитів. Регулярне інформування батьків про навчальний процес і досягнення учня. Отримання зворотного зв'язку від батьків. Моніторинг залишку невикористаних уроків. Підбір вчителя для учня відповідно до побажань батьків.

Менеджер консолідованої інформації

з 09.2018 по 10.2025 (7 років 2 місяці)
Мегаспорт, Вінниця (Роздрібна торгівля)

здійснення контролю системи захисту

Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2016 по 04.2018 (2 роки 4 місяці)
Premium Call, Віниця (Телекомунікації, зв'язок)

Взаємодія з клієнтами: прийом замовлень, інформування про статус доставки, вирішення конфліктних ситуацій або затримок.

Менеджер інтернет-магазину

з 12.2014 по 01.2016 (1 рік 2 місяці)
King Call, Винница (Роздрібна торгівля)

Підтвердження замовлень і додаткові продажі.

Освіта

ВДПУ ім. М.Коцюбинського

Факультет - педагогіки, психології і мистецтв. Спеціальність - психологія., Винница
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

I - фестиваль практичної психології.

(23.11.2010 (тривалість - 6 годин))

IV- фестиваль практичної психології.

(6.12.2012 (тривалість - 6 годин))

Тренінги на попередніх місяцях роботи

2024

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Internet Explorer
  • Ведення CRM
  • Користувач ПК
  • Windows
  • CRM
  • Комунікабельність
  • Саморозвиток
  • Canva

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Польська — початковий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Маю високий рівень самомотивації. Легко встановлюю зв'язки з різними людьми та працюю в команді, сприяючи спільному успіху та досягненню цілей. Відповідально ставлюся до своїх обов'язків та завдань, завжди дотримуючись строків.
Наявність персонального комп’ютера, високошвидкісного та стабільного інтернету, гарнітури, швидкий друк, вміння працювати в режимі багатозадачності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: