Резюме від 4 лютого 2024 PRO

Оксана

Бухгалтер-касир, 11 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир торгівельного залу

з 08.2020 по нині (3 роки 9 місяців)
ТОВ"ФТД РІТЕЙЛ" маг."Фокстрот", Кременчуг (Обслуживание,торговля)

Облiковець з реэстрацii бухгалтерських даних

з 08.2018 по 07.2020 (1 рік 11 місяців)
ПрАТ"Кременчукм'ясо", Кременчук (Виробничо-торгова)

Облiк продукцii та матерiалiв

Освіта

Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету.

Бухгалтерський облік» ( кваліфікація бухгалтер )., Кременчуг
Незакінчена вища, з 2004 по 2007 (2 роки 5 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook

Додаткова інформація

Освіта: 2004-2007р.р. – Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету за спеціальністю « Бухгалтерський облік» ( кваліфікація бухгалтер ).

Досвід роботи:
1.З 2013р. – по 2017р. ТОВ «САВ-ДИСТРИБЬЮШН» маг. «Фокстрот» м. Кременчук на посаді старшого касира торговельного залу:
-Ведення касової дисципліни.
-Проведення розрахункових операцій.
-Робота з клієнтами.
-Робота з документами.
-Консультація з питань гарантії та повернення товару.
2.З березня 2011 – 2012р.р.ТОВ «Фокстрот» м. Кременчук посада касир торговельного залу:
-Проведення розрахункових операцій.
-Робота з касовим апаратом.
-Робота з клієнтами, консультація з питань наявності та ціни товару.
3. З серпня 2018 по липень 2020 р.р. ПрАТ"Кременчукм'ясо" Посада облiковець з реєстрації бухгалтерських даних:
- облік тари;
- облiк готовоi продукцii;
- облiк витрат та замовлення доп.матерiалiв.
- звiт залишкiв готовоi продукцii та доп.матерiалiв.
4. З серпня 2020 р. ТОВ"ФТД РІТЕЙЛ" маг."Фокстрот" м. Кременчук посада касир торгівельного залу:
Ведення касової дисципліни.
-Проведення розрахункових операцій.
-Робота з клієнтами.
-Робота з документами.
-Консультація з питань гарантії та повернення товару.
- Прийом товару, переміщення, відправка, переоцінка,інвентаризація.
- Формування та робота зТТН, актами,претензіями по якості товару.
- Введення оплат по розрахункам.
Знання мов:
Українська – рідна; російська – вільно.
Навички:
Досвідчений користувач: 1С,(7;8); "Унiверсал";MS Office ( Word, Excel, Power Point, Outlook ).
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість,відповідальність,схильність та бажання вивчати нове.
Інтереси та захоплення:
Спорт ( фітнес ), красота та здоров’я ( манікюр, догляд за шкірою ), кулінарія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: