Резюме від 5 червня 2023

Людмила

Менеджер інтернет-магазину, адміністратор соц. мереж

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Одесская государственная академия холода .

Институт энергетики и экологии , Одесса
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Мета: добре заробляти, розвиватися і при цьому робити те, що до вподоби.
Посада: менеджер інтернет-магазину/адміністратор сторінок у соцмережах.

Досвід, знання та навики:
Вільно володію ПК на рівні користувача;
Грамотно веду телефонні переговори, переписки.
Більш ніж знайома з оргтехнікою;
Впевнено працюю у програмі 1С; ( 5 років різнопланового досвіду)
Є знання щодо створення та запуску рекламних компаній (Google Ads, Fb Ads),
Просування продукту в інтернеті ( соціальні мережі, лендінги/інтернет-магазини, дошки оголошень та маркетплейси ( олх, prom, rozetka))
Створення контенту, креативів, текстів, оголошень
Створення лендінгів, наповнення контентом сайту.
Досвід роботи з аналітичними інструментами Google Trend, Google Analitics, Wordstat, Publer.
Є досвід активного продажу. (8 років у продажу)
Є досвід з продажу через інтернет-магазин ( мені цікава ця тема і я допомагала співробітниці.)
Є досвід телефонних розмов. (3 роки працювала з клієнтами по тел)
Високий рівень самоорганізації та відповідальності (3 роки працювала віддалено)
Легко та доброзичливо спілкуюся з людьми. ( 15 років результативного спілкування)
Відкрита до нової інформації, знань, умінь, які приносять дохід. Швидко навчаюсь.
Освіта:
2004-2009 Одеська державна академія холоду. Інститут енергетики та екології

Досвід роботи:

2022 серпень-листопад – оператор Нової пошти.
2017-2019 – Логіст компанії "Арікол", (Складська логістика: інвентаризації, переміщення між складами, брак списання, осередкове зберігання, рухи товарів, контроль залишків, введення довідника, створення в Corel та друк стікерів для імпортної продукції, вирішення спірних питань ( повернення, недовози, пересорт), закупівля розхідників, співробітництво з постачальниками). Також видаткові, прибуткові, переоцінки, касові документи вмію робити. Частково, на практиці знайома з продажами через інтернет-магазин (мені цікава ця тема, і я допомагала співробітниці). У нас подейкували: «Хто працював в «Аріколі», той із будь-якою роботою впорається😊»

Березень 2017 – Травень 2017 – Асесор контролю якості «Яндекс.Таксі». Контролювала стан автомобілів для покращення якості обслуговування клієнтів.

Лютий 2014 - Березень 2017 оператор Call-центру «Яндекс. Україна" . Продзвонювала організації для актуальності даних у довіднику та на картах.

Листопад 2011 - Січень 2014 - офіс-склад "Камелот", помічник керівника (менеджер із закупівель, менеджер з продажу, касир, оператор 1с, оператор за тел.) ж робота з документами та грошима, творчий підхід до людей та організація колективу лежить в основі.
Лютий – вересень 2011 – компанія «Техма», диспетчер, оператор 1С. Саме на цій посаді я виробила стійкість до стресів, вміння уникати конфліктних ситуацій, працювати з групою менеджерів з одного боку і працівниками виробництва з іншого. У підпорядкуванні був водій компанії (його контроль, маршрут, бонуси, нарахування ЗП було мені).

2007-2011 - Компанія "Філіп Морріс Україна", хостесу. Досвід активного продажу та холодних контактів. Проводила акції у точках продажу цигарок.

2007-2009 – Компанія «TIENS», офіс-менеджер з підбору та навчання персоналу.

2006-2007 - ТМ «Оболонь», мерчендайзер, VIP-категорія. Дивно, але завдяки вмінню правильно спілкуватися і знаходити спільну мову мене взяли на "жіночу" роботу і були вражені коли я виправдала очікування.

2004-2006 - ТД "Мегаполіс", промоутер, продавець-консультант, мерчендайзер, організатор дегустацій. Тут я отримала потужну школу у розвитку комунікабельності, організованості та відповідальності. Сильна філософія компанії готувала співробітників, які працюють на результат.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, організованість, грамотність, уважність до дрібниць. А також наполегливість, ввічливість, уміння проводити переговори та уникати конфліктних ситуацій, повна віддача виконуван роботі.

Додаткова інформація:
Перед війною купувала курс з інтернет торгівлі та просування Солошенка (контекстна реклама Google Ads, Лендінг, таргетована реклама Facebook, продаж через olx, prom, rozetka. інтернет-магазин). Через війну не вдалося пройти його до кінця тому, що ресурс став недоступний і зв'язок зник. Але певні знання та розуміння є. А ще я легко навчаюсь і якщо не вистачає якихось навичок, то готова їх освоїти – відкрита до інформації. (Іноді легше навчити, ніж перевчити, повірте :) Мене можна навчити. Вважаю, що для цього і є стажування: який би не був досвід і знання у людини, коли вона приходить у нову компанію - там все одно своя специфіка роботи, яка засвоюється на стажуванні. Також самонавчаюся при необхідності.

Відкрита до нової інформації, знань, умінь, які приносять дохід.
Буду щиро вдячна за надану можливість заробляти в цей нелегкий час.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: