• PRO

Тетяна

Керівник відділу маркетингу

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу лояльності та підтримки клієнтів

з 12.2022 по нині (2 роки 8 місяців)
Еко, Київ (Роздрібна торгівля)

- Інтегрую з командою нову CRM систему з нуля.
- Впровадила реєстрацію клієнтів для зручності через декілька каналів (на касі, через застосунок та чат-бот).
- Налаштовую в CRM акції та виставляю умови продажу товару на касах відповідно до законодавства.
- Створюю та налаштую прямі маркетингові розсилки через SMS, Viber, Telegram bot, завдяки цьому підвищила за останні пів року кількість унікальних клієнтів на 15%, середній чек на 7%, загальну кількісь чеків на 10%.
- Запускаю таргетовану рекламу завдяки Big Data через Kyivstar, Vodafone, Lifecell що дозволяє переводити клієнтів від конкурентів.
- Вдосканалила анкету для перевірки роботи маркету Таємним покупцем, що призвело до зростання балів на 17% у порівнянні з минулим роком.
- Оптимізувала швидкість та якість обробки звернень та скарг на Гарячу Лінію, що призвело до зниження кількості скарг приблизно в 5 раз за останні пів року.
- Запуск та підтримка партнерських маркетингових програм.

Керівник відділу з реклами та коммунікацій

з 07.2019 по 06.2022 (2 роки 11 місяців)
Сімпатік Груп, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Стратегічне планування каналів комунікації з клієнтами.
- Впровадження маркетингової стратегії. Бюджетування.
- Глибинний та якісний підхід до залучення клієнтів через гейміфікацію offline/online дозволив підняти клієнтопотік в 2,5-3 рази за останні 2 роки роботи.
- Завдяки ретельному аналізу вдалося виміряти вартість клієнта з того, чи іншого каналу, що дозволило відслідкувати якісні носії реклами, та розумно розподіляти бюджет.
- Розробка PR - стратегії для формування довіри та
підвищення репутації компанії (пропрацювання заперечень та негативних відгуків клієнтів).
- Формування, впровадження та аналіз пілотних проектів для виявлення нових та якісних каналів коммунікації з клієнтом.
- Продюсування зйомки рекламного ролика, який підвищив довіру до нашого клієнта.
- Систематизація бізнес-процесів відділу, створення та ефективне управління командою.
- Документообіг, ведення бюджету.
- Media, BTL, SMM, PR, Big Data через Kyivstar, Vodafone, Lifecell.

Директор з розвитку

з 01.2013 по 03.2017 (4 роки 2 місяці)
Bobiju, Київ (Роздрібна торгівля)

- Визначення нових можливостей для розширення бізнесу, включаючи відкриття нових магазинів та закриття нерентабельних точок продажу (керувала відкриття 5-ти нових бутіків у Торгівельних центрах та ребрендінг у 7-ми ТТ).
- Впроваджування мотиваційних програм для стимулювання продажів, таких як акції, знижки, програми лояльності, що призвело до збільшення середнього чеку на 20% та кількість одиниць у чеку.
- Керівництво та координація роботи продавців та адміністраторів магазинів.
- Підбір, навчання та розвиток персоналу, включаючи продажників і адмінісраторів. Оцінка ефективності роботи персоналу. Мотивація.
- Плідна співпраця з відділами оренди та адміністрацією ТЦ. Вдало відстоювала найкращі умови оренди.
- Керування оформленням магазинів під акції маркетинговими відділами для розробки та реалізації маркетингових кампаній.
- Робота над підвищенням впізнаваності бренду через Media та інфлюенсерів.
- Розгляд і вирішення скарг клієнтів.
- Моніторинг показників ефективності та підготовка регулярних звітів для керівництва.

Директор з маркетингу

з 04.2008 по 11.2012 (4 роки 7 місяців)
Т/к "Маxxi TV", Киев (ЗМІ, медіа)

- Активна участь у запуску з нуля першого жіночого телеканалу.
- Реалізація стратегій для підвищення впізнаваності бренду телеканалу та залучення нових глядачів.
- Планування та впровадження кампаній для просування нових програм та шоу. За перші пів року задіяла всі ЗМІ до партнерства (по бартеру).
- Робота над підвищенням впізнаваності бренду через Media, українських Зірок та інфлюенсерів.
- Проведення маштабних Event - подій з партнерами для лояльності клієнтів компанії (організація заходів: презентація нового сезону; спільні заходи з компаніями-партнерами: «Людина Року», «Фавори Успіху», «Жінка 3го тисячоліття», «Міс Донбас», «Одеський кінофестиваль», «Kiev Cigar Club», «GolfStream», «Business People Party», Церемонії нагородження найкращих брендів України «Best of the Best», «Angel Fest» та багато інших).
- Медіа-планування та моніторинг ефективності маркетингових кампаній та коригування стратегій на основі отриманих даних.
- Документообіг. Звітність.

Освіта

2005 - 2007 год –– ІЗІТ при НАУ. Юрист

Юрист, Київ
Вища, з 2005 по 2007 (2 роки)

Киевский профессионально – педагогический колледж имени Антона Макаренка

Юрист, Киев
Незакінчена вища, з 2002 по 2005 (2 роки 8 місяців)

Бакалавр

Додаткова освіта та сертифікати

Києво – Могилянська Бізнес школа KMBS «Школа маркетингу»

Листопад 2011- Травень 2012 (6 місяців)

Києво – Могилянська Бізнес школа «Стратегія = Ідея. Маркетинг для власників» Андрій Федорів

3 дні

Бізнес -Конструктор «Систематизація бізнесу» Кирило Куницький

6 місяців

Advanced Business Technologies Лідерство. Управління цілями» тренінг Світлани Фокіної

2 дні

Бізнес Конструктор «Фінанси та облік» Кирило Куницький

1 місяць, 2014 рік

Знання і навички

  • Самостійність
  • Ведення переговорів
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Уміння аналізувати
  • Креативність
  • Розробка контент-стратегії

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

- Стратегічне планування
-Розробка та впровадження маркетингової стратегії
- Бюджетування
- Розробка програм лояльності для клієнтів
- Сегментація клієнтської бази
- Проведення A/B тестування, створення гіпотез та їх перевірка
- Організація та контроль структури компанії
- Досвід кризи менеджменту
- Досвід запуску нових проектів
- Досвід формування бюджету
- Знання медійного ринку, розуміння специфіки медійних каналів
- Вміння ефективно працювати в режимі «коротких дедлайнів» та
багатозадачності
- Успішний досвід роботи проведення переговорів з клієнтами та
підрядниками

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: