Ірина
Фахівець відділу безготівкового розрахунку, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4042154
Досвід роботи
Фахівець відділу комплексних продажів
з 06.2016 по 08.2019
(3 роки 2 місяці)
Епіцентр К, Маріуполь (Роздрібна торгівля)
здійснення документального супроводження договірної роботи з контрагентами;
забезпечення якісного та своєчасного обслуговування покупців торговельного центру, які здійснюють покупки шляхом безготівкового розрахунку;
своєчасне опрацювання заявки клієнтів, що надійшли засобами телефонного зв’язку, електронних листів, а також заявок покупців, котрі безпосередньо заходяться в ТЦ та здійснюють придбання товарів;
своєчасне опрацювання заявок, отриманих від покупця, виписка рахунків-фактур, оформлення видаткових, податкових накладних та внесення коригування до податкових накладних, здійснення документального супроводження заявок на видачу кредиту;
реєстрація податкових накладних та коригування до них в систему електронного документообігу М.Е. Doc;
оформлення повернення товару, якщо його придбання відбулося по безготівковому розрахунку, оформлення повернення по кредиту;
оформлення податкових накладних на основі фіскального чеку.
Фахівець сервісного обслуговуванняя
з 09.2010 по 02.2014
(3 роки 5 місяців)
будівельний гіпермаркет ОБІ, Маріуполь (Роздрібна торгівля)
- виписка рахунків-фактур, оформлення видаткових, податкових накладних та внесення коригування до податкових накладних, здійснення документального супроводження заявок на видачу кредиту;
- оформлення доставок
-оформлення повернення товару, якщо його придбання відбулося по безготівковому розрахунку
- Вирішення конфліктних сітуацій с покупцями по виконанню замовлень, доставці,поверненню товара;
Робота с рекламаціями (повернення, обмін техніки, вирішення конфліктних сітуацій з покупцями)
Бухгалтер - обліковець - касир
з 03.2004 по 11.2009
(5 років 8 місяців)
ТОВ МКС, Маріуполь (Роздрібна торгівля)
-готівкові та безготівкові розрахунки з контрагентами
-виписка рахунків, видаткових та податкових накладних, виписка довіреностей
-проведення інвентаризації
-робота на касі та ведення всієї необхідної касової звітності (каса РРО, термінал, інкасації, розмін, касова книга)
-Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей
-оформлення доставок
Освіта
ПДТУ (Приазовський державний технічний університет)
Прикладне материалознавство , зварювальний факультет, Маріуполь
Вища, з 1997 по 2003 (6 років)
Знання і навички
Знання мов
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Ответственность, пунктуальность, порядочность, коммуникабельность. Умение работать с большим объемом информации.
Схожі кандидати
Казначей, спеціаліст операційного, розрахункового підрозділу, начальник відділу
Київ
Фахівець відділу взаєморозрахунків з міжнародними платіжними системами
Київ
Начальник планово-экономического, финансового отдела, департамента
Київ
Керівник податкового департаменту, фінансового відділу
Київ
Економіст, фахівець з публічних закупівель, начальник відділу
Київ, Дніпро
,
ще 2 міста