Резюме від 19 грудня 2022 PRO

Катерина

Помічник керівника, асистент HR-менеджера, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 06.2021 по 02.2022 (8 місяців)
ООО «OLIVE LINE», Чайки (Дистрибьюторська компанія)

•Виконання доручень керівника.
•Допомога у налагодженні робочого процесу.
•Забезпечення життєдіяльності офісу.
•Підготовка звітів.
•Ведення робочого графіку керівника.
•Пошук, систематизація та надання необхідної інформації за запитом керівника.
•Підготовка та організація ділових зустрічей, переговорів, нарад.
•Ведення документації.
• Переклад ділових листів іноземною мовою.
• Оформлення відряджень (замовлення квитків, готелів і т.д.).
• Допомога з організацією корпоративів.

Менеджер з адміністративної діяльності/помічник керівника

з 08.2019 по 09.2020 (1 рік 1 місяць)
"Babyzone", Київ (Дитячі товари)

•Життєзабезпечення офісу (замовлення води, канцелярії, обідів, закупівля господарських потреб для офісу і керівництва, контроль підтримання офісу в належному стані).
•Організація ведення документообігу: реєстрація, обробка вхідної і вихідної кореспонденції, розподіл по відділах документів.
•Робота з програмами Word, Excel, Outlook, 1C.
•Комунікація з арендаторами (оплата комунальних послуг та інших рахунків).
•Організація свят підприємства.
•Закупівля різних потреб для магазинів та складу.
•Виконання доручень керівника(написання наказів та розпоряджень, складання бюджету на подальше півріччя та інше).

Адміністратор

з 02.2019 по 08.2019 (6 місяців)
«Дитяча планета» (зараз «Парк розваг планета»), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Робота з програмами Бітрикс 24 і Сервіо.
•Вирішення конфліктних ситуацій з відвідувачами закладу.
•Контроль роботи парку(в тому числі забезпечення необхідними господарськими засобами та канцелярскими товарами, різної атрибутики парку).
•Робота з командою, в підпорядкуванні (до 15чол).
•Робота з касою та касовим апаратом. Складання щоденного звіту.
•Виконання доручень керівника.

Мерчандайзер, торговий представник

з 02.2014 по 05.2018 (4 роки 3 місяці)
ООО "Unilever", Киев (Продукти харчування та товари побутової хімії)

Освіта

КНЕУ

Управління персоналом, соціології та психології. Спеціальність: менеджмент персоналу, Київ
Незакінчена вища, з 2021 по 2024 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Outlook Бітрікс24 SERVIO

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Наявність прав категорії "В”

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: