- PRO
Наталія
Помічник керівника, 65 000 грн
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Клієнт-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4059634/
Досвід роботи
Помічник голови правління
з 08.2017 по 01.2023
(5 років 5 місяців)
Funteq Inc., Київ (IT)
-Робота з інформаційними ресурсами, підготовка та обробка ділової інформації.
-Організація ділових та особистих поїздок (бронювання квитків, готелів, трансферів тощо).
-Ведення ділової та особистої переписки від імені керівника.
-Підбір та адаптація персоналу, участь у формуванні корпоративної культури (HR-напрямок).
-Організація офісних та особистих заходів.
-Фінансовий контроль: видача заробітної плати, оплата
рахунків (особистих та офісних), здійснення грошових переказів.
-Координація обслуговування автомобілів.
-Закупівля подарунків, особистих речей, офісного
інвентарю, продуктів.
-Пошук та оренда житла / офісних приміщень.
-Організація переїздів та повний супровід адаптації на
нових локаціях.
-Комунікація з бізнес-партнерами, друзями, домашнім і
офісним персоналом.
-Організація медичних прийомів та записів до лікарів для
керівництва та членів його родини.
-Повне адміністрування побутових і життєвих потреб
керівника та його сім’ї.
-Ведення контенту одного з напрямів компанії (контент-
менеджмент).
Помічник голови правління
з 08.2016 по 08.2017
(1 рік)
«Голден Груп», Київ (Фінанси, банки, страхування)
-Планування та координація робочого графіка голови правління компанії.
-Ведення та контроль внутрішнього і зовнішнього документообігу.
-Робота з інформаційними ресурсами, пошук і систематизація даних.
-Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в системі 1С.
-Підготовка та упорядкування офіційних листів і запитів від імені керівника.
-Організація ділових поїздок: оформлення віз, бронювання квитків, проживання, трансферів.
-Підготовка аналітичних, зведених та фінансових звітів.
-Контроль виконання доручень голови правління
директорами дочірніх компаній.
-Підбір персоналу на адміністративні та допоміжні
позиції.
-Координація логістики транспорту центрального офісу.
Помічник голови правління
з 01.2015 по 11.2015
(10 місяців)
«Универсальный ломбард», Київ (Фінанси, банки, страхування)
-Контроль виконання доручень та завдань, поставлених директором компанії.
-Підготовка аналітичних, зведених та звітних матеріалів для керівництва.
-Планування та координація робочого графіка директора.
Асистент генерального директора/керівник відділу
з 05.2014 по 12.2014
(7 місяців)
InterContinental Kyiv, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Адміністративна та організаційна підтримка:
-Планування та координація робочого дня керівника,
ведення графіку зустрічей.
-Організація зустрічей, ділових переговорів і робочих
поїздок.
-Бронювання квитків, готелів та інших логістичних послуг. -Адміністративна підтримка керівника в щоденній
діяльності.
-Контроль документообігу, ведення ділового листування.
-Робота з інформаційними ресурсами керівника.
-Прийом, реєстрація та розподіл вхідної та вихідної
кореспонденції.
-Підбір персоналу та супровід процесу найму.
-Маркетинг та робота з клієнтами:
-Впровадження нових продуктів і послуг.
-Розробка індивідуальних пакетів послуг для клієнтів.
-Проведення огляду ринку, аналіз конкурентів.
-Визначення цільової аудиторії для продуктів/послуг.
-Ведення та оновлення клієнтської бази.
-Робота з VIP-клієнтами, забезпечення високого рівня
обслуговування.
Фахівець інформаційно-довідкової служби, клієнт-менеджер
з 04.2012 по 05.2014
(2 роки 1 місяць)
«Атлант - М», Київ (Автобізнес та автосервіс)
-Обробка звернень та скарг клієнтів, перенаправлення інформації до відповідних підрозділів.
-Надання інформаційної та технічної підтримки чинним клієнтам.
-Ведення обліку вхідних та вихідних телефонних дзвінків.
-Проведення інтерв’ю з представниками цільової аудиторії з метою аналізу потреб та покращення сервісу.
Менеджер роботи з клієнтами
з 11.2007 по 10.2008
(11 місяців)
«Система А», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
-Пошук нових клієнтів і ведення актуальної клієнтської бази.
-Визначення та аналіз цільової аудиторії для ефективної комунікації та просування послуг.
-Проведення анкетування, збір та обробка персональних даних клієнтів відповідно до стандартів конфіденційності.
-Участь у розробці та впровадженні нових продуктів і сервісів.
-Оперативне вирішення конфліктних ситуацій, забезпечення високого рівня клієнтського досвіду.
Менеджер роботи з клієнтами
з 04.2006 по 08.2006
(4 місяці)
Туристическое агентство «Paseidon», Київ (Туризм)
-Продаж туристичних послуг та проведення екскурсійних турів.
-Зустріч, супровід та розміщення туристів, забезпечення високого рівня сервісу.
-Проведення соціальних опитувань та анкетування клієнтів/ учасників турів.
-Оперативне вирішення конфліктних ситуацій та нестандартних запитів клієнтів.
Освіта
Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка
Географічний. Міжнародний туризм, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
LABA " HR- менеджер 2.0"
2021 ( 1 месяц)
Знання і навички
- Пунктуальність
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Доброзичливість
- Організованість
- Адаптивність
- Здатність до навчання
- Чесність
- Ведення документації
- MS Excel
Знання мов
- Українська — просунутий
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
РЕЛЕВАНТНІ НАВИЧКИ
-Планування та координація
-Організація поїздок
-Організація заходів
-Ведення та контроль документообігу
-Дослідження ринку
-Аналіз даних
-Підбір та адаптація персоналу
-Управління командою
-Наставництво
-Прийняття рішень
-Вирішення проблем
HARD SKILLS
-Google calendar
-Apple calendar
-Google Drive
-TRELLO
-Canva
-Word
-Excel
Особисті якості:
Активна та цілеспрямована, комунікабельна, наполеглива, з вираженими лідерськими якостями. Легко знаходжу спільну мову з різними людьми. Вмію ефективно розподіляти пріоритети відповідно до поставлених завдань, організовувати та оптимізувати власну роботу. Швидко навчаюся та легко адаптуюсь до нових умов і змін.
Захоплення:
Спорт, активний відпочинок, флористика.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Полтавцева Наталія ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА ДОСВІД РОБОТИ ПОМІЧНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ FUNTEQ INC., КИЇВ (IT) з 08.2017 по 01.2023 (5 років 4 місяці) Робота з інформаційними ресурсами, підготовка та обробка...
Схожі кандидати
-
Асистент керівника
22000 грн, Київ, Ірпінь, Буча -
Особистий помічник
Київ -
Помічник керівника
Київ, Боярка , ще 6 міст -
Помічник керівника
40000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ, Харків -
Помічник керівника
35000 грн, Київ