Резюме от 15 ноября 2017

Прокоф'єва Ольга Андріївна

Финансист, экономист, фин. аналитик, 20 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
10 июля 1986 (31 год)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Прокоф’єва Ольга Андріївна (10.07.86)
м. Київ, пр-т Оболонський, 23Б, кв. 123
моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
Київський національний торговельно-економічний університет
09.03 – 06.08Факультет фінансів та банківської справи
Спеціальність: Економіка і підприємництво
Спеціалізація: Державні фінанси
Диплом магістра

01.07 – 06.07 Курси англійської мови (Runov school)
Граматика англійської мови (базовий рівень).

Професійний досвід
04.07 - 05.07 Проходження виробничої практики на підприємстві
ТОВ КУА «Альков Ессет менеджмент »

01.08 - 04.08 Проходження переддипломної практики на підприємстві
ТОВ «Альянс-КМ»

11.10 - 11.16 Головний бухгалтер
Група компаній"Фінанси та кредит" (Україна, Чеська Республіка, Македонія)
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «Р ЕНД Р КОММОДІТІЗ»

Посадові обов'язки: Ведення бухгалтерського обліку у повному обсязі, нарахування та облік заробітної плати, розрахунки з дебіторами і кредиторами, аналіз фінансового стану компанії, керування рухом грошей (включаючи валютні операції), складання бухгалтерської і податкової звітності та подача до контролюючих органів, приймання участі у формуванні зведених бюджетів.

Додаткова освіта
03.16-06.16 Навчання за Міжнародною програмою АССА DipIFR (Великобританія) за курсом «Міжнародні стандарти фінансової звітності»

Сімейний стан
Не заміжня

Володіння мовами
Українська, російська – вільно
Англійський – базовий рівень
Іспанська – зі словником

Професійні навики
• Знання нормативно-правової бази, вміння швидко знаходити, систематизувати та аналізувати нормативно-правову інформацію.
• Знання бухгалтерського обліку, работа с 1С, M.E.Doc, Клієнт Банк.
• Навички роботи з програмним забезпеченням (MS Office (Word, Excel, Outlook,Access) Internet, PowerPoint.

Особисті риси
Цілеспрямована, відповідальна, організована, пунктуальна, працьовита, швидко вчуся та оволодіваю новими ділянками та напрямками роботи, вмію працювати в колективі, неконфліктна.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: