Марина
Бухгалтер, адміністратор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4047923
Додаткова освіта та сертифікати
Бухгалтерський облік+ BAS бухгалтерія
06.02-17.03.2023
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
Семененко Марини Петрівни
Загальна інформація: народилася 19.10.1983 р. в м. Києві
Освіта:
- Українська академія бізнесу та підприємництва за напрямком підготовки економіка підприємництва та отримала кваліфікацію спеціаліста - економіст
- Київський промислово-економічний коледж Національного авіаційного університету за напрямком підготовки економіка підприємництва та отримала кваліфікацію бакалавр-економіст
- Київський промислово-економічний коледж Національного авіаційного університету за напрямком підготовки бухгалтерського обліку та отримала кваліфікацію молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку
- Загальноосвітня школа №8 в місті Києві (1991р-2001р).
Досвід роботи:
Контролер контрольно пропускного пункту ПАТ «КАМЕТ» (08.07.2013 -29.07.2022)
Перелік обов’язків: Дотримання пропускного режиму, контроль робочого часу співробітників, перевірка перепусток накладних на авто транспорті,робота з поштою.
Заступник начальника організаційно-навчального та аналітичного відділу
”Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів Державної Податкової Служби України” (01.09.2010р.-08.02.2013р.)
Перелік обов’язків: готування рішень за напрямами діяльності Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів ДПС України у межах наданих відділу повноважень, організація роботи з документами у відповідності з чинним законодавством, готування матеріалів для засідання науково-методичної ради та річного звіту, здійснення контролю за веденням діловодства, збереженням документів відділу, ведення графіку використання автотранспорту,складання розкладу для викладачів та студентів
Провідний фахівець організаційно-навчального та аналітичного відділу
”Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів Державної Податкової Служби України” (12.05.2009р.- 01.09.2010р.)
Перелік обов’язків: готування рішень за напрямами діяльності Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів ДПС України у межах наданих відділу повноважень, організація роботи з документами у відповідності з чинним законодавством, готування матеріалів для засідання науково-методичної ради та річного звіту, здійснення контроль за веденням діловодства, збереженням документів відділу
Фахівець ІІ категорії
”Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів Державної Податкової Служби України” (20.09.2006р.-12.05.2009р.)
Перелік обов’язків: Оформлення необхідної документації, яка стосується діяльності Центру, розроблення та впровадження технологічних процесів роботи з документами і документною інформацією, реєстрування вхідної та вихідної кореспонденції, наказів, розпоряджень.
Спеціаліст
ТОВ “ПОСТ-ШОПИНГ” (01.09.2004р.- 07.08.2006р)
Перелік обов’язків: оформлення фінансових документів, ведення фінансової документації,тощо.
Помічник головного бухгалтера
“Світ шляхів” (19.05.2003р.- 08.10.2003р)
Перелік обов’язків: робота в програмі 1С, ведення бухгалтерської документації, оформлення дорожніх листів тощо.
Знання мов та інші спеціальні знання:
Ділова українська та російська;
Володію комп’ютером як користувач; навики роботи з оргтехнікою
Контакти: Тел.[
Схожі кандидати
Банкір, помічник бухгалтера, адміністратор
Київ
Бухгалтер по первичной документации, менеджер по административной деятельности
18000 грн, Київ
Касир, адміністратор, помічник бухгалтера, діловод
25000 грн, Київ
Помічник бухгалтера, адміністратор, касир, оператор ПК
20000 грн, Київ
Бухгалтер, адміністратор
25000 грн, Київ