Резюме от 8 декабря 2017

Шиленко Анастасія

Начальник відділу платіжних карток, 15 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
18 января 1985 (32 года)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Заступник начальника відділу платіжних карток головного офісу ПАТ «АПЕКС БАНК»

с 06.2017 по наст. время (6 месяцев)
ПАТ «АПЕКС БАНК», Киев (Фінансова, банк)

-Прийняття управлінських рішень.
-Проведення переговорів.
-Узагальнення пропозицій та підготовка матеріалів по перспективному і поточному плануванню роботи Відділом.
-Організація роботи з клієнтами Відділом платіжних карток (фізичні та юридичні особи).
-Досконала реалізація створення та підтримки клієнтської бази держателів платіжних карток.
-Оперативний контроль механізму з недопущення усього спектру шахрайств з платіжними картками.
-Фінансовий моніторинг по рахунках клієнтів Відділу платіжних карток.
-Здійснення звірки та контролю за залишками на аналітичних, консолідованих, транзитних карткових рахунках.
-Виконання та контроль статистичної звітності Відділу платіжних карток, звітність для банку - спонсору та платіжних систем (щомісячна, квартальна, річна).
-Робота з банком-спонсором (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку).
-Робота з процесінговим центром (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку).
-Взаємодія з платіжними системами (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку).
-Організація закупівлі заготовок платіжних карток.
-Оперативний контроль емісії платіжних карток.
-Проведення поточних операцій в програмному комплексі (Apex Line) та відображення їх в ОДБ Банку (MebiusBank).
-Виконання та контроль бухгалтерського обліку в ОБД Банку.
-Досконала реалізація та контроль впровадження комплексу договорів та тарифів для карткових продуктів та послуг.
-Визначення та аналіз потреб VIP клієнтів та налагодження успішного діалогу.
-Виконання та контроль діяльності Відділу щодо закриття операційного місяця, закриття операційного дня.

Начальник відділу платіжних карток головного офісу ПАТ «ФІНЕКСБАНК»

с 09.2009 по 03.2017 (7 лет 6 месяцев)
ПАТ «ФІНЕКСБАНК», Киев (Фінансова, банк)

-Прийняття управлінських рішень.
-Проведення переговорів.
-Керівництво роботою Відділу.
-Узагальнення пропозицій та підготовка матеріалів по перспективному і поточному плануванню роботи Відділом.
-Організація роботи з клієнтами Відділом платіжних карток (фізичні та юридичні особи).
-Контроль оформлення та супроводження юридичних справ по платіжних картках (приватних, зарплатних, корпоративних).
-Досконала реалізація створення та підтримки клієнтської бази держателів платіжних карток.
-Оперативний контроль механізму з недопущення усього спектру шахрайств з платіжними картками. Розробка та контроль стратегії претензійної роботи.
-Фінансовий моніторинг (верифікація та ідентифікація) клієнтів та операцій по рахунках клієнтів Відділу платіжних карток.
-Здійснення звірки та контролю за залишками на аналітичних, консолідованих, транзитних карткових рахунках.
-Контроль статистичної звітності Відділу платіжних карток, звітність для банку - спонсору та платіжних систем (щомісячна, квартальна, річна).
-Координація роботи з банком-спонсором (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку).
-Налагодження та контроль робота з процесінговим центром (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку).
-Взаємодія з платіжними системами (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку).
-Контроль роботи відділу з ембосером, друком платіжних карток, друком пін-конвертів.
-Організація закупівлі заготовок платіжних карток та пін-конвертів.
-Оперативний контроль емісії платіжних карток.
-Організація поточного проведення операцій в програмному комплексі (IS-Card) та відображення їх в ОДБ Банку (АБС Б2).
-Оперативний контроль за бухгалтерським обліком в ОБД Банку.
-Досконала реалізація та контроль впровадження комплексу договорів та тарифів для карткових продуктів та послуг.
-Визначення та аналіз потреб VIP клієнтів та налагодження успішного діалогу.
-Контроль діяльності Відділу щодо закриття операційного місяця, закриття операційного дня.

Фахівець зі страхування

с 02.2008 по 09.2009 (1 год 7 месяцев)
ТОВ «Кредит-Гарант», Київ (Страхування)

-Проведення переговорів з клієнтами.
-Індивідуальний підбір та розрахунок страхових тарифів.
-Заключення та підписання договорів.
-Взаємодія з банками та страховими компаніями.

Менеджер ділянки (Manager swing)

с 01.2005 по 10.2007 (2 года 9 месяцев)
«Макдональдз Юкрейн ЛТД», Київ (Харчування)

- Shift manager. Організація управління зміною ресторану та контроль за роботою (50 осіб).
- Виконання обов’язків сервіс-менеджера.
- Організація поточного та аварійного обслуговування виробничого устаткування.
- Взаємодія з сервісними центрами з обслуговування.
- Контроль обслуговування виробничих приміщень та приміщень ресторану.
- Планування і контроль закупівлі та поставок товару.
- Контроль процесу доставок.
- Контроль якості обслуговування відвідувачів.


Образование

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Кредитно-економічній, банківська справа, Киев

Высшее, с 09.2006 по 10.2011 (5 лет 1 месяц)

Магістр банківської справи


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    -Відмінне володіння комп’ютером.
    -MS Office. Професійний користувач.
    -MebiusBank,Apex Line, IS-Card, IS-Rep, АБС Б2, Pin-print, ID Card Maste, UPC Online. Професійний користувач.
    -Браузери, поштові клієнти, системи голосового зв’язку та ін. Професійний користувач.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ НАВИЧКИ
-Стратегічне мислення.
-Високий рівень аналітичних здібностей.
-Лідерство. Робота в команді. Керівництво командою. Взаємодія з суміжними підрозділами та зовнішніми організаціями.
-Поточне та перспективне планування роботи підрозділу, управління персоналом.
-Високий професійний рівень проведення переговорів.
-Організація роботи Відділу з «нуля».
-Досконале знання та використання в роботі усього комплексу законодавства України: Цивільний кодекс, Закон України «Про банки і банківську діяльність», Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», інструкції та положення НБУ.
-Взаємодія з підрядними організаціями: контроль обслуговування технологічного обладнання.
-Великий досвід роботи з клієнтами. Клієнт-орієнтованість в роботі.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
-Прекрасні організаторські, лідерські якості.
-Цілеспрямованість, висока працездатність.
-Відповідальність за прийняті рішення.
-Уміння працювати в команді.
-Стресостійкість.
-Пунктуальність.
-Доброзичливість.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: