Наталія
Офіс-менеджер, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/405975
Досвід роботи
Секретар
з 06.2020 по нині
(3 роки 10 місяців)
ПрАТ "Виробнича проектно-будівельна фірма "АТЛАНТ", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- Внутрішній та зовнішній документообіг компанії.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Кадрове діловодство (допомога відділу кадрів, робота в 1С 8.3 кадри): прийом, переведення, звільнення, відпустки, трудові книжки; табель обліку робочого часу; особові картки, журнали реєстрацій - великий штат).
Адміністративний помічник
з 06.2019 по 06.2020
(1 рік)
БК "Екстра-Інвест", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Галузь компанії - мостобудування.
- Організація та систематизація діловодства.
- Внутрішній та зовнішній документообіг компанії (листи, накази, розпорядження…).
- Кадрове діловодство (накази; трудові книжки; особисті справи, посадові інструкції, договори підряду, ЦПГ, акти виконаних робіт...).
- Взаємодія з постачальниками товарів та послуг із забезпечення будівельного майданчика.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Робота з рекламодавцями.
Офіс-менеджер
з 08.2007 по 01.2018
(10 років 5 місяців)
"ПРОМАТ УКРАЇНА" (А+В Україна, А плюс В Україна), офіційний представник Promat International (Belgium), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Галузь компанії - вогнезахисні матеріали та технології.
I -Документообіг компанії:
-Організація та систематизація діловодства З НУЛЯ.
-Участь у розробці та впровадженні організаційно-розпорядчої документації (Положення про структурні підрозділи, Посадові інструкції, Правила внутрішнього розпорядку, розробка формулярів-зразків...)
-Внутрішній та зовнішній документообіг компанії, складання, погодження, затвердження, реєстрація, систематизація, зберігання, оновлення (листи, накази, розпорядження...).
-Кадрове діловодство (накази: прийом, переведення, звільнення, відпустки, трудові книжки; табель обліку робочого часу; особисті справи, журнали реєстрації).
II Продаж та логістика:
-Асистування відділу продажів: комунікації з клієнтами (будівельні та інжинірингові компанії, проектні та монтажні організації, підприємства протипожежних робіт та ін.), підготовка комерційних пропозицій, оформлення договорів з продажу матеріалів та оренди обладнання, комунікації зі складом та споживачами щодо відвантажень матеріалу; оформлення ТТН, документальна підтримка інвентаризації.
-Логістика: комунікації з виробництвом з питань постачання матеріалу, брокерами, експедиторами, складом, клієнтами, документальна підтримка...
-комунікації з Держцентром сертифікації (заявки, погодження, контроль), оформлення сертифікатів на відвантажену продукцію.
III Забезпечення життєдіяльності офісу:
-Робота з постачальниками продукції та послуг із забезпечення життєдіяльності офісу, оформлення договірних відносин, контроль наявності та справності, формування потреб, вибір оптимального співвідношення ціна-якість, поповнення запасів.
-Комунікації з кур'єрськими та поштовими службами, оформлення договірних відносин, організація відправок кореспонденції, контроль коштів.
-Комунікації з житлово-комунальними службами, операторами зв'язку, інтернет-провайдерами, охоронними фірмами (оформлення договірних відносин, контроль оплат послуг).
IV Комунікації компанії:
-Телефонні та електронні комунікації, прийом відвідувачів, оновлення адресної та телефонної бази.
-V Маркетингові заходи:
-Робота з передплатними агентствами, рекламними агентствами, бюро перекладів.
-Участь у підготовці та господарському забезпеченні іміджевих заходів, зустрічей, презентацій, виставок (документальна підтримка), замовлення бланків, візиток, буклетів, каталогів, сувенірної продукції...
*03/2005 - 02/2007
ТОВ "Украбразів"-абразивні матеріали та алмазні інструменти
-Офіс-менеджер
*03/2002 - 03/2005
Кредитна спілка «Всеукраїнський кредит» - кредитування житла
-Старший секретар-референт відділу реєстрації внесків
ТОВ «Автоклуб» - кредитування автомобілів
-Секретар
Освіта
СПТУ № 3
Кондитер IV розряду, Київ
Середня спеціальна, з 1988 по 1991 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Інститут секретарів (перші державні курси секретарів), професія - секретар
10/2001 - 01/2002
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
ЧИМ Я МОЖУ БУТИ КОРИСНОЮ ВАШІЙ КОМПАНІЇ?!
-Відповідальність - головна складова у моєму житті та роботі.
-Позитив, почуття гумору та енергія – мої помічники, які заряджають усіх оточуючих, та створюють сприятливу атмосферу для праці та творчості.
-Пунктуальність та оперативність - супутники по життю, що дають можливість домагатися поставлених завдань у найкоротші терміни.
-Маючи безцінний досвід спілкування з людьми та базу навичок, прагну до розвитку та відточую свою професійну майстерність.
-Моя професія – це моє покликання і, якщо у Вас є відповідні умови для реалізації мого потенціалу, і Вам потрібна саме така людина, я із величезним бажанням запропоную свій «арсенал» знань, умінь та навичок у розпорядженні Вашої компанії.
В пріоритеті правий берег
З/п вiд 20 000 грн.
Велике прохання телефонувати після 17-00.
Схожі кандидати
Офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, менеджер з пошуку персоналу
Київ
Офіс менеджер
20000 грн, Київ
Адміністратор офісу, секретар-діловод
20000 грн, Київ
Помічник керівника
30000 грн, Київ