В вакансиях появилась геолокация — теперь вы можете находить работу ближе к дому!

Резюме от 16 февраля 2018

Игнатьев Виталий Владимирович

Менеджер по продажам, маркетолог, агент по недвижимости, 12 000 грн

Полная занятость.

Дата рождения:
15 июня 1989 (29 лет)
Город:
Киев
Готов переехать в:
Кропивницкий (Кировоград)

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Генеральний директор

с 05.2012 по наст. время (6 лет 1 месяц)
Агентство нерухомості «Метрополіс», Київ (Оренда комерційної нерухомості)

Обов'язки:
• Укладання договорів оренди приміщень з фізичними та юридичними особами;
• Укладання договорів про надання ріелторських послуг з фізичними та юридичними особами;
• Ведення переговорів щодо умов договору оренди з орендарем та орендодавцем;
• Ведення переговорів щодо умов оплати ріелторських послуг;
• Організація набору і відбору персоналу, професійна орієнтація і адаптація;
• Мотивація і стимуляція персоналу щодо покращення показників роботи;
• Довірче управління нерухомістю;
• Пошук нових мережевих клієнтів та робота з ними;
• Підбір нерухомості щодо заявок клієнтів;
• Консультація клієнтів з питань нерухомості (місце розташування об’єкту, його технічні характеристики, умови проведення ремонтних робіт, встановлення ціни та умови її зміни, строки виконання зобов’язань, строк договору, інші умови оренди);
• Пошук ліквідної нерухомості в м. Києві;
• Реклама об'єктів нерухомості (зовнішня реклама, розміщення рекламних блоків на дошках оголошень і в друкованих виданнях, e-mail розсилка);
• Показ об'єктів потенційним клієнтам;
• Організація зустрічей потенційних клієнтів з власниками нерухомості;
• Аналіз і оцінка ринку комерційної нерухомості в м. Києві;
• Структурування інформації щодо нових об’єктів нерухомості;
• Ведення бухгалтерії;
• Подання податкової звітності до ДФСУ;
• Організація роботи офісу;
• Ведення баз даних в Excel;
2
• Маркетингові дослідження.

Головні досягнення:
• Пошук нового офісу для «Організації Об’єднаних Націй в Україні» та «Програми розвитку ООН», ведення переговорів, підготовка приміщень в установлені строки, успішне підписання договору оренди в 2016 році;
• Пошук і здача в оренду будівлі для Посольства Китайської Народної Республіки в Україні в 2017 році;
• Пошук і здача в оренду офісів для компаній: "AVON", "Hipp-Україна", "АвтоКрАЗ" і "КрАЗ Лізинг", "Донецьк Сталь", "УкрЕксперт", "Інспекція по підготовці і дипломуванню моряків";
• Пошук квартир і офісів для зйомок фільмів для "1 + 1" і "СТБ"; порталу новин "РІА Україна";
• Здача офісів в оренду для агрокомпаній "УкрІнТорг" і "Київ Атлантик Україна";
• Здача приміщеннь в оренду для 3 різних клінік ("Еврозір", "Медакустика", "Oксфорд медікал");
• Здача приміщень в оренду під магазини "Econom Class", "IKEA" , "Welfare", "Ева", "ProStor"; ресторани Domino’s Pizza, Сушия, Суши Вок.
• Основні клієнти яким були здані в оренду приміщення: нотаріуси та юридичні фірми, банки, аптеки, кафе, салони краси, фотостудії, офіси відкритого та закритого типів, IT-компанії;
• За 5 років було підписано понад 150 договорів оренди з юридичними особами.

Помічник директора, ріелтор в сфері комерційної нерухомості

с 08.2010 по 04.2012 (1 год 8 месяцев)
ФОП Мирська Ольга Наумівна, агентство нерухомості «Андаріна», Київ (Оренда комерційної нерухомості. Консалтинг.)

• Ведення переговорів щодо умов оренди приміщень;
• Діловодство;
• Робота з кадрами, підбір і навчання персоналу, проведення співбесід;
• Ведення первинної бухгалтерії;
• Взаємодія з клієнтами підприємства, рекламними компаніями, постачальниками;
• Реклама об'єктів нерухомості; оформлення договорів про надання ріелторських послуг;
• Укладання угод з оренди об'єктів комерційної нерухомості;
• Контроль над виконанням умов договорів про надання ріелторських послуг, контроль над виконанням умов договорів оренди.


Образование

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Кредитно-економічний факультет, напрям підготовки «Економіка і підприємництво», спеціальність - банківська справа., Київ

Высшее, с 09.2006 по 07.2011 (4 года 10 месяцев)

Бакалавр з банківської справи, викладач економіки (1.09.2006 – 30.06.2010)
Магістр з банківської справи за програмою «Банківський менеджмент» (1.09.2010 – 30.06.2011)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    • Досвідчений користувач: Windows (XP, 7, 8, 10), пакет Microsoft Office, Internet, e-mail, Microsoft PowerPoint, Outlook Express, Adobe Photoshop, 1C, Skype;
    • Сліпий метод друку на клавіатурі (до 250 знаків за хвилину).

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — начинающий
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Професійні навички:
1. Досвід організації роботи команди професіоналів;
2. Досвід ведення переговорів та укладення угод;
3. Вміння планувати роботу та власний час;
4. Досвід ділової переписки;
5. Знання законодавства України;
6. Навички роботи з комп’ютером;
7. Водійське посвідчення категорії: В.


Додаткова інформація

Професійні якості:
Об’єктивність, раціональність, робота над отриманням максимально якісного результату, першочергове виконання найважливіших завдань, організаторські здібності, дипломатичність, лідерство, вміння створювати команду, вміння працювати в команді, вміння працювати в стресових і нестандартних ситуаціях, високий рівень відповідальності, аналітичне та стратегічне мислення, пунктуальність.

Особисті якості:
Комунікабельність, цілеспрямованість, енергійність, ініціативність, організованість, здатність швидко навчатися новому, уважний до деталей, маю хорошу пам’ять, без шкідливих звичок.

Хобі:
Спорт (волейбол, легка атлетика, workout, шахи), подорожі, художня та бізнес-література, вироби ручної роботи зі шкіри та дерева, бджолярство, архітектура.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: