Резюме від 12 квітня 2024 PRO

Наталія

Офіс-менеджер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар

з 06.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
ПрАТ "Виробнича проектно-будівельна фірма "АТЛАНТ", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Внутрішній та зовнішній документообіг компанії.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Кадрове діловодство (допомога відділу кадрів, робота в 1С 8.3 кадри): прийом, переведення, звільнення, відпустки, трудові книжки; табель обліку робочого часу; особові картки, журнали реєстрацій - великий штат).

Адміністративний помічник

з 06.2019 по 06.2020 (1 рік)
БК "Екстра-Інвест", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Галузь компанії - мостобудування.

- Організація та систематизація діловодства.
- Внутрішній та зовнішній документообіг компанії (листи, накази, розпорядження…).
- Кадрове діловодство (накази; трудові книжки; особисті справи, посадові інструкції, договори підряду, ЦПГ, акти виконаних робіт...).
- Взаємодія з постачальниками товарів та послуг із забезпечення будівельного майданчика.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Робота з рекламодавцями.

Офіс-менеджер

з 08.2007 по 01.2018 (10 років 5 місяців)
"ПРОМАТ УКРАЇНА" (А+В Україна, А плюс В Україна), офіційний представник Promat International (Belgium), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Галузь компанії - вогнезахисні матеріали та технології.

I -Документообіг компанії:
-Організація та систематизація діловодства З НУЛЯ.
-Участь у розробці та впровадженні організаційно-розпорядчої документації (Положення про структурні підрозділи, Посадові інструкції, Правила внутрішнього розпорядку, розробка формулярів-зразків...)
-Внутрішній та зовнішній документообіг компанії, складання, погодження, затвердження, реєстрація, систематизація, зберігання, оновлення (листи, накази, розпорядження...).
-Кадрове діловодство (накази: прийом, переведення, звільнення, відпустки, трудові книжки; табель обліку робочого часу; особисті справи, журнали реєстрації).

II Продаж та логістика:
-Асистування відділу продажів: комунікації з клієнтами (будівельні та інжинірингові компанії, проектні та монтажні організації, підприємства протипожежних робіт та ін.), підготовка комерційних пропозицій, оформлення договорів з продажу матеріалів та оренди обладнання, комунікації зі складом та споживачами щодо відвантажень матеріалу; оформлення ТТН, документальна підтримка інвентаризації.
-Логістика: комунікації з виробництвом з питань постачання матеріалу, брокерами, експедиторами, складом, клієнтами, документальна підтримка...
-комунікації з Держцентром сертифікації (заявки, погодження, контроль), оформлення сертифікатів на відвантажену продукцію.

III Забезпечення життєдіяльності офісу:
-Робота з постачальниками продукції та послуг із забезпечення життєдіяльності офісу, оформлення договірних відносин, контроль наявності та справності, формування потреб, вибір оптимального співвідношення ціна-якість, поповнення запасів.
-Комунікації з кур'єрськими та поштовими службами, оформлення договірних відносин, організація відправок кореспонденції, контроль коштів.
-Комунікації з житлово-комунальними службами, операторами зв'язку, інтернет-провайдерами, охоронними фірмами (оформлення договірних відносин, контроль оплат послуг).

IV Комунікації компанії:
-Телефонні та електронні комунікації, прийом відвідувачів, оновлення адресної та телефонної бази.

-V Маркетингові заходи:
-Робота з передплатними агентствами, рекламними агентствами, бюро перекладів.
-Участь у підготовці та господарському забезпеченні іміджевих заходів, зустрічей, презентацій, виставок (документальна підтримка), замовлення бланків, візиток, буклетів, каталогів, сувенірної продукції...


*03/2005 - 02/2007
ТОВ "Украбразів"-абразивні матеріали та алмазні інструменти
-Офіс-менеджер

*03/2002 - 03/2005
Кредитна спілка «Всеукраїнський кредит» - кредитування житла
-Старший секретар-референт відділу реєстрації внесків
ТОВ «Автоклуб» - кредитування автомобілів
-Секретар

Освіта

СПТУ № 3

Кондитер IV розряду, Київ
Середня спеціальна, з 1988 по 1991 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут секретарів (перші державні курси секретарів), професія - секретар

10/2001 - 01/2002

Знання і навички

MS Excel MS Word Email Діловодство Кадрове діловодство Управлінські навички Уміння користуватись оргтехнікою Користувач Internet Користувач 1С кадри

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

ЧИМ Я МОЖУ БУТИ КОРИСНОЮ ВАШІЙ КОМПАНІЇ?!

-Відповідальність - головна складова у моєму житті та роботі.
-Позитив, почуття гумору та енергія – мої помічники, які заряджають усіх оточуючих, та створюють сприятливу атмосферу для праці та творчості.
-Пунктуальність та оперативність - супутники по життю, що дають можливість домагатися поставлених завдань у найкоротші терміни.
-Маючи безцінний досвід спілкування з людьми та базу навичок, прагну до розвитку та відточую свою професійну майстерність.
-Моя професія – це моє покликання і, якщо у Вас є відповідні умови для реалізації мого потенціалу, і Вам потрібна саме така людина, я із величезним бажанням запропоную свій «арсенал» знань, умінь та навичок у розпорядженні Вашої компанії.

В пріоритеті правий берег
З/п вiд 20 000 грн.
Велике прохання телефонувати після 17-00.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: