Резюме від 24 травня 2017

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4046347

Администратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Яцюк Олена Володимирівна, 02.07.1980.р.н.
м. Луцьк, вул.. Тарасова,45, (район вул.Володимирська,т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ОСВІТА
Луцький національний технічний університет, облік і аудит
Досвід роботи
Продавець продовольчих товарів ( 5років)
Адміністратор магазину (5років)
1. Підбір персоналу
2. Контроль за роботою персоналу
3. Співпраця з постачальниками ( укладення договорів, замовлення товарів, розрахунок з постачальниками, внесення нових позицій в базу )
4. Контроль за касовою дисципліною
5. Контроль за асортиментом товарів
6. Контроль за якісним обслуговуванням покупців
7. Проведення планових та позапланових ревізій
8. Співпраця з контролюючими органами
9. Складання податкової та іншої звітності
10. Моніторинг продажу за певний період часу
11. Проведення інвентаризацій ТМЦ

Бухгалтер-економіст Луцької міської стоматологічної поліклініки (4р.)
1. Робота з банківськими виписками
2. Робота з архівом, виписка довідок
3. Робота з вхідною і вихідною кореспонденцією
4. Перевірка вчасної оплати рахунків
5. Всі касові операції ( проведення ревізій в касах)
6. Ведення первинної документації ( рахунки, прихідні і розхідні касові ордери, доручення, авансові звіти)
7. Робота з постачальниками ( проведення взаєморозрахунків,складання договорів, контроль за оплатою рахунків, акти звірок)
8. Проведення та підготовка тендерів на постачання товарів
9. Складання і робота з штатними розписами
10. Проведення щорічної інвентаризації основних засобів і ТМЦ
11. Облік руху грошових засобів
12. Видача довідок про доходи
13. Ведення табеля обліку робочого часу
14. Складання кошторисів
15. Виконання інших поточних доручень керівництва
Додаткові навики
Робота з Word. Excel. Internet
Робота з оргтехнікою
Бухгалтерські програми
Особисті якості
-відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, прагнення до навчання, лідерські якості.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: