Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Валерія

Менеджер з продажу, 20 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент бизнес аналітика/системного інтегратора

з 01.2024 по нині (3 місяці)
ФОП, Харків (IT)

1. Ведення календарів.
2. Синхронізація зустрічей команди аналітиків..
3. Нотація зустрічей.
4. Підготовка презентацій, комерційних пропозицій.
5. Контроль за виконанням задач.
6. Коммуникація з командою інтеграції.
7. Допомога с налаштуванні CRM Creatio, Zoho.

Помічник керівника, менеджер

з 03.2023 по 11.2023 (8 місяців)
Factum, Одеса (Автобізнес та автосервіс)

1.Пошук потенційних клієнтів:
Активно досліджувала ринок з метою виявлення потенційних клієнтів та їх потреб.

2.Первинний контакт з клієнтом:
З легкістю та професіоналізмом встановлювала первинні контакти з клієнтами, створюючи сприятливе враження про компанію.

3.Презентація послуг компанії:
Проявляла впевненість та креативність при представленні спектру послуг компанії, підкреслюючи їх переваги та цінність для клієнта.

4.Ведення стрес-переговорів:
Керувала процесом переговорів, враховуючи інтереси обох сторін та досягаючи взаємовигідних рішень.

5.Підготовка комерційних пропозицій:
Складала привабливі комерційні пропозиції, відображаючи особливості послуг компанії.

6.Закриття угоди:
Успішно завершувала угоди, забезпечуючи узгодження умов та підписання необхідних документів.

7.Повторне приваблення клієнтів до співпраці:
Ефективно керував відносинами з клієнтами, створюючи стратегії повторного приваблення та утримання, засновані на високому рівні сервісу та увазі до їх потреб.

8. Допомагала керівнику у вирішенні поточних задач та складних моментів.

B2C Sales manager

з 10.2020 по 03.2021 (5 місяців)
Sollers Group, Харьков (IT)

1.Збір та дослідження інформації.
Активний збір та аналіз даних для виявлення тенденцій та можливостей в галузі.

2. Пошук майбутніх клієнтів:
Систематичне вивчення ринку з метою виявлення клієнтів та розробки стратегії для їх залучення.

3. Спілкування з покупцями:
Ефективна взаємодія з клієнтами, будування довгострокових відносин.

4.Виконання плану з продажу товару:
Систематичне досягнення та встановлених цілей продаж, заснованих на аналізі ринку.

5.Укладання договорів та проведення угод:
Проведення переговорів та успішне укладення угод.

6. Складання звітних документів:
Ведення документації, включаючи звіти з продажів у CRM та інші необхідні звіти для моніторингу діяльності.

7. Постпродажне обслуговування клієнтів, включаючи інформування про проведення акцій.

8. Надання підтримки клієнтам після здійснення покупки.

Супервайзер

з 06.2019 по 07.2020 (1 рік 1 місяць)
Up Business, Москва (Пошук персоналу, HR)

1.Організація процесу формування команди, включаючи підбір кваліфікованих спеціалістів.

2. Ефективний контроль і вирішення внутрішньокомандних конфліктів для підтримання робочого клімату.

3. Складання всієї необхідної документації, включаючи контроль за правильним заповненням звітів.

4. Робота з програмним забезпеченням для оптимізації процесів та забезпечення ефективної роботи команди.

5. Розробка мотиваціі.

6. Проведення аналізу ключових показників ефективності (KPI).
Розробка та корегування стратегії роботи.

7. Навчання та підвищення кваліфікації:
Організація навчання для членів команди.
Проведення тренінгів та заходів з підвищення кваліфікації.

B2B sales manager

з 07.2018 по 06.2020 (1 рік 11 місяців)
UP Business, Москва (Поиск персонала, HR)

Освіта

ЛНУ ім.Тараса Шевченко

Економика., Лисичанськ
Середня спеціальна, з 2018 по 2020 (2 роки)

ЛГМУ

Лікувальна справа, Луганськ
Незакінчена вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Основи цифрового маркетингу від Google

6 місяців

Знання і навички

Інтеграція Creatio Інтеграція Zoho MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Windows MS Outlook Email Продаж B2B Прямий продаж Комунікабельність Активний продаж Уважність Продаж медичних товарів Продаж банківських продуктів Ведення CRM Здатність до навчання Користувач Бітрікс24 Неконфліктність Робота із запереченнями Креативність Оперативно-розшукова діяльність Оперативність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: