Резюме від 21 квітня 2024 PRO

Софія

Адміністратор, секретар, помічник керівника, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Особистий помічник керівника

з 09.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
ФОП, Київ (Підприємницька діяльність)

•Пошук та замовлення продукції;
• Ведення документації;
• Пошук та ведення переговорів з партнерами та постачальниками;
• Збір та обробка інформації;
•Бути помічником, радником і володіти навичками маркетингу;
• Пошук та освоєння нових напрямків роботи для підвищення доходів;
•Ділове листування та ведення телефонних переговорів;
• Виконання побутових доручень керівника.
•Спілкуватися з керівником віддалено шляхом листування та телефонних переговорів.
•Моніторинг ринків збуту.
• Пошук кадрів.

Головний державний ревізор-інспектор

з 09.2018 по 05.2019 (8 місяців)
Офіс великих платників податків ДФС, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- здійснення контролю за додержанням фізичними особами податкового законодавства;
- адміністрування податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку з фізичних осіб, єдиного соціального внеску, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
обробка персональних даних відповідно до законодавства;
- забезпечення організації обробки персональних даних працівниками відповідно до їх службових обов’язків в обсязі, необхідному для виконання таких обов’язків;
- видача в установленому порядку документів (дублікатів, засвідчених копій) в межах компетенції;
- аналіз інформації та підготовка відповідних матеріалів для прийняття рішення щодо повернення помилково (надміру) сплачених податків, зокрема при застосуванні права на податкову знижку;
- підготовка матеріалів та формування довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи та про відсутність податкових зобов'язань з такого податку;
- прийняття заяв про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування або одноразову сплату у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та копій відповідних документів;
- забезпечення проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю);
- організація роботи щодо видачі та відкликання довідки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску;
- підготовка у межах компетенції пропозицій керівництву ДПІ щодо удосконалення форм і методів організації роботи;
- підготовка за дорученням керівництва ДПІ аналітичних та інформаційних матеріалів у межах компетенції;
-взаємодія у встановленому порядку із структурними підрозділами ДПІ;
-участь у заходах щодо підвищення професійної компетеності працівників структурного підрозділу (без відриву від роботи);
- підготовка та надання пропозицій щодо формування поточного плану роботи ДПІ;
- підготовка та надання звітної інформації щодо виконання заходів, визначених у поточному плані роботи ДПІ;
-реєстрація, сканування та розсилка документів вихідної кореспонденції на адресу органів ДФС, а також іншу вихідну кореспонденцію за рішенням керівника органів ДФС;
-формування документів у справи, підготовка супровідних (описи або акти) документів до передачі на архівне зберігання або знищення».

Територіальний адміністратор з продажу, менеджер з продажу

з 09.2017 по 05.2018 (8 місяців)
ТОВ ТД МІЛК-СЕРВІС (ТМ* М'ясна Гільдія), Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•формування дебіторської заборгованості;
•формування звітів по продажах;
•формування звітів по зарплаті;
•формування звітів по затратах палива;
•створення реєстрів оплати для ТА;
•організація офісної роботи,
•допомога у вирішення проблем ТА,
•налагодження комунікації відділів;
•контроль роботи ТА.
•контроль замовлення та доставки товару;
•вирішення проблемних ситуацій.

На посаді Менеджера з продажів:
• успішний продаж продукції компанії;
• розширення ринку збуту;
• просування нових продуктів виробництва;
• розвиток та підтримка існуючих клієнтів;
• ведення дебіторських документів;
• розрахунок клієнта;
• замовлення і контроль поставки товару;
• контроль термінів поставки, придатності товару;
• повернення, списання товару.

Експерт-оцінювач

з 02.2017 по 07.2017 (5 місяців)
Ломбард Партнер, Львів (Фінанси, банки, страхування)

•Консультування та надання фінансових послуг клієнтам;
•оцінка закладів;
•ведення касової документації;
•робота із залученням клієнтів ;
•робота із заборгованістю.

Адміністратор (економіст 1-ої категорії)

з 03.2016 по 09.2016 (6 місяців)
Ощадбанк, Львів (Фінанси, банки, страхування)

•зустріч і консультація клієнтів щодо продуктів, послуг і тарифів Банку;
•продаж банківських продуктів;
•допомога в користуванні інформаційно-платіжними терміналами, банкоматами;
•вирішення конфліктних ситуацій;
•допомога в управлінні чергою;
•забезпечення належного порядку в операційному залі, своєчасного і якісного обслуговування клієнтів.

Менеджер з продажу

з 05.2015 по 09.2015 (4 місяці)
Genesis+, Львів (IT)

•успішний продаж продукції компанії;
•розширення ринку збуту;
•просування нових продуктів виробництва;
•розвиток та підтримка існуючих клієнтів;
•розробка стратегічних ідей та планів.

Освіта

ДВНЗ Університету банківської справи (м.Київ),

Фінанси, банківська справа та страхування (фінансовий менеджмент), Київ
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 4 місяці)

ЛІБС УБС НБУ

Фінансово-економічний, облік і аудит, Львів
Вища, з 2013 по 2016 (2 роки 9 місяців)

Технічний коледж НУ "Львівська політехніка"

Економічний, облік і адит, Львів
Середня спеціальна, з 2010 по 2013 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Академія продаж Андрія Крупкіна

2018

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email MS Outlook Internet Explorer Adobe Photoshop Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Google Chrome 1С:Підприємство CRM Графічні редактори 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Safari Google Продаж Графічний дизайн Express 1С-Бухгалтепія та 1С-Підприємстов Організація робочого процесу та заходів

Знання мов

  • Польська — середній
  • Англійська — вище середнього
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, організованість, енергійність, пунктуальність, порядність, уважність, ввічливість, самостійність, старанність, вміння працювати в команді, організаторські здібності, відсутність шкідливих звичок. Здібність до швидкого навчання.

Життєве кредо:
Немає межі досконалості!

Волонтер
з 01.2019 по 09.2020
Небо над головами- соціальний проект підтримки неповнолітніх ув'язнених, Вся Україна (Соціальна робота)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: